30-3-2012: The Devil's Blood @ Burgerweeshuis Deventer
- Latebloomer
30-3-2012: The Devil's Blood @ Burgerweeshuis Deventer
TheDevil'sBlood + support
vrijdag 30 maart
BURGERWEESHUIS DEVENTER
Entree: € 14,00; CJP/studenten: € 12,00
Zaal open: 20:00 uur
Aanvang: 20:30 uur
voorverkoop al gestart
vrijdag 30 maart
BURGERWEESHUIS DEVENTER
Entree: € 14,00; CJP/studenten: € 12,00
Zaal open: 20:00 uur
Aanvang: 20:30 uur
voorverkoop al gestart
Re: 30-3-2012: The Devil's Blood @ Burgerweeshuis Deventer
Aanwezig, kaartje is ook al binnen 

same here.Sorcha schreef:Aanwezig, kaartje is ook al binnen

Schop, vrijdag dus. Support is overigens Herder.
Ik heb er zin in!
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik ben er ook! Buitengewoon benieuwd naar The Devil's Blood. Anderhalf jaar geleden op Speedfest zag ik ze voor het eerst en dat was voor mij persoonlijk een ietwat misplaatste setting. Nu dus eindelijk eens in de herkansing in een zaal. Met een toffe support ook nog eens. 

Prima concert, maar ik heb ze wel eens beter gezien. Miste toch een beetje dat extra's; de magie, om het zo even te zeggen. Verder heb ik me goed vermaakt, was een gezellige avond.
- Eru Iluvatar
Ja, het optreden was iéts minder dan wat we normaal van deze toonaangevende Nederlandse band gewend zijn! Het leek alsof de band nerveuzer was dan normaal; af en toe wat foutjes in het gitaarspel. Misschien was de oorzaak daarvan wel de relatief schelle - en af en toe wegvallende - zang van Farida. Ook jammer dan topper 'The Madness of Serpents' niet gespeeld werd, hoewel het nummer wel op de setlist stond. Anderzijds speelde de band rauwer en furieuzer dan normaal.
In ieder geval een geslaagde avond, mede dankzij de gezelligheid van mede-Metalfanners! Leuk om weer eens wat mensen van dit forum ontmoet te hebben.
Hier - zoals gewoonlijk - een visuele bijdrage van mijn kant: 'Fire Burning' gisteravond; toch even anders dan normaal!
In ieder geval een geslaagde avond, mede dankzij de gezelligheid van mede-Metalfanners! Leuk om weer eens wat mensen van dit forum ontmoet te hebben.
Hier - zoals gewoonlijk - een visuele bijdrage van mijn kant: 'Fire Burning' gisteravond; toch even anders dan normaal!
- Latebloomer
Eens met vorige recensenten. Wat mij ook opviel was dat ze een half uur korter speelden dan een paar maanden geleden in Nijmegen. Maar het blijft een bijzondere 'band', die je een keer gezien moet hebben. Ik had een maat meegenomen die ze niet kende en hij was diep onder de indruk.
Jammer dat ze de setlist hebben ingekort inderdaad, al konden we daardoor wel mooi op tijd de trein halen. Leuke avond, maar ben het er wel mee eens dat het in Nijmegen toch een tikje gaver was.
@ filmpje: ook grappig om wat bekenden te horen praten.
@ filmpje: ook grappig om wat bekenden te horen praten.
- Latebloomer
wat ik me dan afvraag is waarom ze nu een stuk korter speelden. Te weinig response vanuit de zaal, neem ik aan? In Nijmegen was het zo'n beetje uitverkocht en was het publiek zeer enthousiast. In Deventer was het allemaal wat minder.
Dat, en ook wel wat technische problemen als ik het goed zag.