http://ziggodome.nl
Maandag 17 september 2012
Ziggo Dome - Amsterdam
Entree: € 55,00 / € 75,00 / € 90,00 (excl. servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur

Score!Ernst-Jan schreef:Misschien evn handig oom ook in de title te vermelden dat Lady gaga meedoet? Nu sanpte ik niks van het beginstukje...
En wtf zijn dat voor prijzen? €90,- voor een omhooggevallen zangeresje...
Eens met het eerste deel. Maar dat is het gevolg van marktwerking; wat de gek ervoor geeft. Het verkoopt echt wel uit. Echter denk ik dat Lady Gaga wel iets meer is dan het zoveelste omhooggevallen zangeresje.Ernst-Jan schreef:
En wtf zijn dat voor prijzen? €90,- voor een omhooggevallen zangeresje...
1999, maar dan nog vind ik 100 euro erg veel voor een concert, even afgezien wie het is. Bij bijvoorbeeld Leonard Cohen zou ik ook twijfelen of ik zou gaan.KoenM schreef:Hoelang is dat ook niet geleden van The Stones? Meer dan 10 jaar me dunkt, gezien je over guldens spreekt.
Heeft niks te maken met smaak, Lady Gaga verkoopt gewoon enórm veel. Die is niet omhoog gevallen, die is omhoog gewerkt door het massale publiek.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Draconian schreef:Ik zou er nog niet gratis heen willen...
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
De laatste keer heb ik 120 voor de Stones betaald. Maar goed, het was het wel waard.Ernst-Jan schreef:1999, maar dan nog vind ik 100 euro erg veel voor een concert, even afgezien wie het is. Bij bijvoorbeeld Leonard Cohen zou ik ook twijfelen of ik zou gaan.KoenM schreef:Hoelang is dat ook niet geleden van The Stones? Meer dan 10 jaar me dunkt, gezien je over guldens spreekt.
Heeft niks te maken met smaak, Lady Gaga verkoopt gewoon enórm veel. Die is niet omhoog gevallen, die is omhoog gewerkt door het massale publiek.
Ik hoorde ook al iedereen er over lullen dat het uitverkocht was. Ik dacht, laat ik het eens uitproberen via Livenation. En ja, je kan gewoon nog kaarten bestellen! Dus het is gewoon onzin dat het binnen 20 minuten uitverkocht is!yowannuzz schreef:Is nog niet uitverkocht, hoor , volgens de site van Ziggodome.
Grappig inderdaad ja. Ik kan wel horen dat ze beter is dan een hoop andere acts, maar vind het verder alsnog verschrikkelijke muziek. Maar goed, ieder zijn ding.Tho schreef:Waarom vinden zo veel metalheads Lady Gaga leuk? Het valt me echt op maar ik snap er geen reet van.
Dat kan ik nog niet eens. Ik hoor echt geen verschil tussen bijvoorbeeld Britney Spears en Lady Gaga. Ik vind het allemaal electronische, pseudo-artistieke bullshit for the masses.Lennert schreef:Grappig inderdaad ja. Ik kan wel horen dat ze beter is dan een hoop andere acts, maar vind het verder alsnog verschrikkelijke muziek. Maar goed, ieder zijn ding.Tho schreef:Waarom vinden zo veel metalheads Lady Gaga leuk? Het valt me echt op maar ik snap er geen reet van.
Sorry hoorGijscoman schreef:Ik hoorde ook al iedereen er over lullen dat het uitverkocht was. Ik dacht, laat ik het eens uitproberen via Livenation. En ja, je kan gewoon nog kaarten bestellen! Dus het is gewoon onzin dat het binnen 20 minuten uitverkocht is!yowannuzz schreef:Is nog niet uitverkocht, hoor , volgens de site van Ziggodome.
Godverdomme wat een troep, dan vind ik het origineel dus echt beter.Basman schreef:Helia heeft ooit eens een goeie cover gemaakt van Alejandro:
http://www.youtube.com/watch?v=CaBzi4T6 ... page#t=59s
Voila
zo vind ik het ook nog wel te pruimen