Wat hardcore betreft ben ik super siked voor de nieuwe cd van blood for blood... hoop op de perfecte mix van outlaw anthems en serenity... zou echt vet zijn.
Goreaholic schreef:Wat hardcore betreft ben ik super siked voor de nieuwe cd van blood for blood... hoop op de perfecte mix van outlaw anthems en serenity... zou echt vet zijn.
fetuskiller schreef:Iemand de nieuwe van All For Nothing al gehoord? Hun beste werk tot nu toe, ben ik van mening.
Nog niet gehoord.
Live vind ik deze band niet geweldig. Krijg altijd een beetje rode vlekken van dat gepreek van die zangeres.
Maar zal het eens luisteren, muzikaal is het best lekkere old school.
grappig. Ik heb het juist andersom bij All for nothing. Ik was helemaal om toen ik ze live zag. Heb een ep'tje gekocht en vond die eigenlijk maar een beetje tam toen ik 'm opzette. Toch moet ik die laatste twee platen nog eens opduikelen. En weer eens een showtje opzoeken!
dat gelul over lief zijn voor zijn voor zeehondjes mogen ze toch ook echt wel laten.
Ik heb de band nog nooit live gezien hoor. Maar bij bv Ignite vind ik die preken juist iets toevoegen. Dan probeer je iig iets te doen met je verworven positie, ipv alleen maar hard en tough te zijn.
Ja godverdomme, als je bij een hardcore show niet zit te wachten op een band die ergens voor staat of een boodschap over wil dragen... dan snap je er echt bar weinig van in mijn optiek.
Goreaholic schreef:Kijk even op hun facebook.... MET rob lind !!!! Staan op die facebook wat pics van hem terwijl ie in de studio bezig is. Super cool !
Cool, had al wel een foto gezien ja. Benieuwd wat er uit gaat komen!
Ik betaal om een band live te zien, niet om de praatjes van ze aan te horen.
Dat doen ze maar in een "spoken word" toernee of met een infostandje bij concerten.
Magic666 schreef:Ik betaal om een band live te zien, niet om de praatjes van ze aan te horen.
Dat doen ze maar in een "spoken word" toernee of met een infostandje bij concerten.
Maar ik zal er wel bar weining van snappen
Dan ga je thuis maar lekker een cd'tje opzetten. Dat is hardcore. Het is juist mooi als een band ergens voor staat, een boodschap uitdraagt.
Magic666 schreef:Ik betaal om een band live te zien, niet om de praatjes van ze aan te horen.
Maar ik zal er wel bar weining van snappen
Dan ga je thuis maar lekker een cd'tje opzetten. Dat is hardcore. Het is juist mooi als een band ergens voor staat, een boodschap uitdraagt.
Prima dat ze een boodschap hebben/willen uitdragen, maar dat hoef ik niet tussen elk nummer door te horen! 6 min. OH'en en dan een nummer van 2 min, 6 min OH'en en dan (afijn you get the picture).
cd's staan al zat aan thuis
dat zijn dooddoeners idd en, nogmaals, een boodschap is prima. Maar het hele concert door is gewoon te. (een van de laatste keren dat ik Born From Pain gezien heb b.v: prima band, maar al dat politieke geOH ertussen... man o man)
Ga dan bij de merch met flyers e.d. staan
Ik ken gelukkig ook genoeg hardcore bands die niet preken als ze optreden dus dat scheelt, die paar die ik tof vind en die dat wel doen, ach dat neem ik er maar gewoon voor lief bij
Klopt, de meeste van mijn favorieten laten dat gelukkig ook.
Ach, en als iemand die preken wel op prijs stelt, ook prima.
Het hele doel van hardcore lijkt mij ook het hebben van een goede avond met lekkere muziek.
Ieder zijn ding, dat is ook hardcore.
Siego schreef:
Mag ik daar even een dikke vette +1 opgeven...
en nog een +1 hier!
Terug naar de muziek: ik ben enthousiast geworden over Holy fever na het horen van deze track: http://www.punknews.org/bands/holyfever
Heerlijk catchy en energiek.
Het nummer wat al was uitgebracht was een beetje matjes. Jammer want het blijft toch altijd een toffe band. Maar ze zullen nooit meer zo gave plaat als de eerste uitbrengen. Maar BFB een nieuw album op komst? Te gek!
Ik heb die nieuwe plaat halverwege het 3e nummer uitgezet.
Blijft zeker een toffe band, live nog altijd een groot feest. Wat mij betreft zijn de eerste 3 platen geweldig.
Gaat er vrijdag nog iemand naar de Willemeen in Arnhem?
Hardcoreshowtje met Backtrack, Cornered, State Of Mind en Swindle.