Kill Devil Hill naar Amsterdam
- alicecooper
Kill Devil Hill naar Amsterdam
Kill Devil Hill, een samenwerkingsproject van drummer Vinniy Appice (Black Sabbath, Heaven and Hell, Dio) en bassist Rex Brown (Pantera, Down), komt naar Amsterdam.
De groep komt zondag 30 september naar de Melkweg voor een optreden. Kaarten gaan vanaf vrijdag 27 april over de toonbank voor 18 euro per stuk.
De groep komt zondag 30 september naar de Melkweg voor een optreden. Kaarten gaan vanaf vrijdag 27 april over de toonbank voor 18 euro per stuk.
Re: Kill Devil Hill naar Amsterdam
ah, vet.
Vet.
Hier ga ik wel bij zijn.
Hier ga ik wel bij zijn.
Nice!
De volgende bands zijn er ook bij: Audrey Horne, Peter Pan Speedrock, Karma To Burn en Honky.
De volgende bands zijn er ook bij: Audrey Horne, Peter Pan Speedrock, Karma To Burn en Honky.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
oh, hebben ze de shows samengevoegd? want die rock & roll monster tour (peter pan, karma to burn, honky) zou in de oude zaal spelen, terwijil Kill Devil Hill in de grote zaal staat. Maar nu is het dus toegang tot beide zalen?
- alicecooper
Ze schijnen het idd samen te hebben gevoegd.
Dat is wel een goede keuze van de melkweg.
Wilde eigenlijk naar Haarlem reizen om de rock n roll monsters tour op vrijdagavond te gaan zien.
Met deze toevoeging wordt het toch melkweg.
Lekker dicht bij huis ook
Wilde eigenlijk naar Haarlem reizen om de rock n roll monsters tour op vrijdagavond te gaan zien.
Met deze toevoeging wordt het toch melkweg.
Lekker dicht bij huis ook