Instrumentale nummers die..
- Corvus Corax
Instrumentale nummers die..
..klassiek aandoen, daar ben ik naar op zoek.[uiteraard gedaan door metalbands]
Zoals Sorgens Kammer, en Fear and Wonder [plus het andere nummer van het album PEM waarvan ik de naam even niet weet] van Dimmu Borgir, Naglfar met het nummer a departure in solitude en no dreams breed in breathless sleep van Dissection.
Zoals Sorgens Kammer, en Fear and Wonder [plus het andere nummer van het album PEM waarvan ik de naam even niet weet] van Dimmu Borgir, Naglfar met het nummer a departure in solitude en no dreams breed in breathless sleep van Dissection.
[i]"Not long ago no land was to be seen. Then there was a little thing on the ocean. This was all open sea. And Raven sat upon this. He said, 'Become dust.' And it became Earth."[/i]
-
Alle tussenstukken van Cradle
het geniale stuk op Cruelty met die krijsende vrouwen
briljant!
briljant!
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
- ruben somewhere online
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Re: Instrumentale nummers die..
The four seasons door At vance. Rhapsody - dark omen,Corvus Corax schreef:..klassiek aandoen, daar ben ik naar op zoek.[uiteraard gedaan door metalbands]
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
die cradle of filth stukken hebben niets met barok of klassiek te maken, die sucken gewoon,TMDC Wordfuhrer schreef:Alle tussenstukken van Cradle
briljant!
geef mij maar de ring van wagner, beter dan al die nep klassieke muziek

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Kristof, jij walgelijke randdebiel. Die stukken hebben wel degelijk met barok of klassiek te maken, maar ja ik had ook niet anders verwacht van iemand die Abigor een goede band vindt.die cradle of filth stukken hebben niets met barok of klassiek te maken, die sucken gewoon,
je hebt werkelijk de muzikale kennis van een lintworm
[b]Dako schreef[/b]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
µTMDC Wordfuhrer schreef:Kristof, jij walgelijke randdebiel. Die stukken hebben wel degelijk met barok of klassiek te maken, maar ja ik had ook niet anders verwacht van iemand die Abigor een goede band vindt.die cradle of filth stukken hebben niets met barok of klassiek te maken, die sucken gewoon,
je hebt werkelijk de muzikale kennis van een lintworm
ik abigor goed vinden????? waar heb ik dat ooit verteld? Jeroen vind ze goed ik niet,
en waarom begin je te schelden?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Daar hebben we een keer een heel topic over lopen bakkeleienik abigor goed vinden????? waar heb ik dat ooit verteld? Jeroen vind ze goed ik niet,
Om mijn gebrek aan intelligentie te maskerenen waarom begin je te schelden?
[b]Dako schreef[/b]
- Eising
- Contacteer:
ff weer ontopic..
Nokturnal Mortum's Goat Horns CD natuurlijk, vooral Black Moon Overture en Eternal Circle. Summoning en Die Verbannten Kinder Eva's vind ik soms ook wel klassiek klinken. Dan heb je ook nog nummers zoals Morgion's Travesty.. meer kan ik er op dit moment niet meteen noemen. Misschien morgen
Nokturnal Mortum's Goat Horns CD natuurlijk, vooral Black Moon Overture en Eternal Circle. Summoning en Die Verbannten Kinder Eva's vind ik soms ook wel klassiek klinken. Dan heb je ook nog nummers zoals Morgion's Travesty.. meer kan ik er op dit moment niet meteen noemen. Misschien morgen
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
Necrophobic - Darkside
Ancient Ceremony - Under A Moonspell we Kiss
Vooral die 2 nummer die op Darkside staan zijn echt goed tis paino met viool en die op Under a Moonspell We kiss meer alleen paino maar wel mooi
Er zijn trouwens wel veel meer bands die het doen maar ik kan ff niet op de namen komen
Ancient Ceremony - Under A Moonspell we Kiss
Vooral die 2 nummer die op Darkside staan zijn echt goed tis paino met viool en die op Under a Moonspell We kiss meer alleen paino maar wel mooi
Er zijn trouwens wel veel meer bands die het doen maar ik kan ff niet op de namen komen
- toffe_ellende
Savatage heeft van die stukken. Mozart & Madness is een cover van een Mozart stuk. Verder ben ik verre van dol op klassieke muziek. Muziek zonder drums en gitaren mist iets.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
- Thaumaturgy
- toffe_ellende
- Lone Starr
idd, een viool maakt nog geen klassiek....er zijn zoveel klassieke muziekstukken die zoveel beter zijn dan de beste metal....Kristof schreef:[..]
die cradle of filth stukken hebben niets met barok of klassiek te maken, die sucken gewoon,
geef mij maar de ring van wagner, beter dan al die nep klassieke muziek
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- Lone Starr
- †°Stormblast°†
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair