Persbericht: De bustrips georganiseerd door Metalbus naar Graspop Metal Meeting 2012 bijna uitverkocht
Metalbus organiseert dit jaar compleet georganiseerde busreizen naar het Graspop Metal Meeting festival in België. Metalbus is de officiële partner als het om vervoer naar het festival gaat voor de landen Nederland en Duitsland
Met twaalf opstappunten door Nederland en Duitsland (9 in Nederland en 3 in Duitsland) proberen we een zo uitgebreid mogelijke service te leveren en proberen we zoveel mogelijk mensen tevreden te vervoeren naar het festival.
De aanloop is enorm, onze trips waren gister namelijk officieel uitverkocht. We hebben direct contact op genomen met onze vervoerder en hebben gelukkig extra en grotere bussen in kunnen huren. Groter als dit kunnen we echter niet meer gaan, dus raden wij toch iedereen aan snel een ticket te bestellen, als er interesse in de busreis is. Indien je te lang wacht met het boeken van jouw ticket dan loop je helaas een grote kans dat je misgrijpt. Ook met meer en grotere bussen verwachtten wij uit te verkopen.
Naast deze busreis is er in Juni ook nog onze busreis vanuit Eindhoven naar Hellfest, ook bij deze reis verwachtten wij uit te verkopen!
Metalbus, zonder zorgen naar de metalfestivals toe!
http://www.metalbus.nl
E-mail - infodesk@metalbus.nl
metalbus schreef:Persbericht: De bustrips georganiseerd door Metalbus naar Graspop Metal Meeting 2012 bijna uitverkocht
Metalbus organiseert dit jaar compleet georganiseerde busreizen naar het Graspop Metal Meeting festival in België. Metalbus is de officiële partner als het om vervoer naar het festival gaat voor de landen Nederland en Duitsland
Met twaalf opstappunten door Nederland en Duitsland (9 in Nederland en 3 in Duitsland) proberen we een zo uitgebreid mogelijke service te leveren en proberen we zoveel mogelijk mensen tevreden te vervoeren naar het festival.
De aanloop is enorm, onze trips waren gister namelijk officieel uitverkocht. We hebben direct contact op genomen met onze vervoerder en hebben gelukkig extra en grotere bussen in kunnen huren. Groter als dit kunnen we echter niet meer gaan, dus raden wij toch iedereen aan snel een ticket te bestellen, als er interesse in de busreis is. Indien je te lang wacht met het boeken van jouw ticket dan loop je helaas een grote kans dat je misgrijpt. Ook met meer en grotere bussen verwachtten wij uit te verkopen.
Naast deze busreis is er in Juni ook nog onze busreis vanuit Eindhoven naar Hellfest, ook bij deze reis verwachtten wij uit te verkopen!
Elessar schreef:En niet allemaal dringen tegelijk, Koen mag eerst.
:' )
Jij bent zo mogelijk nog erger dan ik 5 jaar geleden.
Maar, wel zin in. In Graspop dan he. Al de hele week Slayer aan het luisteren. Alsof ik het nog nooit gehoord heb. Als een enthousiaste mongool die voor het eerst naar het Land van Ooit mag.
Gojira - Vacuity
Megadeth - Crush 'em
Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath
Slayer - Mandatory Suicide
Paradise Lost - One Second
Behemoth - Antichristian Phenomenon
Lamb of God - Now you've got something to die for
Limp Bizkit - My Generation
Guns n Roses - Night train
Death Angel - The Devil Incarnate
Ik krijg overigens ook slechte zin van dit topic, omdat ik ook niet kan gaan dit jaar . De tweede editie die ik ga missen sinds 2006. In 2009 was er gewoon een matig programma, deze keer kan ik gewoon niet komen. Ach ja, in Bern valt er vast ook wel iets te zuipen dan.
Wat een geweldige comebackplaat is The Art of Dying toch! Ik vond Relentless Retribution een beetje tegenvallen eigenlijk. Hopelijk wordt de volgende weer meer zoals TAOD of Killing Season.
Mij ook. Alleen is het nu nog niet 100% zeker of ik ga.
Zo wel, dan kunnen we wel een dag + tijdstip + locatie afspreken waar men van metalfan even samen een biertje pakt en ouwehoert over elkaars moeder.
dako schreef:Tijdens Limp Bizkit bij de bar bij de ingang. Hoppa.
Haha denk toch dat we dan die fred aan het uitlachen zijn :p
Misschien donderdagavond gewoon? Dan speelt er toch nog nix en hebben we nog het hele festival om 'eujj, bierrrr en tieten' naar elkaar te roepen als we elkaar weer eens tegen komen