Graspop 2012
Re: Graspop 2012
Waarom kaartjes op Marktplaats kopen? Het is nog niet uitverkocht en bij de ingang staan altijd wel mensen kaarten te verkopen. Even bij de kassa laten checken en daarna pas afrekenen 

Doet ie live-stream het voor anderen wel? Die hele site is nogal brak naar mij idee, de twitter integratie rechts werkt ook al niet
- Bleek No. 1
- fetuskiller
- Contacteer:
Bij mij doet hij het ook goed... Maar na een half nr van Eluveitie heb ik het maar weer uitgezet. Wat een rommel is dat toch!
Hmm, was wel het begin van de middag. Misschien dat ze toen nog niet constant uitzonden?
Hoop dat megadeth zometeen uitgezonden word, dat wil ik wel ff zien eigenlijk.
"Toil without song is like a weary journey without an End."
http://www.last.fm/user/WandererSpirit
hehe ik ook!
maar hoe weet je nou wat ze uit gaan zenden dan?
Weet je niet, sommige bands zijn al zeker, sommige nog niet. Maar TS is mainstage, dus 

Zometeen my dying bride
MDB sla ik ff over, misschien even twisted sister kijken, altijd leuk dee snider.
"Toil without song is like a weary journey without an End."
- Bleek No. 1
Nu dusdallandra schreef:Zometeen my dying bride

Hakkaa päälle pohjan poika!
eerste half uurtje wel kijken,daarna krijg ik bezoek 

jaBlack No. 1 schreef:Nu dusdallandra schreef:Zometeen my dying brideKlinkt geweldig!

MDB heb ik al zovaak gezien op Graspop dat ik ze ook oversla. Zometeen wel met een pilsje klaarzitten voor Twisted Sister 

- Bleek No. 1
Balen voor je. Eerste 10 minuten wel gemist door de interview en Megadeth die iets langer duurde.dallandra schreef:eerste half uurtje wel kijken,daarna krijg ik bezoek
Nu; From Darkest Skies! Ik baal er toch wel van dat ik uiteindelijk niet naar Graspop kon.
Kijk; MDB is zeker geen slechte band, maar ik had toch liever Fear Factory gezien.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
ik zit ook flink te balen ja,want ik zou ook heen gaanBlack No. 1 schreef:Balen voor je. Eerste 10 minuten wel gemist door de interview en Megadeth die iets langer duurde.dallandra schreef:eerste half uurtje wel kijken,daarna krijg ik bezoek
Nu; From Darkest Skies! Ik baal er toch wel van dat ik uiteindelijk niet naar Graspop kon.
the price of beauty
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Ja, ik heb 'm nu ook aanstaan
En My Dying Bride speelt ook op de EMM dus wellicht kun je ze dan zien?

- Bleek No. 1
Met EMM ben ik er zeker bij! Dat had ik al meteen besloten toen bekend werd dat MDB zou komenSorcha schreef:Ja, ik heb 'm nu ook aanstaanEn My Dying Bride speelt ook op de EMM dus wellicht kun je ze dan zien?

- Bleek No. 1
@ Joan: morgen kan je wel Gojira bekijken via de stream 

@Jari: Er is een kans dat ik dan in de auto zit, maar anders ga ik zeker kijken. Goden.
- Bleek No. 1
Ik zit in ieder geval zeker met een biertje achter de laptop en subwoofers op z'n hardst aan! Hopelijk kan je het redden
GODVERDOMME! Zenden ze TS niet uit!
Same here, en The Devil's Blood en Satyricon vind ik ook hele fijne toevoegingenBlack No. 1 schreef:Met EMM ben ik er zeker bij! Dat had ik al meteen besloten toen bekend werd dat MDB zou komenSorcha schreef:Ja, ik heb 'm nu ook aanstaanEn My Dying Bride speelt ook op de EMM dus wellicht kun je ze dan zien?

- fetuskiller
- Contacteer:
Gelukkig maar! Al klinkt Fear Factory ook voor geen meter...Moredhel schreef:GODVERDOMME! Zenden ze TS niet uit!
fetuskiller schreef:Gelukkig maar! Al klinkt Fear Factory ook voor geen meter...Moredhel schreef:GODVERDOMME! Zenden ze TS niet uit!

Jammer inderdaad, maar dat ene nummer van ze klonk ook al niet best.
- fetuskiller
- Contacteer:
Dan moet je FF even aanzetten... Dat is helemaal niet om aan te horen. Ik heb het maar uitgezet.
- Bleek No. 1
Ik ook. Ik ga maar voetbal kijkenfetuskiller schreef:Dan moet je FF even aanzetten... Dat is helemaal niet om aan te horen. Ik heb het maar uitgezet.

Is het zo slecht ja? Heb de stream niet aanstaan, luister m'n eigen herrie.
Pennywise is zeer overtuigend, alleen jammer dat dit allemaal ten koste gaat van Ignite ...
Hmm mischien toch ook maar een kaartje regelenSorcha schreef:Same here, en The Devil's Blood en Satyricon vind ik ook hele fijne toevoegingenBlack No. 1 schreef:Met EMM ben ik er zeker bij! Dat had ik al meteen besloten toen bekend werd dat MDB zou komenSorcha schreef:Ja, ik heb 'm nu ook aanstaanEn My Dying Bride speelt ook op de EMM dus wellicht kun je ze dan zien?
Kaartje is hier al binnen ook.
Blijkbaar een script dat niet door mijn beveiliging heenkomt. In IE9 doet het welAlexus schreef:Hmm, was wel het begin van de middag. Misschien dat ze toen nog niet constant uitzonden?

Ja, balen
Heb me gister prima vermaakt bij Nasum, Limp Bizkit, Twisted Sister, Brutal Truth en als flinke uitschieter Pennywise. Jammer van het geluid bij Comeback Kid, maar dat was verder wat er te horen soms viel wel tof. En Fear Factory begon gaaf met Shock, toen weer die geluidsproblemen dus smeerden ze em na het eerste nummer al. Kwamen daarna wel terug, maar ik niet. Was de eerste keer dat ik daar was. Wat een rustig festival zeg, helemaal niet druk ook ofzo.
www.last.fm/user/robenroll
mischien door het weer?
- enemy of reality
Is dit het eerste jaar dat sommige concerten live te bekijken zijn? Was overigens een leuke afwisseling bij het EK-kijken 
Vond nog iemand die keyboard in She is the dark van MDB totaal niet passen?

Vond nog iemand die keyboard in She is the dark van MDB totaal niet passen?
Vorig jaar kon je ook al concerten bekijken!
Nu speelt trouwens Sebastian Bach, die z'n microfoon nogal zacht heeft staan.
Nu speelt trouwens Sebastian Bach, die z'n microfoon nogal zacht heeft staan.
Trouwens staat er nogal eens dat 2 acts die tegelijk spelen beide live te bekijken zijn, maar zelf ben ik er nog niet achter gekomen hoe je kan wisselen van band. Kan dat überhaupt wel?
Ha! straks ugly kid joe, ben héél benieuwd.
"I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT ME AS A MEMBER."
volgens mij niet.
zijn act die live uitgezonden zijn nog terug te zien?
zijn act die live uitgezonden zijn nog terug te zien?
volgens mij moet je op een of andere manier wel kunnen zappen tussen bands.
Een groen vinkje betekent live te bekijken, dus meerdere opties, maar hoe?
edit: Ik heb trouwens de nederlandse stream en de franstalige stream tegelijk aan, klinkt vet!
Een groen vinkje betekent live te bekijken, dus meerdere opties, maar hoe?
edit: Ik heb trouwens de nederlandse stream en de franstalige stream tegelijk aan, klinkt vet!

Laatst gewijzigd door Tsjoender op zo jun 24, 2012 2:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom speelt Ugly Kid Joe eigenlijk met een aantal andere leden? De drummer is nu een drumster en ook een der gitaristen is anders. En op hun site staat dat dat voor de gehele tour in Europa is. Hoezo?
Aha, nu staat er bij emmure (die tegelijk met ugly kid joe speelt) uitgesteld te bekijken is.