UTBS (Under The Black Sun) 2012

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Metall

UTBS (Under The Black Sun) 2012

Bericht door Metall » ma jul 09, 2012 5:54 am

Al met al weer een geslaagde editie van UTBS.

Donderdag. Tijdens het noodweer een intiem feestje rond het kampvuur. Jammer van het miserabele geluid maar toch een goed optreden van Waffenträger Luzifers.

Vrijdag. Dé band van deze dag vond ik Acherontas – gruwelijk strak. Verder prima concerten van Forteresse, Nightbringer en Kampfar.

Zaterdag. Ondanks het weinige publiek interessant concert van de opener Khaos Aeon. Forgotten Tomb was magistraal, Nargaroth een waardige afsluiter, maar hoogtepunt van deze dag (en misschien wel van het hele festival) was wat mij betreft Isvind.

Minpunten:

- Slechte sanitaire voorzieningen. De betaalde douches/toiletten waren lang niet altijd open en de smerigheid in die losse toilethokjes is met geen pen te beschrijven. Even met je dronken kop het evenwicht verliezen daar en je zit van onder tot boven onder de Scheisse.

- Een enkele Duitser die, als je vertelt dat jij uit Nederland komt, gaat pochen dat ‘zij’ destijds binnen twee dagen de klus geklaard hadden. Wat feitelijk niet eens juist is.

Isvind:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Metall op di jul 10, 2012 2:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Took
Contacteer:

Re: UTBS 2012

Bericht door Took » ma jul 09, 2012 11:02 am

het is dat ik het Under The Black Sun festival ken, maar anders had ik me erg afgevraagd wat je met UTBS bedoelt.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie