Bands 2012:
http://www.summer-breeze.de/de/bands/index.html
Met o.a.:
Ahab
Behemoth
Deicide
Heidevolk
Iced Earth
Immortal
Municipal Waste
Tankard
Toxic Holocaust
Kaartjes zijn € 85,-
http://www.summer-breeze.de/de/ voor meer info.
Een kleine 500 km. Wel een redelijk stuk, maar dat is 't wel waardJohan schreef:Klinkt helemaal niet slecht! Dit moet ik ook eens in de gaten houden. Hoe ver rijden is dat?
Thanks! Ik was in een luie bui. En ik dacht een iets inhoudelijkere post te plaatsen zoBlack No. 1 schreef:Alsjeblieft, http://maps.google.nl/maps?saddr=maastr ... ls&t=m&z=8
Jij gaat?MetalTuupLimburg schreef:Een kleine 500 km. Wel een redelijk stuk, maar dat is 't wel waardJohan schreef:Klinkt helemaal niet slecht! Dit moet ik ook eens in de gaten houden. Hoe ver rijden is dat?
Is spotgoedkoop (kaartje eigenlijk, voor de rest normale bedragen), lekker klein (dus geen teringdrukte zoals Graspop, Wacken etc), je kan in de buurt zwemmen, naar het dorp om extra drank in te slaan en het is gewoon een gaaf festival.Orklord schreef:Wat maakt dit festival eigenlijk zo bijzonder? Ik zie nou niet echt bands staan die nergens anders staan.
Thanks! Ik was in een luie bui. En ik dacht een iets inhoudelijkere post te plaatsen zoJohan schreef:Black No. 1 schreef:Alsjeblieft, http://maps.google.nl/maps?saddr=maastr ... ls&t=m&z=8
Vorig jaar hadden we een SUPERRRRRdiscount zodat we ieder zo'n 50 euro kwijt waren voor een retourtjeJohan schreef:Zal wel een dure grap worden dan, met de ICE. Regional Bahn is goed te betalen maar lang en omslachtig..
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik ga ook alleen, is niemand in mijn vriendenkring die dezelfde muziek luisterd. Bands die ik wil zien: Insomnium, Before the Dawn, Immortal, Alcest, Eisregen, Naglfar, Paradise Lost, Corvus Corax... ach en nog een aantal meer.Blik Bier schreef:Zit er echt serieus aan te denken hier maar alleen naar toe te gaan. Meerendeel van mijn vriendengroep is op vakantie, op Sziget of is het financieel een beetje krap op het moment, en ik vind de line up te lijp om zo maar even aan mij voorbij te laten gaan. En tevens een prima tijdschema!
Er is toch vast iemand die een aantal van die groepen wil zien?! En misschien wil die persoon ook een aantal groepen zien, die jij niet wil zien, maar dat boeit dan toch nauwelijks. Dan is 't wat gezelliger!Nefarian schreef:Ik ga ook alleen, is niemand in mijn vriendenkring die dezelfde muziek luisterd. Bands die ik wil zien: Insomnium, Before the Dawn, Immortal, Alcest, Eisregen, Naglfar, Paradise Lost, Corvus Corax... ach en nog een aantal meer.Blik Bier schreef:Zit er echt serieus aan te denken hier maar alleen naar toe te gaan. Meerendeel van mijn vriendengroep is op vakantie, op Sziget of is het financieel een beetje krap op het moment, en ik vind de line up te lijp om zo maar even aan mij voorbij te laten gaan. En tevens een prima tijdschema!
Hehe, ik denk dat ik te lang in Duitsland zit. Betrap mezelf steeds vaker op spelfouten, schrijf ik dann ipv dan... dat soort dingenGijscoman schreef:Er is toch vast iemand die een aantal van die groepen wil zien?! En misschien wil die persoon ook een aantal groepen zien, die jij niet wil zien, maar dat boeit dan toch nauwelijks. Dan is 't wat gezelliger!Nefarian schreef:Ik ga ook alleen, is niemand in mijn vriendenkring die dezelfde muziek luisterd. Bands die ik wil zien: Insomnium, Before the Dawn, Immortal, Alcest, Eisregen, Naglfar, Paradise Lost, Corvus Corax... ach en nog een aantal meer.Blik Bier schreef:Zit er echt serieus aan te denken hier maar alleen naar toe te gaan. Meerendeel van mijn vriendengroep is op vakantie, op Sziget of is het financieel een beetje krap op het moment, en ik vind de line up te lijp om zo maar even aan mij voorbij te laten gaan. En tevens een prima tijdschema!
En het is 'luistert', niet 'luisterd'.
Goed idee, alhoewel ik betwijfel dat mensen erop zitten te wachten om met mijn persoon daar op te trekken.MetalTuupLimburg schreef:Klinkt als: Tijd voor een Metalfan.nl kamp
Hee ja, dat lijkt me nou leuk!MetalTuupLimburg schreef:Klinkt als: Tijd voor een Metalfan.nl kamp
Nou... niet zo zielig hee! beetje positieve instelling kan geen kwaad.Nefarian schreef:Goed idee, alhoewel ik betwijfel dat mensen erop zitten te wachten om met mijn persoon daar op te trekken.
Haha no worries, was meer als zelfspot bedoeldTsjoender schreef:Hee ja, dat lijkt me nou leuk!MetalTuupLimburg schreef:Klinkt als: Tijd voor een Metalfan.nl kamp
Nou... niet zo zielig hee! beetje positieve instelling kan geen kwaad.Nefarian schreef:Goed idee, alhoewel ik betwijfel dat mensen erop zitten te wachten om met mijn persoon daar op te trekken.
Not bad at all.KoenM schreef:Would like to see:
Municipal Waste, Behemoth, Iced Earth, Everytime I Die, In Solitude, Born from pain, Immortal, Jasta vs. Windstein, Crowbar, Dew-Scented, Dark Tranquillity, Nile, Terror, Toxic Holocaust, Paradise Lost, Sepultura.
Niet zo slecht toch voor 85 euri?
Dat is typisch Summer Breeze. Juist erg geweldig!MetalJan schreef:02:20 - 03:00 MENHIR (Party Stage)
03:20 - 04:00 AHAB (Party Stage)
Wat zijn dat voor tijden?? Als Jan Smeets het maar niet hoort, haha.
Misschien Metalbus een optie eventueel hebben we nog plaats!Johan schreef:Kaartje binnen en dan blijkt een vriend niet meer te kunnen vanwege een sterfgeval.
Nou, eens kijken hoe we hier nog kunnen gaan komen. Misschien toch zelf rijden. Niet bepaald handig met 2 man.