vrijdag 7-9: Heavy uit Haarlem 8
Re: vrijdag 7-9: Heavy uit Haarlem 8
Aanwezig!
Haarlem, zijn jullie klaar voor de oorlog?
dat beloofd wat.
ben benieuwd of het een beetje druk wordt.
ben benieuwd of het een beetje druk wordt.
- Goreaholic
Hehe, heerlijk altijd dat overdreven gedoe. Ben wel benieuwd, haha.
Snorting The Lines Of Cremated Remains
Haha ja is ook overdreven, maar het is heerlijk om zoveel interactie met publiek te hebben. In de Baroeg zingen we wellicht een toontje lager, tenslotte komt iedereen voor Sadistic. Niet dat we ons inhouden maar het kan ook snel opgevangen worden als arrogantie.
@Dallandra: Vorig jaar 6 keer uitverkocht HMH! Komt wel goed dus
@Dallandra: Vorig jaar 6 keer uitverkocht HMH! Komt wel goed dus
- Latebloomer
Niet doen. Gewoon doen alsof je minstens zo belangrijk bent als het hoofdprogramma. Ik constateer dat veel bands in het voorprogramma zich veel te bescheiden opstellen, waardoor het niks wordt qua sfeer. Beter dat ze je als arrogant bestempelen dan dat ze je na een half uur al weer zijn vergeten.Tho schreef: In de Baroeg zingen we wellicht een toontje lager, tenslotte komt iedereen voor Sadistic. Niet dat we ons inhouden maar het kan ook snel opgevangen worden als arrogantie.
Is ook zo Latebroomer, maar het publiek moet het wel accepteren! Zoals ik al zij: we houden ons niet in 
Gisteravond was leuk trouwens! Ik had begrepen dat tijdens onze show iemand een tand verloren is door een conflict met een monitor. Weet iemand wie dat was? Die willen we graag een cd aanbieden

Gisteravond was leuk trouwens! Ik had begrepen dat tijdens onze show iemand een tand verloren is door een conflict met een monitor. Weet iemand wie dat was? Die willen we graag een cd aanbieden
Ja dat was een vriend van mij!Tho schreef:Is ook zo Latebroomer, maar het publiek moet het wel accepteren! Zoals ik al zij: we houden ons niet in
Ben met hem naar de eerste hulp gegaan,stuk lip eraf en lip gehecht. erg allemaal

en stuk tand kwijt idd.
dus ik heb jullie optreden niet af kunen zien
Shit zeg. Zeg hem even dat hij contact op neemt met ons via bodyfarmdeathmetal {apensnikkel] hotmail punt com (voor dat een of andere spambot het weer oppikt)
Stuk tand kwijt, verder geen schade hoop ik?
Stuk tand kwijt, verder geen schade hoop ik?
Het wordt waarschijnlijk wel een litteken op de lip.
ik zal het doorgeven,hij vindt het erg tof van jullie!
ik zal het doorgeven,hij vindt het erg tof van jullie!
Geen probleem! Ga je naar een feestje, krijg je zo'n beuk voor je smoel dat je naar de eerste hulp moet. Als zoiets tijdens een show van ons gebeurd voelen we ons daar niet lekker bij, ondanks dat we er niets aan kunnen doen.
Ik heb er overigens totaal niets van meegekregen, haha.
Ik heb er overigens totaal niets van meegekregen, haha.
- Goreaholic
Death metal = harde shit, beuken krijgen in een pit hoort er dan wel gewoon bij natuurlijk. Maar op zekers wel een net gebaar, dude.
En doe maar indd gewoon zoals je normaal ook altijd doet tijdens een optreden man. geen water bij de wijn !
En doe maar indd gewoon zoals je normaal ook altijd doet tijdens een optreden man. geen water bij de wijn !
Snorting The Lines Of Cremated Remains
We 'doen' altijd zoals het gaat.
En gewoonlijk is dat met een gezond enthousiasme!

Zo, dat was weer gaaf