Omdat Lady Gaga natuurlijk heel erg metal-verantwoord is:Tho schreef:Waarom vinden zo veel metalheads Lady Gaga leuk? Het valt me echt op maar ik snap er geen reet van.

Omdat Lady Gaga natuurlijk heel erg metal-verantwoord is:Tho schreef:Waarom vinden zo veel metalheads Lady Gaga leuk? Het valt me echt op maar ik snap er geen reet van.
volle bak, zo te zien...Metalheank schreef:http://www.geenstijl.nl/archives/images ... aga534.jpg
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Om de een of andere reden moet ik aan handtastelijkheid denken : PSorcha schreef: Enige minpuntje van de avond was de retard van wie ik een kaartje had overgekocht en naast wie ik dus ook de hele avond zat.
Ik vroeg Justin Hawkins wat hij van Ziggo Dome vond. Daar was hij wel over te spreken. Maar hij vond dat er in Nederland relatief weinig mensen op The Darkness (lees Gaga) afkwamen en dat de reactie lauw was (ik neem aan dat hij het over hun eigen optreden had), want in Engeland hadden ze net uitzinnige shows in stadions gedaan. Ik heb even op de website van Gaga gekeken, ik denk dat Ziggo Dome inderdaad een van de minder grote zalen is, want er zitten een flink aantal arenadata tussen.Is Lady Gaga uberhaupt zo populair in Nederland als in de rest van de wereld? Enkele maanden geleden bij Sting was het in ieder geval een uitverkochte volle zaal.
Waarom niet?Goreaholic schreef:Why god, why....
Ik luister ook echt wel naar andere muziek dan alleen metal / hardcore/ grind etc maar dit ?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Ziggo Dome heeft een capaciteit van 16.000 man, dat is toch meer dan de Ahoy? Het lijkt kleiner door de vierkante opstelling misschien.valkyrian schreef:het was niet zo leeg als op de foto hoor. De maandag was zoiezo helemaal uitverkocht, binnen een uur al. Toen hebben ze een tweede datum erbij gegooid, Deze was niet helemaal uitverkocht, zag nog enkele lege stoelen. Kan zijn dat de foto gemaakt is voordat de show begon...?
Zaal is kleiner dan bijvoorbeeld een gelredome of ahoy. Ze hadden wel heel goed geluid, het enig wat ik echt miste waren de mobiele taps. Wat een dorst en het is niet zo dat je even bier kunt halen. Niemand laat je er meer tussen, metalheads zijn toch wat relaxter publiek.
Maar wat een show vond het gaafst dat ze niet met een cassette meezong, maar een hele band achter zich had, die ook nog de aandacht op zich gevestigd kreeg. En dan nog niet eens te beginnen over het vier verdiepingen tellend kasteel wat er op het podium stond. Kasteel wanden draaiden op een gegeven moment open, zodat we zicht op de binnenplaats kregen. Wat een theater geweldig. Ik vond het m'n kaartje echt wel waard.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )