1 juni 2013 zal Fortarock in het Goffertpark plaatsvinden.
Trouwens zijn de weersvoorspellingen tot nu toe gematigd positief.

na wat?Gijscoman schreef:Op de site werd al afgeteld en vrijdag weten we waarna
Het geluid zal wel beter zijn in de Goffert. Zouden ze echter het volledige Goffertpark gebruiken? Dat zou immers wel erg veel groter zijn.fetuskiller schreef:Goffertpark? Bah. Ik hoopte juist dat het klein zou blijven, en ik vond Brakkenstein een fijne locatie, op het geluid na dan...
de Fortarock site enzo in de gaten te houdenLatebloomer schreef:sjeesus gijsco, waar zat je al die tijd?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Op school, op dit forum, voor de TV, achter de computer (waarom zit je eigenlijk voor een TV en achter een computer?), etc.Latebloomer schreef:sjeesus gijsco, waar zat je al die tijd?
+1!yowannuzz schreef:Megadeth zou een leuke headliner zijn.
als het nog op Park Brakkenstein was, zou het goed kunnen. In Goffertpark verwacht ik toch wat groters, anders komt het niet vol ben ik bang.yowannuzz schreef:Megadeth zou een leuke headliner zijn.
Dat je dat nu al weet?Goreaholic schreef:
Afwezig, trouwens.
Helemaal mee eens!scorpion schreef:pff echt jammer dit, ik vrees dat het weer namen zoals slipknot, korn etc worden om de boel vol te krijgen. Dat soort festivals zijn er al genoeg. Ik was juist zo blij dat fortarock altijd wel exclusieve namen had. Plus de locatie vond ik geweldig. Waarom moet het ook altijd weer groter? dat is al zo vaak mis gegaan. Kijk eens naar summerbreeze. Die hebben altijd de middelgrote namen. Maar wel elk jaar een vette line up.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Bij de meeste mensen is dat zo. Bij mij is er echter een fout, ofzo, waardoor ik naar beneden kan scrollen. En daar staat de datum + locatie dan.Siego schreef:Morgen meer nieuws dus?
De site is nu leeg iig. Ben benieuwd...
Mee eens. Hoop daarom ook van harte dat ze Rammstein NIET hebben geboekt!yowannuzz schreef:Als Rammstein idd komt , zou dat doodzonde zijn ...
Gaat alles wat FR zo uniek maakt verloren; Veel te massaal en een hoop niet-metalvolk.
yowannuzz schreef:Als Rammstein idd komt , zou dat doodzonde zijn ...
Gaat alles wat FR zo uniek maakt verloren; Veel te massaal en een hoop niet-metalvolk.
Ik zeg zeker niet dat het TRUE ende KVLT moet blijven. Ik zeg wel dat juist het kleinschalige van het festival plus de gevarieerde line up, en in minder mate de locatie er gezamenlijk voor zorgen dat FR voor mij het leukste outdoorfestival van Nederland is/was.John Lydon schreef:
Oh god, moet het allemaal TRUE en CVLT blijven?Als Rammstein tussen enkel volbloed Metalbands staat zullen vele "meelopers" zich wel 2 keer bedenken voor ze richting Nijmegen afreizen. Fortarock was nog niet afgelopen of hele hordes (mezelf incluis) riepen dat ze moeten verhuizen naar een locatie waar de volumeknop wel open gedraaid mocht worden.
Dus als Fortarock verhuist en groeit lijkt me dat prachtig. Al dat harde werk van de organisatie word beloond met grotere mogelijkheden. En mochten de top 40 liefhebbers toch komen heb ik er geen last van. Uiteindelijk zie ik liever dat hun geld richting Fortarock gaat dan naar Tiësto.. Wanneer begint de vvk? Ik ben gewoon weer aanwezig
Stoer hoor.KoenM schreef:O, tof voor de organisatoren hoor, gun ze alle succes. En ook tof voor NL dat er weer een groot metalfestival is, toch weer wat meer aandacht voor onze geliefde muziek. Alleen voor mij persoonlijk is het niet zo interessant meer.
SpakenburgMetal schreef:Stoer hoor.KoenM schreef:O, tof voor de organisatoren hoor, gun ze alle succes. En ook tof voor NL dat er weer een groot metalfestival is, toch weer wat meer aandacht voor onze geliefde muziek. Alleen voor mij persoonlijk is het niet zo interessant meer.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.