Roadburn 2013
Re: Roadburn 2013
Voor de Afterburner zijn nog wel kaarten toch?
Jup.
Voor de andere dagen komen binnenkort waarschijnlijk ook weer kaarten vrij vanwege mislukte creditcard betalingen en dergelijke.
Voor de andere dagen komen binnenkort waarschijnlijk ook weer kaarten vrij vanwege mislukte creditcard betalingen en dergelijke.
Roadburn website schreef: This afternoon, we determined that Roadburn 2013 sold out in less than a day. After the initial wave of pre-orders, some transactions bounced back.
When the cyberdust finally cleared, all of the tickets had been sold. We really appreciate your support, especially since we were obliged to move up the pre-sales by a month, and still have more bands to announce.
Although the festival is officially sold out, a number of transactions will inevitably end up being cancelled over the next couple of days. The tickets in question will go back into circulation. If you missed out yesterday (or now), please send an email to roadburn@013.nl. The tickets will be re-issued on a first come, first serve basis so sign up now.
Tickets for the traditional Afterburner event on Sunday, April 21st are still available
Your faith in the festival is encouraging, and you can be sure that next year’s edition will be another massive marathon of ritualistic riff-worship.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Afterburner toch ook maar weer voor mij want Ihsahn en Leprous mag ik echt niet missen, geweldig! Astra zie ik komende vrijdag toevallig ook met Anathema hier in Portugal, toffe toevoeging inderdaad.
http://www.last.fm/user/Natasja-84
- Eru Iluvatar
Ook een kaartje voor de Afterburner op zondag binnen! Leuk, zo met o.a. Astra, Leprous, Ihsahn en Sigh.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Je kon de verleiding dus toch niet helemaal weerstaan?
Te gek om je er (even) bij te hebben!

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Eru Iluvatar
Thanks! Ja, zo'n zondag met die bands voor 35 euro was wel héél verleidelijk; kunnen we mooi nog even meeten!
Ik kijk nu al erg uit naar het optreden van GOAT
Heavy Metal! Just my way
- Krimhild
- Altijd welkom
Ik ben hier blij mee:
A Forest of Stars

" A prestigious high profile slot at the well respected ‘Roadburn’ festival in 2013 performing the ‘Shadowplay..’ album in its entirety has been confirmed and on the strenght of what I saw in Leeds, should be magnificent."
A Forest of Stars

" A prestigious high profile slot at the well respected ‘Roadburn’ festival in 2013 performing the ‘Shadowplay..’ album in its entirety has been confirmed and on the strenght of what I saw in Leeds, should be magnificent."

Mediteren kun je leren!
- fetuskiller
- Contacteer:
Zo, slaapplek is geregeld. Gelukkig geen camping dus eind april 

Ah tof, jij gaat dus? Helaas financieel onmogelijk voor mij dit jaar (alweer). En dat terwijl de line-up weer redelijk episch is:

Misschien dan wel maar de Afterburner meepakken.

Misschien dan wel maar de Afterburner meepakken.
Zeker! Heb er ook heel veel zin in. Ik dacht trouwens dat jij een nieuw baantje had bij een niet nader te noemen electronicawinkel? Of is het dan nog steeds te duur? Misschien komen er vlak voor het festival nog wel wat goedkope kaartjes voorbij!
Het is wel snel uitverkocht zeg. Ik zat te denken om één van de dagen te gaan, maar veel keuze heb ik nu niet meer, jammer.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
- fetuskiller
- Contacteer:
Er zijn sowieso geen dagkaarten hoor... Enkel een drie-dagen ticket en een losse ticket voor de Afterburner (zondag).Mollusk schreef:Het is wel snel uitverkocht zeg. Ik zat te denken om één van de dagen te gaan, maar veel keuze heb ik nu niet meer, jammer.
Overigens zijn laatstgenoemde nog niet uitverkocht, dacht ik.
Klopt inderdaad, maar ik heb helaas ook geen OV meer en moet nu op eigen kosten een paar keer per week op en neer naar Nijmegen voor studie. Dus het is vooral het in één keer 170 euro missen wat ik even niet trek. Maar idd even tegen die tijd hun forum in de gaten houden, en anders is de Afterburner met Spiritual Beggars, Ihsahn en Leprous ook zeker geen verkeerde optie. Meerdere kleinere shows verspreid door het jaar moet mijn budget nog wel aankunnen.Sorcha schreef:Zeker! Heb er ook heel veel zin in. Ik dacht trouwens dat jij een nieuw baantje had bij een niet nader te noemen electronicawinkel? Of is het dan nog steeds te duur? Misschien komen er vlak voor het festival nog wel wat goedkope kaartjes voorbij!
- Krimhild
- Altijd welkom
Wie weet zijn er nog wel andere mensen die een kaart over hebben. *Hoest*
Mediteren kun je leren!
Ik wacht even tot een week van te voren wanneer je hem echt kwijt moet, voor de helft van het geld. 

Ah, zuur is dat he? Scheelt dat je dan naar Nijmegen moet en niet naar Groningen of Maastricht bijvoorbeeld. Mocht je in Nijmegen zijn en zin hebben in een koffiepauze, laat het maar weten. Ik woon vlakbij en bij gebrek aan werk heb ik toch tijd zatDufniall schreef:Klopt inderdaad, maar ik heb helaas ook geen OV meer en moet nu op eigen kosten een paar keer per week op en neer naar Nijmegen voor studie. Dus het is vooral het in één keer 170 euro missen wat ik even niet trek. Maar idd even tegen die tijd hun forum in de gaten houden, en anders is de Afterburner met Spiritual Beggars, Ihsahn en Leprous ook zeker geen verkeerde optie. Meerdere kleinere shows verspreid door het jaar moet mijn budget nog wel aankunnen.Sorcha schreef:Zeker! Heb er ook heel veel zin in. Ik dacht trouwens dat jij een nieuw baantje had bij een niet nader te noemen electronicawinkel? Of is het dan nog steeds te duur? Misschien komen er vlak voor het festival nog wel wat goedkope kaartjes voorbij!

En om weer ontopic te gaan: eerste indruk van Spiritual Beggars is dat het aardig klinkt!
Nieuwe namen

Laatst gewijzigd door puist op wo nov 14, 2012 11:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Heavy Metal! Just my way
@Sorcha: Ah tof, lijkt me een goed plan.
@Roadburn: The Atlas Moth en High On Fire zijn wel weer twee gave namen erbij. En dat Psychic TV gebeuren ziet er wel interessant uit.
@Roadburn: The Atlas Moth en High On Fire zijn wel weer twee gave namen erbij. En dat Psychic TV gebeuren ziet er wel interessant uit.
Als er nu nog meer bevestigd wordt dat ik leuk vind, ga ik nog spijt krijgen ook...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Krimhild
- Altijd welkom
Ga je niet!? Om de één of andere reden nam ik aan dat je wel zou gaan!
Mediteren kun je leren!
We hebben het er al over gehad... Maar voorlopig denk ik nog niet, maar als er nou nog veel meer bijkomt wat ik leuk vind, dan wordt het misschien anders. Maar het hoort niet: Roadburn hoort voor muziek te zijn die niet de mijne is...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- alicecooper
De organisatie van Roadburn 2013 heeft via twitter bekend gemaakt dat The Ocean, Magdalena Solis, Lo! en Robert Hampson toegevoegd zijn aan de line-up.
Ben zelf erg benieuwd naar Magdalena Soil

Heavy Metal! Just my way
Herder en The Ocean zijn leuke toevoegingen.
Verder loop ik niet heel warm van de laatste paar sets nieuwe namen helaas.
Hoop nog altijd op Boris en/of Acid Mothers Temple
Dan ben ik blij.
Verder loop ik niet heel warm van de laatste paar sets nieuwe namen helaas.
Hoop nog altijd op Boris en/of Acid Mothers Temple
Dan ben ik blij.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
Ja joh, The Ocean er ook nog bij.
Wordt een mooi feestje daar !!!
Wordt een mooi feestje daar !!!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Gave nieuwe namen, Sabbath Assembly, Cough en Hexvessel. Poster 3 kan ik niet lezen overigens. 

Man man man deze posters zien er gaaf uit! Alle Roadburn posters eigenlijk.
Tombstoned is de band op de 3de posterDufniall schreef:Gave nieuwe namen, Sabbath Assembly, Cough en Hexvessel. Poster 3 kan ik niet lezen overigens.
Heavy Metal! Just my way
- innuendo
- Lult over cdtjes
Doodzonde dat Jex Thoth niet meer bij Sabbath Assembly zit. Voor een herhaling van de show van twee jaar geleden had ik met veel plezier getekend.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Haha had het inderdaad al opgezocht. En ik wist trouwens niet dat Jex Thoth niet meer in SA zat, beetje naar inderdaad. Jamie Myers zegt me echt helemaal niks.puist schreef:Tombstoned is de band op de 3de posterDufniall schreef:Gave nieuwe namen, Sabbath Assembly, Cough en Hexvessel. Poster 3 kan ik niet lezen overigens.
- Eru Iluvatar
Jamie Myers was de zangeres en bassiste van HAMMERS OF MISFORTUNE. Ze levert altijd sfeervolle vocale prestaties, dat wetende zal ik de nieuwe Sabbath Assembly ook eens een kans geven.
Hoewel iedereen loopt te huilen over de afwezigheid van Jex, vind ik de nieuwe weer erg fijn hoor. Helaas is de nieuwe versie van 'We Give Our Lives' niet om aan te horen, maar de rest maakt een hoop goed.
To celebrate the band’s first ever live ritual at Roadburn 2008, and their much acclaimed performance at the 2009 festival, we’re are blessed to announce the return of the cult that is The Devil’s Blood for, not one, but two shows at Roadburn Festival 2013.
On Saturday, April 20th, The Devil’s Blood will perform their occult ceremonies acoustically for the first time ever at Het Patronaat, while their fully-fledged, subversive, Pagan jams will reach new heights (or should we say dark depths!?) at the traditional Afterburner event on Sunday April 21st at the 013 venue in Tilburg, Holland.
Over the past five years, The Devil’s Blood have not only gained a huge cult following, the band have also been at the forefront of the burgeoning Occult Rock scene by setting a new standard for unearthing the roots of proto-metal as laid down by their unholy forefathers, Black Widow and Coven. The Devil’s Blood‘s creative range includes a visionary blend of dusty psych-garage-rock, ’60s psychedelica, acid-folk-rock and even horror soul, underpinned by beguiling triple guitar harmonies and dripping with obsessively detailed Satanic ritual.
The head-spinning diversity of The Devil’s Blood cult (and occult) has been captured on the Come Reap EP, The Time of No Time Evermore and 2011′s stunning The Thousandfold Epicentre, all of which offer up a golden balance between the band’s forceful danger, but also a sublime, demonic melancholy that guides its audience toward the left hand path.
Roadburn Festival 2013 will run for four days from Thursday, April 18th to Sunday, April 21st, 2013 (the traditional Afterburner event) at the 013 venue in Tilburg, Holland. Tickets for the Afterburner are still available!
Ben wel benieuwd naar de akoestische set van The Devil's Blood
Heavy Metal! Just my way
Ze moeten alleen niet te veel gaafs op de zaterdag neerzetten, dat gaat nooit passen in mijn tijdschema. Ben wel erg blij met de bevestiging van TDB overigens 

- Krimhild
- Altijd welkom
Tik hem aan ouwe!innuendo schreef:Dit is verschrikkelijk gaaf!

HARDE SHIT!
Mediteren kun je leren!