Big 4 - Anthrax-Megadeth-Metallica-Slayer
Re: Big 4 - Anthrax-Megadeth-Metallica-Slayer
Eigenlijk wordt dat filmpje pas leuk van 04:11 af... Voor die tijd is het toch wel een van de slechtste versies van Overkill die ik ooit gehoord heb.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wat een chaotische teringzooi.Aerodeth schreef:Van de Duitse 3 ken ik eigenlijk alleen Kreator. Dus als ik daar uit moet kiezen, is het Kreator...
Om met de Big 4 verder te gaan. Ik kwam vandaag dit filmpje tegen. Zelf had ik het nog niet gezien, misschien jullie al wel:
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Het wordt pas leuk vanaf 4 minuten ongeveer. Dan dondert Lars van z'n kruk en wordt de geriatricus vervangen door drummers. En dat stukje is wel aardig. Voor de rest. Een puinhoop inderdaad.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Zijn er hier meer mensen die Lars niet kunnen uitstaan?
onderschrift
Hij kan niet drummen en voor de rest geen idee, ik ken hem niet.
Ik kwam 'm tegen in de rij van de kassa bij de Albert Heijn. Ik had enkel een zak chips om af te rekenen. Hij zei dat ik dan wel voor mocht gaan. Dat vond ik heel beleefd van 'm.Aerodeth schreef:Zijn er hier meer mensen die Lars niet kunnen uitstaan?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
HA! Uitgeluld dus.
Lars is een toffe peer. Ik wist het.
Lars is een toffe peer. Ik wist het.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle