Qua setlist bij Iced Earth had ik niet te klagen. Ik miste alleen 'Jack' en 'Ten Thousand Strong' nog

En ik verschoot ook wel van het publiek. Toen de band 'Melancholy' inzette was er bijna geen reactie van het publiek. Ik bedoel
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Waar stond jij? Ik stond ongeveer in het midden, iets dichter tegen het podium dan tegen de PA. Redelijk wat meezingende mensen, maar verder niet zoveel beweging. Kreeg bijna de urge om te gaan crowdsurfen bij My Own Savior, maar het publiek zag er niet echt uit alsof ze dat zouden waarderen. Ook veel burgerlijke oude lullen die je normaal op een Porcupine Tree show ziet. Niet het gezelligste publiek.Scum schreef:
De band straalde ook enorm veel enthousiasme en energie uit maar ook hier weer een redelijk tam publiek. geen enkele moshpit in heel de show? Ik heb over het algemeen de indruk dat publiek tegenwoordig minder energie is bij metalshows?
Hehe, wij zagen het al op voorhand en zijn binnendoor gereden. Een collega van mij die er ook was en daar in de buurt woont wees ons daarop.Scum schreef: en oh ja: Hof ter Lo sucked als er ook iets in het sportpaleis te doen is. godver nog een half uur staan aanschuiven om op de ring te geraken
Ik wist het ook wel maar dacht dat het daar al wat vroeger gedaan zou zijn. Richting Borgerhout rij ik nooit na een optreden in Hof Ter Lo omdat je daar nogal lang kan staan wachten om links de autosnelweg op te draaien.KoenM schreef:Hehe, wij zagen het al op voorhand en zijn binnendoor gereden. Een collega van mij die er ook was en daar in de buurt woont wees ons daarop.Scum schreef: en oh ja: Hof ter Lo sucked als er ook iets in het sportpaleis te doen is. godver nog een half uur staan aanschuiven om op de ring te geraken
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
dat is al erg lang terug, want die hebben ze jaren niet gespeeld. (sinds 2001 ofzo niet meer, meen ik me te herinneren)Aradia schreef:Vorige keer in 013 hebben ze dante's inferno gespeeld meen ik me te herinneren Lennert. En ja de dag is er ook perfect voor. The odds are in your favour!
ja dat wel, maar destijds in 013 niet. (dat was met Matt Barlow).Johan schreef:Die hebben ze toch net vorig jaar weer uitgebreid tevoorschijn gehaald, nadat ze ook een nieuwe studioversie hebben opgenomen?
Als je vooraan had gestaan had je kunnen ervaren hoe er toch enkele figuren (tot Stu hier al snel iets over riep) als dronken idioten om zich heen aan het meppen waren.arnibes schreef:Verder vond ik eigenlijk de pit vandaag heel schappelijk. Het zag er niet bijzonder lomp uit op 1 opstootje na.
Zulke kerels halen werkelijk het bloed onder m'n nagels vandaan.Lennert schreef: Als je vooraan had gestaan had je kunnen ervaren hoe er toch enkele figuren (tot Stu hier al snel iets over riep) als dronken idioten om zich heen aan het meppen waren.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
ok. Niet gezien. Jammer dat soort apen.Lennert schreef:Als je vooraan had gestaan had je kunnen ervaren hoe er toch enkele figuren (tot Stu hier al snel iets over riep) als dronken idioten om zich heen aan het meppen waren.arnibes schreef:Verder vond ik eigenlijk de pit vandaag heel schappelijk. Het zag er niet bijzonder lomp uit op 1 opstootje na.