Halestorm @ Biebob, Vosselaar 20 maart 2013
Halestorm @ Biebob, Vosselaar 20 maart 2013
De Amerikaanse rock/metal band Halestorm speelt op 20 maart 2013 in Biebob, Vosselaar Belgie. Tickets kosten 18 euro. Ik zou hier heel graag bij willen zijn, maar ik weet niet hoe ik hier met het openbaar vervoer kan komen. Weet iemand hoe je vanaf Nijmegen hier komt? Met de trein richting Eindhoven en dan met de trein verder of met de bus?
onderschrift
Re: Halestorm @ Biebob, Vosselaar 20 maart 2013
1. Als ik jou was, zou ik niet voor die groep naar Vosselaar reizen. (Ok, zelfs al was 't in Nijmegen, dan zou ik 't nog steeds verspilling van tijd en geld vinden) Als je toch al wilt gaan, kan je beter wachten totdat ze eens in de buurt spelen.
2. Als je toch daarheen wil gaan, kan je beter via Tilburg gaan, want er is een betere verbinding vanuit Nijmegen naar Tilburg dan naar Eindhoven.
3. 18 euro voor Halestorm?!?!
2. Als je toch daarheen wil gaan, kan je beter via Tilburg gaan, want er is een betere verbinding vanuit Nijmegen naar Tilburg dan naar Eindhoven.
-
Inder zijn smaak en aan ieder de vrijwillige keuze wat je voor een band overhebt aan entreeprijs.Gijscoman schreef:1. Als ik jou was, zou ik niet voor die groep naar Vosselaar reizen. (Ok, zelfs al was 't in Nijmegen, dan zou ik 't nog steeds verspilling van tijd en geld vinden) Als je toch al wilt gaan, kan je beter wachten totdat ze eens in de buurt spelen.
Dus eigenlijk is dit een belabberd antwoord op Aerodeth zijn vraag.
Ach, het zijn vrienden, dus ze hadden dit gesprek net zo goed aan moeders keukentafel kunnen voeren.
Gijs, ik weet dat jij Halestorm niks aan vindt, maar waarom reageer je dan toch? Ik weet al dat jij alleen 'mannen'groepen zoals The Who, Pink Floyd, Black Sabbath luistert, dus jouw mening voegt niks toe aan mijn vraag
onderschrift
Lijkt me toch een handige reactie.Gijscoman schreef:1. Als ik jou was, zou ik niet voor die groep naar Vosselaar reizen. (Ok, zelfs al was 't in Nijmegen, dan zou ik 't nog steeds verspilling van tijd en geld vinden) Als je toch al wilt gaan, kan je beter wachten totdat ze eens in de buurt spelen.
En ook punt 1 is niet geheel gek, want de groep zal vast wel eens dichter in de buurt spelen. Straks heb je een ticket voor Vosselaar, terwijl je ze ook had kunnen zien in Arnhem ofzo. Kan je natuurlijk ook naar beide gaan, maar dat lijkt mij zoveel gedoe.
21 maart in de Melkweg in Amsterdam.