Houten Deathfest 28 & 29 juni 2013
Houten Deathfest 28 & 29 juni 2013
28 en 29 juni 2013 is het weer zover. Houten Deathfest editie nummer 8. Deze editie zelfs 2 dagen.
De line-up is als volgt:
- Internal Suffering (col)
- Goretrade (col)
- Carnivore Diprosopus (col)
- Putridity (ita)
- Vomitous (swe)
- Tombthroat (ger)
- Encephalopathy (ger)
- Epicardiectomy (cz)
- Gutfed (tur)
- Chordotomy (ger)
- Indecent Excision (ita)
- Kadaverficker (ger)
- Craniotomy (sk)
- Orphalis (ger)
- Iniquitous Savagery (uk)
- Braincasked (nl)
- Placenta Powerfist (ger)
Begging For incest zal een speciale set van anderhalf uur spelen tijdens de afterparty.
Voor alle verdere informatie verwijzen we je naar de website www.houtendeathfest.nl Ook zijn via die site de kaarten verkrijgbaar voor 25 euro voor een combi ticket. Losse kaarten zijn ook verkrijgbaar.
http://www.facebook.com/houten.deathfest.7?ref=tn_tnmn
De line-up is als volgt:
- Internal Suffering (col)
- Goretrade (col)
- Putridity (ita)
- Vomitous (swe)
- Tombthroat (ger)
- Encephalopathy (ger)
- Epicardiectomy (cz)
- Gutfed (tur)
- Chordotomy (ger)
- Kadaverficker (ger)
- Craniotomy (sk)
- Orphalis (ger)
- Iniquitous Savagery (uk)
- Braincasked (nl)
- Placenta Powerfist (ger)
Begging For incest zal een speciale set van anderhalf uur spelen tijdens de afterparty.
Voor alle verdere informatie verwijzen we je naar de website www.houtendeathfest.nl Ook zijn via die site de kaarten verkrijgbaar voor 25 euro voor een combi ticket. Losse kaarten zijn ook verkrijgbaar.
http://www.facebook.com/houten.deathfest.7?ref=tn_tnmn
Laatst gewijzigd door arnoud op di mei 14, 2013 5:16 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
Re: Houten Deathfest 29 juni 2013
Ik dacht dat er al meer bands bekend waren? Die heb je genoemd in andere topics 

Er vormen zich nu al problemen rondom boekingen helaas. Deze 2 bands staan nu sowieso vast. Deze dagen kunnen er nog 4 volgen. De eerder benoemde headliner op Facebook staat nog niet vast, daar wordt wel heel hard aan gewerkt.
Ah oke, afwachten dan maar.
Begging For Incest zal toch wel weer spelen?
Begging For Incest zal toch wel weer spelen?

- Hæresiarch Sr.
Wellicht afwezig, voor de verandering.
- Bleek No. 1
Natuurlijk, joh.Hæresiarch Sr. schreef:Wellicht afwezig, voor de verandering.
Hakkaa päälle pohjan poika!
Met de toevoeging van Epicardiectomy is nu de 3e band bekend en daarbij tevens de namen die vroeger op de dag spelen. Vanaf nu volgen de grotere/bekendere namen.
- Putridity
- Vomitous
- Tombthroat
- Iniquitous savagery
- Epicardiectomy
- Coprophiliac
- Craniotomy
- Vomitous
- Tombthroat
- Iniquitous savagery
- Epicardiectomy
- Coprophiliac
- Craniotomy
Putridity, vet!!
Mooi rijtje namen weer hoor!!
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
Vandaag kan ik weer 2 namen bekend maken.
Met heel veel trots kan ik bekend maken dat de Colombiaanse band, GORETRADE een exclusief europees optreden gaan geven op Houten Deathfest.
Daarbij is ook de Italiaanse slam machine, INDECENT EXCISION aangetrokken om een vette set neer te zetten.
De volledige line-up voor nu is:
- GORETRADE (col)
- Putridity (ita)
- Vomitous (swe)
- Tombthroat (ger)
- Iniquitous savagery (uk)
- Epicardiectomy (cz)
- Coprophiliac (ita)
- Craniotomy (sk)
Website en flyers volgen binnenkort.
Alle bands van de line-up zullen een exclusief optreden geven en zijn geen onderdeel van een tour. Goretrade zullen co-headlinen. De hoofdband staat nog niet vast maar volgt zeer binnenkort.
Met heel veel trots kan ik bekend maken dat de Colombiaanse band, GORETRADE een exclusief europees optreden gaan geven op Houten Deathfest.
Daarbij is ook de Italiaanse slam machine, INDECENT EXCISION aangetrokken om een vette set neer te zetten.
De volledige line-up voor nu is:
- GORETRADE (col)
- Putridity (ita)
- Vomitous (swe)
- Tombthroat (ger)
- Iniquitous savagery (uk)
- Epicardiectomy (cz)
- Coprophiliac (ita)
- Craniotomy (sk)
Website en flyers volgen binnenkort.
Alle bands van de line-up zullen een exclusief optreden geven en zijn geen onderdeel van een tour. Goretrade zullen co-headlinen. De hoofdband staat nog niet vast maar volgt zeer binnenkort.
Leuke line-up tot zover!
Hopelijk dit jaar weer aanwezig!
Goed werk, Arnoud!
Hopelijk dit jaar weer aanwezig!
Goed werk, Arnoud!
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
Ook toegevoegd:
- Encephalopathy (ger)
- Begging for Incest (ger)
- Chordotomy (ger)
Ook is er een 2e dag toegevoegd, nl. 28 juni.
- Encephalopathy (ger)
- Begging for Incest (ger)
- Chordotomy (ger)
Ook is er een 2e dag toegevoegd, nl. 28 juni.
Er zijn weer 2 bands toegevoegd:
Gutfed (TUR)
Braincasket (NL)
Ook is er nieuws over de entree-prijzen:
Vrijdag:
Voorverkoop 10 euro, aan de deur 12,50.
Zaterdag:
Voorverkoop 17,50, aan de deur 20 euro.
Combi-ticket:
25 euro in de voorverkoop, aan de deur 30 euro.
De voorverkoop (reserveringen) zal op 1 februari 2013 starten.
Gutfed (TUR)
Braincasket (NL)
Ook is er nieuws over de entree-prijzen:
Vrijdag:
Voorverkoop 10 euro, aan de deur 12,50.
Zaterdag:
Voorverkoop 17,50, aan de deur 20 euro.
Combi-ticket:
25 euro in de voorverkoop, aan de deur 30 euro.
De voorverkoop (reserveringen) zal op 1 februari 2013 starten.
Nieuwe namen:
KADAVERFICKER (ger)
ORPHALIS (ger)
Morgen word de headliner voor de zaterdag bekendgemaakt.
KADAVERFICKER (ger)
ORPHALIS (ger)
Morgen word de headliner voor de zaterdag bekendgemaakt.
afwezig... ga niet naar Houten rijden voor 8 uur slamMetalJan schreef:Ah oke, afwachten dan maar.
Begging For Incest zal toch wel WEER spelen?
Tullepetoanum Metallius
Headliner zaterdag: Internal Suffering!
da's dan weer een band die wel boeiend is...
Tullepetoanum Metallius
- Goreaholic
goh.... meeen je dat nou ?????Cranial schreef:afwezig... ga niet naar Houten rijden voor 8 uur slamMetalJan schreef:Ah oke, afwachten dan maar.
Begging For Incest zal toch wel WEER spelen?

Snorting The Lines Of Cremated Remains
dit fest was altijd erg afwisselend, en ik heb het idee (correct me if i'm wrong) dat de organisator meer voor zichzelf programmeert dan voor het publiek.....
Tullepetoanum Metallius
- Hæresiarch Sr.
Een organisator heeft uiteraard het recht om te boeken wat 'ie zelf leuk vindt, en 't is niet alsof HDF niet aan de wensen van het publiek tegemoet komt. Het is al jarenlang bekend waar HDF voor staat en 't feit dat het jaar in, jaar uit een stampvolle zaal met een verdomd goeie sfeer is geeft wel aan dat er meer dan genoeg publiek geen enkel probleem heeft met wat er geprogrammeerd wordt.Cranial schreef:dit fest was altijd erg afwisselend, en ik heb het idee (correct me if i'm wrong) dat de organisator meer voor zichzelf programmeert dan voor het publiek.....
EDIT: Oh, schijnbaar had jouw mening op ZM al het onnodige stof op doen waaien, dat had ik nog niet eens gezien. Wa'n drukte...
klopt, maar aan de andere kant ook een boel tegenstand omdat er niet gevarieerd genoeg geprogrammeert word....
to each his own i guess... ben toch meer in het bM circuit te vinden op het moment..
to each his own i guess... ben toch meer in het bM circuit te vinden op het moment..
Tullepetoanum Metallius
- Hæresiarch Sr.
Oh, van die tegenstand heb ik eerlijk gezegd niet zo veel mee gekregen. Tja, je kan nooit aan alle wensen tegemoet komen, dat probleem houd je altijd. Dus inderdaad ja: ieder z'n ding. Dat gezegd hebbende vind ik het zelf wel lekker dat er iets is dat zich vrijwel uitsluitend met die typische slam death bezig houdt; ik zit normaal ook met name in de black en dan is HDF altijd wel een aangenaam lompe uitzondering.
Dat dit geen leuke discussie meer is ligt een beetje aan mezelf. Heb me op laten naaien en dat moet ik niet doen. Dus, Cranial als ik jou verkeerd heb begrepen kom ik daar nu zelf op terug. Laten we verder contact op een goede en leuke gezonde manier houden op fora 

Ik ga trouwens vanaf volgend jaar een nieuw fest opzetten. Zelfde opzet als HDF maar dan met andere stijlen extreme metal. Ook underground bands vanuit heel Europa exclusief op 1 dag.
Ook met meer talent uit Nederland
Ook met meer talent uit Nederland
- Goreaholic
Re: Houten Deathfest 28 & 29 juni 2013
Cranial laat ook werkelijk geen enkele kans onbenut om te verkondigen dat slam death metal zijn ding niet is. Gast, we weten het nu wel he.
Zelf waarschijnlijk weer niet aanwezig en ik baal als een stekker... Er heen is vaak echt geen probleem, alleen het terug komen naar Rotterdam wel weer.
Pracht van een festival.
Zelf waarschijnlijk weer niet aanwezig en ik baal als een stekker... Er heen is vaak echt geen probleem, alleen het terug komen naar Rotterdam wel weer.
Pracht van een festival.
De headliner zal om 23 uur klaar zijn. Dan kan iedereen nog makkelijk thuis komen. Er komen 18 bands, dan mis je misschien alleen iets van de headliner.
en jij laat geen enkele kans onbenut om op mij te reageren..... dus gewoon je lip dicht houdenGoreaholic schreef:Cranial laat ook werkelijk geen enkele kans onbenut om te verkondigen dat slam death metal zijn ding niet is. Gast, we weten het nu wel he.
Pracht van een festival.

Tullepetoanum Metallius
@Gore zou zonde zijn als je daardoor niet kan komen. Kun je niet regelen dan evt? Ik heb vaak hetzelfde probleem met niet thuiskomen dus weet hou vervelend dat is 

[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
- Goreaholic
@ Cranial. Je ziet niemand steeds old school death metal "aanvallen" zoals jij wel steeds doet met slam death metal. Mensen worden daar moe van en zeggen daar dan wat van.
Verder moet je gewoon irl anders zo'n grote bek hebben ipv steeds een biertje met iemand willen tikken op een concert. Mafkees.
En Gloomy : Nah, helaas niet. Dr gaat wel een maat van me heen, maar dat is een Fries, die woont dus ook niet echt in de buurt hahaha
Verder moet je gewoon irl anders zo'n grote bek hebben ipv steeds een biertje met iemand willen tikken op een concert. Mafkees.
En Gloomy : Nah, helaas niet. Dr gaat wel een maat van me heen, maar dat is een Fries, die woont dus ook niet echt in de buurt hahaha
- fetuskiller
- Contacteer:
Hey Gore, er gaat s'nachts toch elk uur een trein van Utrecht naar R'dam? Als je dus na Internal Suffering de bus naar Utje CS pakt is er niets aan de hand...
- Goreaholic
Yo, Fetus, ik hoef internal suffering eigenlijk niet eens te zien, dus dan heb ik zelfs nog ruim de tijd om op tijd thuis te komen bedenk ik me nu.
Nice, waarschijnlijk wel aanwezig dus !
Nice, waarschijnlijk wel aanwezig dus !
- Latebloomer
kan iemand mij, als vrij onervaren metalhead, een (serieuze) omschrijving geven van het begrip 'slam death metal'? En wat zijn de bekendste bands uit dit genre?
laatste keer dat ik naar je toe liep was je te verlegen om je bek open te doen, dus hou gewoon je bek dicht als je een mening niet kan appriciëren...Goreaholic schreef:@ Cranial. Je ziet niemand steeds old school death metal "aanvallen" zoals jij wel steeds doet met slam death metal. Mensen worden daar moe van en zeggen daar dan wat van.
en ik val aan wat ik wil, inclusief slam.... wat is er mis jongetje? op je balletjes getrapt?

Tullepetoanum Metallius
Dames, zullen we het leuk houden ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Goreaholic
Leuk, Cranial die hier de held uit gaat hangen, man flikker toch op.
Gewoon kappen met dat zeiken op slam, als je er niks mee hebt prima maar je hoeft dat niet in elk slam gerelateerd topic te verkondigen.
Het wordt namelijk een beetje vervelend, zoals ik al eerder zei.
Elke keer kom je weer aan met precies hetzelfde gedoe. We weten nou wel dat jij de uber truie death metal head bent die alles weet.
Echt, zak een eind in de stront met op je balletjes getrapt..ik ben je gewoon moe, dat is alles.
Gewoon kappen met dat zeiken op slam, als je er niks mee hebt prima maar je hoeft dat niet in elk slam gerelateerd topic te verkondigen.
Elke keer kom je weer aan met precies hetzelfde gedoe. We weten nou wel dat jij de uber truie death metal head bent die alles weet.
Echt, zak een eind in de stront met op je balletjes getrapt..ik ben je gewoon moe, dat is alles.
- Goreaholic
Begin maar met het luisteren naar Devourment, Epicardiectomy, Kraanium, dat soort bands.Latebloomer schreef:kan iemand mij, als vrij onervaren metalhead, een (serieuze) omschrijving geven van het begrip 'slam death metal'? En wat zijn de bekendste bands uit dit genre?
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik ben het behoorlijk eens met Gore.
Je mag best wel eens kappen met mensen persoonlijk aan te vallen als ze het niet met jouw mening eens zijn, Cranial.
En nu weer on-topic aub.
@ Latebloomer: Dit is het ultieme slam nummer:
Je mag best wel eens kappen met mensen persoonlijk aan te vallen als ze het niet met jouw mening eens zijn, Cranial.
En nu weer on-topic aub.
jongen, ga een leven zoeken i.p.v. op alles te reageren waarop ik post... elke keer als ik wat post te weten dat jouw kutkop er twee minuten later onder staat,dat is pas vervelend...discissie is over en wie komt er weer als spuit elf achteraan met een blik benzine? juist.... Goreaholic !Goreaholic schreef:Leuk, Cranial die hier de held uit gaat hangen, man flikker toch op.
ik ben jou al tijden moe als het daarover gaat,op de meest stompzinnige shit ga jij meteen lopen reageren als een baby zonder lolly...
als het je niet zint hou dan gewoon je bek, het is hier een forum dus je hebt maar te slikken wat ik zeg,of je dat nou tof vind of niet !
en wat fetuskiller betreft: dus als jij een mening hebt dan is dat prima, maar ik mag er geen hebben omdat jij het er niet mee eens bent? val ff gauw kapot,met je ''persoonlijke aanval''
discussie is allang over, klaar... dan komt rein ff kwallen en dan heb ik ineens het gedaan omdat hij het op z'n heupen heeft? TUURLIJK !
wat je hierboven leest is een persoonlijke aanval... als je het verschil niet kent tussen een mening en een aanval, dan suggereer ik dat je je gewoon niet met zaken bemoeit....
Laatst gewijzigd door Cranial op ma jan 14, 2013 7:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tullepetoanum Metallius
- fetuskiller
- Contacteer:
En nu kan ik ook weer kapot vallen... Gast, echt.
blijkbaar nog niet duidelijk genoeg, dus nog 1 keer dan:fetuskiller schreef:En nu kan ik ook weer kapot vallen... Gast, echt.
mening: ik vind jouw posts na het feit bijzonder overbodig. net zoals die van reinier.
aanval: ga plateauzolen kopen dwerg.
duidelijk genoeg? hoop het wel !
en nu aangezien deze hele discussie toch nergens over gaat, kunnen we nu weer terug naar het topic wat terhande was?alvast bedankt namens arnoud en de houten deathfest organisatie
Tullepetoanum Metallius
- Latebloomer
niet echt mijn ding - toch bedankt!fetuskiller schreef:Ik ben het behoorlijk eens met Gore.
En nu weer on-topic aub.
Ah dat is wel fijn!arnoud schreef:De headliner zal om 23 uur klaar zijn. Dan kan iedereen nog makkelijk thuis komen. Er komen 18 bands, dan mis je misschien alleen iets van de headliner.
2/6: Fortarock festival
- Goreaholic
Bedankt, Fetus, sta hier dus gelukkig niet alleen in.
Cranial, pleur gewoon op uit dit topic, je gaat niet eens naar dit fest en je hebt niks met slam.
Cranial, pleur gewoon op uit dit topic, je gaat niet eens naar dit fest en je hebt niks met slam.
De show van putridity zal de enige van 2013 zijn. Het wordt een show met 5 leden.
Cranial: weet je zeker dat je je leeftijd goed heb ingevuld op je profiel?
geen idee spuit 11....Woutjinho schreef:Cranial: weet je zeker dat je je leeftijd goed heb ingevuld op je profiel?
Tullepetoanum Metallius