Neurotic Deathfest 2013

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
selvmortsydd
Berichten: 188
Lid geworden op: wo mei 13, 2009 6:08 pm

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door selvmortsydd » za dec 22, 2012 6:03 pm

MetalJan schreef:Op welke bands doel je nu precies? Toch geen Begging For Incest? :P
Hahahah nee die vond ik erg tof vorige keer op NDF... Maar ik haalde de verkeerde categorie erbij, doelde meer op die metal core bandjes. Waarvan er op twee edities geleden een paar stonden.
Slam is niet mijn ding maar het zij zo..

Gebruikersavatar
Goreaholic
Berichten: 2565
Lid geworden op: vr jan 27, 2012 8:46 am
Locatie: Rotterdam

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Goreaholic » za dec 22, 2012 6:52 pm

Dat is het mooie van Neurotic, als er alleen maar possessed achtige death metal bands zouden spelen zou ik ook niet gaan...
Snorting The Lines Of Cremated Remains

selvmortsydd
Berichten: 188
Lid geworden op: wo mei 13, 2009 6:08 pm

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door selvmortsydd » wo dec 26, 2012 12:05 pm

Goreaholic schreef:Dat is het mooie van Neurotic, als er alleen maar possessed achtige death metal bands zouden spelen zou ik ook niet gaan...
Dat is ook zekers waar kerel, absoluut.. En je kunt immers van zaal naar zaal lopen, dus ik zeur om niets..

Gebruikersavatar
Goreaholic
Berichten: 2565
Lid geworden op: vr jan 27, 2012 8:46 am
Locatie: Rotterdam

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Goreaholic » wo dec 26, 2012 3:36 pm

Ach, om niets :P
Zo zat ik vorig jaar meen ik me te herinneren te bitchen dat ik het niet vond kunnen dat er een kut band als Rotting Christ speelde op een festival dat als insteek had een death metal festival te zijn :P
Snorting The Lines Of Cremated Remains

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » zo jan 20, 2013 2:06 pm

Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Goreaholic
Berichten: 2565
Lid geworden op: vr jan 27, 2012 8:46 am
Locatie: Rotterdam

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Goreaholic » zo jan 20, 2013 3:35 pm

Ach ja....laten we de naam Death nog verder uitmelken. Of gaat het geld hiervan ook weer naar de familie van Chuck ? Dan heb ik niks gezegd.
En ben toch afwezig. M'n vakantie naar Noorwegen slokt waarschijnlijk alle cash die ik heb op :(
Snorting The Lines Of Cremated Remains

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » zo jan 20, 2013 3:47 pm

nope... one off optreden, alles in eigen zak neem ik aan
Tullepetoanum Metallius

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Gilbert » zo jan 20, 2013 10:39 pm

Cranial schreef:nope... one off optreden, alles in eigen zak neem ik aan
Zoals altijd zit je weer als een kip zonder kop de grootste onzin te spuiten. Als je een klein beetje research zou doen, dan zou je weten dat deze tribute wordt georganiseerd door de (voormalige) manager van Death, in overleg met en met instemming van de familie van Chuck Schuldiner. De bedoeling was daarnaast dat een groot deel van de opbrengsten naar een (door de familie van Schuldiner gekozen) liefdadigheidsinstelling zou gaan, al heeft het Amerikaanse boekingskantoor vorig jaar er een financieel zooitje van gemaakt en zijn veel rekeningen blijkbaar nog niet betaald. Desalniettemin was en is de intentie goed.

Maar nee hoor, jij moet zoals bij bijna elke aankondiging van een festivaltoevoeging direct weer gaan zeuren en zonder verstand van zaken de desbetreffende, welwillende muzikanten gaan beschuldigen dat ze alles in eigen zak willen steken... Nou weet ik weer door wat voor types ik dit forum (en andere internetfora) tegenwoordig het liefst zoveel mogelijk mijd.

Overigens is Blabbermouth een beetje voorbarig en lijkt de komst van Death For All nog niet honderd procent bevestigd, maar dat terzijde.

Gebruikersavatar
Goreaholic
Berichten: 2565
Lid geworden op: vr jan 27, 2012 8:46 am
Locatie: Rotterdam

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Goreaholic » zo jan 20, 2013 10:44 pm

Gilbert schreef:
Cranial schreef:nope... one off optreden, alles in eigen zak neem ik aan
Zoals altijd zit je weer als een kip zonder kop de grootste onzin te spuiten. Als je een klein beetje research zou doen, dan zou je weten dat deze tribute wordt georganiseerd door de (voormalige) manager van Death, in overleg met en met instemming van de familie van Chuck Schuldiner. De bedoeling was daarnaast dat een groot deel van de opbrengsten naar een (door de familie van Schuldiner gekozen) liefdadigheidsinstelling zou gaan, al heeft het Amerikaanse boekingskantoor vorig jaar er een financieel zooitje van gemaakt en zijn veel rekeningen blijkbaar nog niet betaald. Desalniettemin was en is de intentie goed.

Maar nee hoor, jij moet zoals bij bijna elke aankondiging van een festivaltoevoeging direct weer gaan zeuren en zonder verstand van zaken de desbetreffende, welwillende muzikanten gaan beschuldigen dat ze alles in eigen zak willen steken... Nou weet ik weer door wat voor types ik dit forum (en andere internetfora) tegenwoordig het liefst zoveel mogelijk mijd.

Overigens is Blabbermouth een beetje voorbarig en lijkt de komst van Death For All nog niet honderd procent bevestigd, maar dat terzijde.
Bedankt Gilbert :') !
Je maakt m'n hele dag goed met deze post :)
Snorting The Lines Of Cremated Remains

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » zo jan 20, 2013 11:56 pm

Gilbert schreef:
Cranial schreef:nope... one off optreden, alles in eigen zak neem ik aan
Zoals altijd zit je weer als een kip zonder kop de grootste onzin te spuiten. Als je een klein beetje research zou doen, dan zou je weten dat deze tribute wordt georganiseerd door de (voormalige) manager van Death, in overleg met en met instemming van de familie van Chuck Schuldiner. De bedoeling was daarnaast dat een groot deel van de opbrengsten naar een (door de familie van Schuldiner gekozen) liefdadigheidsinstelling zou gaan, al heeft het Amerikaanse boekingskantoor vorig jaar er een financieel zooitje van gemaakt en zijn veel rekeningen blijkbaar nog niet betaald. Desalniettemin was en is de intentie goed.

Maar nee hoor, jij moet zoals bij bijna elke aankondiging van een festivaltoevoeging direct weer gaan zeuren en zonder verstand van zaken de desbetreffende, welwillende muzikanten gaan beschuldigen dat ze alles in eigen zak willen steken... Nou weet ik weer door wat voor types ik dit forum (en andere internetfora) tegenwoordig het liefst zoveel mogelijk mijd.

Overigens is Blabbermouth een beetje voorbarig en lijkt de komst van Death For All nog niet honderd procent bevestigd, maar dat terzijde.
nou,zal ik je dan ff wijzer maken?
de reeks benefietconcerten die vorig jaar gegeven zijn waren voor het relief home fonds, een fonds voor zieke muzikanten die ze de mogelijkheid geeft om terug te keren naar huis waar mogelijk, maar in plaats dat de ''band'' alle opbrengsten zouden doneren stak erik schuldiner het grootste gedeelte in z'n zak inclusief de merch opbrengsten en de kaartverkoop. het fonds heeft nog steeds niks ontvangen, dus wat loop je nou te ijlen over ''beschuldigingen''? ik beschuldig de ''band'' niet, ik beschuldig eric schuldiner.

de enige reden waarom het de ''goedkeuring'' had van de schuldiner familie is omdat eric het opgezet heeft... VERDER NIKS !
de muzikanten zijn inhuur en hebben met de financieen niks te maken !
eric heeft namelijk ook zonder toestemming van jane de control denied en re-releases van death op de markt gegooid via relapse ! waarheid is dat jane al tijden geen controle meer heeft over chuck's nalatenschap...dit is ondertussen ALGEMEEN BEKEND.
beter hou je gewoon je kop als je niet weet waar je over praat, aangezien jane eric heeft aangeklaagd hiervoor !
de reden waarom ik dit weet is omdat ik zelf contact heb met jane schuldiner,omdat zij me aan een paar van chuck z'n shirts geholpen heeft een paar jaar terug. terwijl jane in de schulden zit steekt meneer alles in z'n eigen zak...

ten tweede heb ik die festival toevoeging zelf gepost....lezen is ook moeilijker geworden blijkbaar?!
bovendien heeft eric de datum ook al bevestigd op z'n eigen facebook, maar dat terzijde.

en ten derde, kruip terug onder de steen waar je vandaag kwam en bemoei je dan gewoon niet met mij of mijn posts, je gezwam raakt kant nog wal en je poging om mij te stoeven is miserabel gefaald ! kortom: je zult vroeger op moeten staan om mij de oren te wassen schoffie ! :finger:

@reinier: het is niet moeilijk om jouw dag te maken, een whopper doet het em meestal al wel :lolup:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door KoenM » ma jan 21, 2013 7:29 am

Tussel al dit gebetweter (is that even a word?) door: komt Death nou wel of niet?
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 7:39 am

eric (de organisator) heeft het al bevestigd op zijn facebook, dus dan mag je ervan uit gaan dat het ook gaat gebeuren... al kan ik natuurlijk fout zitten, maar waarom dan op blbbermouth en z'n eigen facebook?
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 7:40 am

*dubbel*
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
MK
Berichten: 5908
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 2:06 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door MK » ma jan 21, 2013 9:26 am

KoenM schreef:Tussel al dit gebetweter (is that even a word?) door: komt Death nou wel of niet?
Ik hoop het wel, maar voorlopig is het nog niet 100 procent zeker, dus we zullen nog even moeten duimen. Het kan me trouwens geen fuck schelen naar wie de opbrengsten gaan, lekker belangrijk.
It is my job as a human being to let my ignorance take control

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Took » ma jan 21, 2013 2:02 pm

jawel, het is zeker, ik kreeg net het persbericht in de mail.

Neurotic Deathfest kondigt Death To All en andere namen aan

De legendarische death metal band ´Death To All´ is toegevoegd aan de line-up van Neurotic Deathfest 2013. Op vrijdag 3 mei keert de band terug naar de bühne voor een exclusief Europees optreden. Naast Death To All zijn ook Devourment, Incantation, Vader en Pig Destroyer toegevoegd aan de line-up. Een passepartout voor het 3 daagse festival kost €90,- er zijn tevens dagtickets beschikbaar voor €45,- met een speciaal dagticket voor vrijdag 3 mei dat €40,- euro kost.

Ondanks het feit dat het even stil bleef rond de aankondiging van namen voor Neurotic Deathfest 2013 presenteren we nu met trots de volgende nieuwe namen:

Op vrijdag 3 mei zal niemand minder dan DEATH TO ALL als hoofdact fungeren. Deze band is samengesteld uit een verscheidenheid aan ex-muzikanten van Death, geleid door Gene Hoglan. De band voert materiaal op afkomstig van alle zeven legendarische Death albums als ode aan Chuck Schuldiner die in 2001 is overleden nadat er twee jaar eerder kanker werd geconstateerd. De ervaring komt zo dicht bij een echt Death concert als mogelijk. Dit is het enige Death To All concert dat in 2013 in Europa plaatsvindt en heeft alles in zich om een historisch optreden te worden dat je niet wil missen.

Alsof bovengenoemde nog niet indrukwekkend genoeg is worden ook de volgende namen toegevoegd aan de line-up: DEVOURMENT, INCANTATION, VADER en PIG DESTROYER zijn allen toegevoegd aan de line-up voor Neurotic Deathfest 2013.

Naast deze muzikale toevoegingen kondigen we tevens aan dat Costin Chiorena (bekend van zijn werk voor Roadburn Festival, Darkthrone, Grave en meer) zijn officiele artwork voor Neurotic Deathfest en andere werken zal tentoonstellen in 013 poppodium tijdens het festival.

Vanwege de verwachte opkomst op vrijdag 3 mei zijn er vanaf nu ook dagtickets beschikbaar voor €40,00.

Neurotic Deathfest 2013
Vrijdag 3 mei, zaterdag 4 mei en zondag 5 mei 2013 | aanvang 14:00 | zaal open 13:00
1-dag ticket € 45,00 / 2-dag ticket € 80,00 / 3-dag ticket € 90,00 (excl. servicekosten) | Alle zalen |
Voorverkoop vanaf 22 december 2012
013, Veemarktstraat 44, Tilburg, www.013.nl
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MK
Berichten: 5908
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 2:06 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door MK » ma jan 21, 2013 3:43 pm

Goed nieuws dan! Plus ook nog eens leuke andere toevoegingen. Dat wordt weer een mooi feestje denk ik zo.
It is my job as a human being to let my ignorance take control

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 5:22 pm

eh VOILA !!!!

mooie toevoegingen !

en al die drama hier om een post....PRACHTIG!

tot aan bedreigingen van Goreaholic toe omdat ie niet tegen een grapje kan.... :')
Laatst gewijzigd door Cranial op ma jan 21, 2013 5:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 5:40 pm

MK schreef:
KoenM schreef:Tussel al dit gebetweter (is that even a word?) door: komt Death nou wel of niet?
Het kan me trouwens geen fuck schelen naar wie de opbrengsten gaan, lekker belangrijk.
klopt, maar echt netjes is het niet.... :wink:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door yowannuzz » ma jan 21, 2013 6:12 pm

Waren die bedreigingen per pm?
Ik zeg; openbaar maken dan !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 6:23 pm

vind ik niet nodig... ik ben alleen een beetje klaar met meneer z'n bijdehande opmerkingen onder m'n posts, bovendien wil ik het niet erger maken dan het is.... als het echt nodig is komt dat nog wel...
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Festivalbus
Berichten: 65
Lid geworden op: di apr 21, 2009 7:37 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Festivalbus » ma jan 21, 2013 6:48 pm

Eric Grief heet de beste man, en ik adviseer iedereen die hierin geïnteresseerd is om ff te googlen, ondanks dat Cranial overduidelijk metalkennis van epische proporties bezit, en blijkbaar ook een contactenlijst en T-shirtcollectie om jaloers op te worden.

http://www.metalsucks.net/2012/09/12/de ... -she-said/ geeft wat info en linkjes mbt deze zaak.
busreizen naar Wacken en Summer Breeze!

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 6:58 pm

Festivalbus schreef:ondanks dat Cranial overduidelijk metalkennis van epische proporties bezit, en blijkbaar ook een contactenlijst en T-shirtcollectie om jaloers op te worden..
je vleit me, maar nee...metalkennis ja.. epische proporties? nee... contactenlijst? valt wel mee, shirtcollectie? zeker weten !!! mis alleen jullie shirt nog, en een cd.... maar die missen een kleine 300 man op het moment als ik de posts op myspace en facebook zo lees.... :roll:
Tullepetoanum Metallius

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Gilbert » ma jan 21, 2013 7:04 pm

Cranial schreef:hoop onzin
Hahaha, je weet niet eens wat de achternaam van de manager van Death (To All) is en denkt dat hij Schuldiner heet. Randdebiel, met je eeuwige onzinverhalen. :D Is het niet tijd dat je weer gaat zeuren over de vijf nieuwe extra bevestigingen van Neurotic Deathfest, omdat die weer te commercieel of onorigineel zijn of zo?

Het beste bewijs dat je uit je nek zit te kletsen is natuurlijk dat Death To All weer gaat optreden en op Neurotic Deathfest staat. Zou ook maar een van die muzikanten nog met Eric Greif willen werken als hij degene was die ze afgelopen jaar bestolen had, zoals jij beweert? Het antwoord lijkt me voor iedereen met een greintje intelligentie wel duidelijk.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door MetalJan » ma jan 21, 2013 7:13 pm

Ben eigenlijk het meest blij met Devourment. Death To All speelt op de vrijdag, maar op welke dagen spelen die andere bands nou? En op de frontpage staat Crepitation er ook nog bij, maar op de NDF-site staat die er niet bij (??)

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 7:15 pm

als je het hele verhaal leest wel ja....
blijkbaar waren de opbrengsten zo goed vorig jaar dat de tour gewoon doorgaat.... ondanks dat niemand wat gehad heeft inclusief de muzikanten? blijkbaar willen ze toch nog spelen, dus wat zwets je nou?! wederom raken je argumenten kant nog wal....
en ook ik kan er naast zitten met namen, maar als dat alles is wat je hebt.....

maar als je deze discussie voort wil zetten, doe maar via pm, ben het een beetje beu om andermans topics te vergallen met debatteren tegen mongolen met morele bewaren...

dus back ontopic.
Laatst gewijzigd door Cranial op ma jan 21, 2013 7:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Goreaholic
Berichten: 2565
Lid geworden op: vr jan 27, 2012 8:46 am
Locatie: Rotterdam

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Goreaholic » ma jan 21, 2013 7:16 pm

yowannuzz schreef:Waren die bedreigingen per pm?
Ik zeg; openbaar maken dan !!
Tuurlijk, van mij mag het hoor.
Alleen ik dacht ik vervuil het topic maar niet zoals cranial blijkbaar wel doet met zijn posts die duidelijk niet op waarheid berusten, althans niet volgens dhr gilbert.
En om grappen kan ik best lachen. om misselijk makende opmerkingen niet.
Bovendien ook wel heel makkelijk om mij te pakken op m'n dik zijn, nietwaar ?
Dat is hetzelfde als Cranial steeds terug pakken op zijn spullen niet op tijd leveren, iets waar meneer nog steeds een handje van heeft trouwens.
Om die reden moeten ze hem al niet meer bij het Nuclear war now forum. Maar he, dat geheel terzijde joh.
Hou het er maar op dat ik vanmorgen met een verkeerd been uit ben gestapt.
Snorting The Lines Of Cremated Remains

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door yowannuzz » ma jan 21, 2013 7:17 pm

Afgezien van Devourment overigens mooie toevoegingen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 7:22 pm

Goreaholic schreef:
yowannuzz schreef:Waren die bedreigingen per pm?
Ik zeg; openbaar maken dan !!
Tuurlijk, van mij mag het hoor.
Alleen ik dacht ik vervuil het topic maar niet zoals cranial blijkbaar wel doet met zijn posts die duidelijk niet op waarheid berusten, althans niet volgens dhr gilbert.
En om grappen kan ik best lachen. om misselijk makende opmerkingen niet.
Bovendien ook wel heel makkelijk om mij te pakken op m'n dik zijn, nietwaar ?
Dat is hetzelfde als Cranial steeds terug pakken op zijn spullen niet op tijd leveren, iets waar meneer nog steeds een handje van heeft trouwens.
Om die reden moeten ze hem al niet meer bij het Nuclear war now forum. Maar he, dat geheel terzijde joh.
ik zeg: bewijs ! want je weet nu al dat je niks hebt....
misselijkmakend? dus je vind jezelf misselijkmakend? moet jij zelf weten, daar heb ik weinig mee van doen...
en ach... wie de schoen past...

overigens laatste post die ik ga doen in dept, want dit begint sneue vormen aan te nemen, als je graag en grote jongn wil zijn reinier raad ik je vooral aan volgende keer me aan te spreken in baroeg...
dit gaat over een festival, niet de huil-tirades van gilbert of goreaholic.
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Tox » ma jan 21, 2013 7:25 pm

yowannuzz schreef:Afgezien van Devourment overigens mooie toevoegingen.
Vind je dat niet vet?
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door yowannuzz » ma jan 21, 2013 7:28 pm

Nee, is niet mijn ding.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Goreaholic
Berichten: 2565
Lid geworden op: vr jan 27, 2012 8:46 am
Locatie: Rotterdam

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Goreaholic » ma jan 21, 2013 7:29 pm

Bewijs dat je van het nwn forum bent afgekicked ? ik heb de pm, nog waarin je me vraagt om er geen melding van te maken dat jij weer post op dat forum.
Vergeten zeker ? Maar maakt niet uit hoor. ik doe iig toch geen "zaken" meer met je. Vind het wel best.
Hang jij het vervelende mannetje maar uit, gezien je profiel ben je daar nog trots op ook.
Laatste post van mij hierom trouwens.
Snorting The Lines Of Cremated Remains

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 7:31 pm

yowannuzz schreef:Nee, is niet mijn ding.
had altijd wel gedacht dat devourment je wel zou liggen :mrgreen:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door yowannuzz » ma jan 21, 2013 7:37 pm

Zullen we daar anders een volle pagina over vol spammen ?

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar vind het behoorlijk saai.
Over het algemeen ben ik dan ook niet echt van de brutal death metal, een enkele uitzondering daargelaten.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 7:40 pm

yowannuzz schreef:Zullen we daar anders een volle pagina over vol spammen ?
funny... very funny :wink:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 8:06 pm

en nu ff een echte vraag: geld de 20% korting met de NS dit jaar ook weer? vond dat wel handig namelijk, met de trein
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Orklord » ma jan 21, 2013 8:07 pm

denk het niet. Heb het al een tijdje niet zien staan.

Maar leuke nieuwe toevoegingen. Devourment top! Over de Death coverband ben ik nog niet uit, maar ik ga het vast wel kijken.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 8:09 pm

Orklord schreef:denk het niet. Heb het al een tijdje niet zien staan.

Maar leuke nieuwe toevoegingen. Devourment top! Over de Death coverband ben ik nog niet uit, maar ik ga het vast wel kijken.
stond vorig jaar blijkbaar ook niet op de ticket, maar de korting was wel van kracht? :?
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Orklord » ma jan 21, 2013 8:12 pm

Geen idee eerlijk gezegd. Maar het heeft een tijd ook op de website van de 013 gestaan. Anders even een mailtje sturen :)

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 8:14 pm

ik ook niet, had zoiets opgevangen vorig jaar (was er zelf toen niet), maar voorgaande jaren ook altijd korting gehad met NS.... ruud?
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door KoenM » ma jan 21, 2013 11:06 pm

Potverdikke, toch wel verleidelijk om die vrijdag te gaan zeg.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » ma jan 21, 2013 11:45 pm

gewoon 3 dagen, je kan weinig spijt krijgen met zo'n line-up toch?
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door KoenM » di jan 22, 2013 12:09 am

Weekendtijd is spaarzaam bij mij, werk 1 op 2. Als je dan zelf met een band ook nog af en toe moet spelen blijft er weinig over. Voor de rest is er voor mij persoonlijk niet zoveel bij dat me de broek doet bollen... Immolation, Vader en Cryptopsy zou ik ook wel leuk vinden, maar that's it.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Cranial » di jan 22, 2013 12:14 am

hopen dat er meer voor je inzit dan de komende tijd qua bands :wink:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door KoenM » di jan 22, 2013 12:45 am

Morgen maar mijn vrijdagticket versieren. Ticketservice is nu offline voor maintenance. Op de site van NDF zelf staan geen vrijdagtickets vernoemd, maar op de site van 013 dan weer wel. Is me een beetje onduidelijk... Ga geen 90 euro dokken om maar 1 dag te gaan. Dat is me zelfs voor Death To All wat teveel.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door KoenM » di jan 22, 2013 8:09 am

Ticket voor de vrijdag binnen. :)
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Gilbert » di jan 22, 2013 8:58 am

Voor de geïnteresseerde overigens de volgende links over de perikelen rond de Death To All-tour van vorig jaar:
http://www.sickdrummermagazine.com/inde ... -tour.html
http://gunshyassassin.com/news/exclusiv ... er-claims/
Dat is verder ook alles wat ik er over ga zeggen. Ik ben in elk geval benieuwd welke muzikanten dit keer zullen deelnemen en hoe ze het er van af zullen brengen.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door Gr. Dracula » di jan 22, 2013 9:44 am

Headhunter DC staat ook in Portugal op SWR fest. Een heerlijk bandje dat zelden in Europa komt.
Die willen vast wel op schoot bij Possessed in de tourbus...
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door DORSTIG » di jan 22, 2013 12:37 pm

Tering, even een paar dagen niet gekeken. Wat een hoop kinderlijk gezeur.

Maar goed, Pig destroyer, vader en incantation zijn voor mij wel weer een reden om te gaan.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door KoenM » di jan 22, 2013 1:08 pm

Doen we een pelske op vrijdag!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2013

Bericht door DORSTIG » di jan 22, 2013 2:07 pm

KoenM schreef:Doen we een pelske op vrijdag!
Jot jonguh!! *hips*
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Plaats reactie