The Who naar Ziggo Dome
- alicecooper
The Who naar Ziggo Dome
De Britse band The Who zal in 2013 op 5 juli naar Ziggo Dome komen. De Londenaars spelen tijdens hun nieuwe tournee het album ‘Quadrophenia’ in zijn geheel, aangevuld met enkele grote hits.
Kaarten gaan 1 februari in de voorverkoop. Kaarten kosten 60,00 euro, 65,00 euro, 70,00 euro en 75,00 euro.
Kaarten gaan 1 februari in de voorverkoop. Kaarten kosten 60,00 euro, 65,00 euro, 70,00 euro en 75,00 euro.
Re: The Who naar Ziggo Dome
Gijs? Waar zit je?
Ik ben in ieder geval niet aanwezig.
Niet echt mijn ding, zeker niet voor die prijs.
Ik ben in ieder geval niet aanwezig.
Niet echt mijn ding, zeker niet voor die prijs.
Laatst gewijzigd door arjans op ma jan 28, 2013 3:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Is dat met Pete Townshend en Roger Daltrey?
Wie wil er weddenschappen afsluiten hoe lang het duurt totdat ze elkaar de harses inslaan?
Wie wil er weddenschappen afsluiten hoe lang het duurt totdat ze elkaar de harses inslaan?
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Die zijn al jaren op goede voet met elkaar. Vroeger was het inderdaad water en vuur.Crises schreef:Is dat met Pete Townsend en Roger Daltrey?
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Al jaren? Echt, toen met Live 8 konden ze elkaar ook nog steeds schieten. Daarbij zijn daarna ook weer berichten gekomen over aanvaringen tussen die twee. Het gaat echt nooit meer boteren tussen de heren.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
De laatste jaren is 't al weer beter.
Toen ik hoorde hierover sprong ik een gat in de lucht. En toen zag ik de datum... Ben dan op vakantie. Maar eens kijken of ik in juni in Groot-Brittannië kan gaan. Of hopen dat ze nadat ik teruggekomen ben in Duitsland staan, maar daar is nog niks aangekondigd.
Toen ik hoorde hierover sprong ik een gat in de lucht. En toen zag ik de datum... Ben dan op vakantie. Maar eens kijken of ik in juni in Groot-Brittannië kan gaan. Of hopen dat ze nadat ik teruggekomen ben in Duitsland staan, maar daar is nog niks aangekondigd.
Het zit je ook niet mee man.
Ben je zo'n grote fan, komt er weer iets tussen.
Balen voor je.
Ben je zo'n grote fan, komt er weer iets tussen.
Balen voor je.
Yepz, das vet.
Maar mij iets te duur.
Maar mij iets te duur.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik heb ze bij de laatste wereldtour 2x keer live mogen aanschouwen, maar ik denk dat ik toch wel wil gaan.
Heb ze in 2007 in 'Ahoy gezien.
Ik ging toen eigenlijk mee voor mijn toenmalige vriendin, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik me er bijzonder goed heb vermaakt.
Ik ging toen eigenlijk mee voor mijn toenmalige vriendin, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik me er bijzonder goed heb vermaakt.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ja daar was ik ook bij, toen heb ik ze een paar dagen later ook nog in Oberhausen gezien. Beide met The Cult in het voorprogramma, ook gaaf.