System Of A Down naar Ziggo Dome
- alicecooper
System Of A Down naar Ziggo Dome
System Of A Down komt dit jaar weer eens voor een show naar Nederland. De band staat op 21 augustus in de Ziggo Dome te Amsterdam. De groep speelde in 2005 voor het laatst op Nederlandse bodem.
De kaartverkoop voor het concert begint aanstaande vrijdag 1 februari om 10.00 uur. Tickets kosten 49 euro.
De kaartverkoop voor het concert begint aanstaande vrijdag 1 februari om 10.00 uur. Tickets kosten 49 euro.
- KoenM
- Contacteer:
Re: System Of A Down naar Ziggo Dome
Zouden ze 28 juni al speelklaar zijn?
Het antwoord op die vraag is hetzelfde (en even interessant) als het antwoord op de vraag: "Is KoenM heteroseksueel?"KoenM schreef:Zouden ze 28 juni al speelklaar zijn?
De vraag waar ik zelf mee zit, is: "Zal dit concert meteen uitverkopen?" Want dan zal ik vrijdagochtend toch even een afspraak moeten afzeggen om rond 10 uur klaar te zitten voor de start van de voorverkoop.
- alicecooper
Ik verwacht dat het Pukkelpop wordt.KoenM schreef:Zouden ze 28 juni al speelklaar zijn?
- KoenM
- Contacteer:
Ik vrees het ook ja. En/of Lowlands.
Ik zou ze graag weer eens willen zien, maar liever wat dichterbij. Graspop zou mooi zijn, maar ik ben bang van niet. Hellfest dan maar?
nee hellfest is lekker dichtbijJohan schreef:Ik zou ze graag weer eens willen zien, maar liever wat dichterbij. Graspop zou mooi zijn, maar ik ben bang van niet. Hellfest dan maar?

Afstand is geen issue meer als je toch al van plan was om er heen te gaan
.

Dit concert vindt komende woensdag plaats, wat me voldoende reden lijkt om de frontpagepoll deze week aan System Of A Down te wijden. Dus "pull the tapeworm out of your ass" en stem (als je dat nog niet gedaan hebt) op jouw favoriete System Of A Down-song: http://www.metalfan.nl/pollBooth.php?pollID=306.