Clutch en The Sword naar Deventer en Eindhoven
- alicecooper
Clutch en The Sword naar Deventer en Eindhoven
Het Amerikaanse Clutch is al sinds de jaren negentig actief en staat bekend om hun soulvolle heavy rock, wars van trends en hypes. Clutch zal samen met The Sword in het burgerweeshuis in Deventer staan op maandag 1 juli. Entree zal € 17,50 zijn en voor studenten € 15,50.
Ook zullen ze staan in de Effenaar in Eindhoven op 2 juli. Daar staat Clutch samen met Red Fang, The Sword en Komatsu op de planken. De kaarten daar zullen € 15,- zijn.
Ook zullen ze staan in de Effenaar in Eindhoven op 2 juli. Daar staat Clutch samen met Red Fang, The Sword en Komatsu op de planken. De kaarten daar zullen € 15,- zijn.
Laatst gewijzigd door alicecooper op vr mar 01, 2013 11:56 am, 3 keer totaal gewijzigd.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Re: Clutch en The Sword naar Deventer
En een dag later in de Effenaar met Red Fang en Komatsu. Wellicht dat ik daar aanwezig ben.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Fuck! The Sword en Red Fang? Waarom nou niet in Burgerweeshuis? Dat wordt kiezen.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Aanwezig! Kan me niet voorstellen dat ik op die dag (een maandag) iets anders zal hebben.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
Leuk, Clutch met Red Fang en The Sword. Dat is weer een reden minder om naar Graspop te gaan!
Dan wordt het toch Eindhoven voor mij.
Inmiddels definitief Eindhoven wordt het. Heb er zin in!Mollusk schreef:Dan wordt het toch Eindhoven voor mij.
- Eru Iluvatar
Re: Clutch en The Sword naar Deventer en Eindhoven
Misschien aanwezig in Deventer. Na de kraker 'Earth Rocker' wil ik Clutch beslist een keer live zien. Wordt alleen wel een beetje duur, van Groningen naar Deventer retour. Even kijken of dat wat wordt.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Wordt Eindhoven voor mij 

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Red Fang speelt zaterdag 15 juni ook op Elektra's Tuinfeest.
GRATISSSS!!!!
GRATISSSS!!!!
Hmm dat ziet er wel leuk uit!
Clutch heeft dus de gehele tour gecancelled ivm een sterfgeval in de familie van één van de bandleden.
Voor Burgerweeshuis betekent dat Red Fang Clutch vervangt.
Dus in Deventer Red Fang en The Sword, wie gaan er? Ik ben sowieso aanwezig in Deventer.
Dus in Deventer Red Fang en The Sword, wie gaan er? Ik ben sowieso aanwezig in Deventer.
- Latebloomer
weet je toevallig wie er eerst speelt?Mollusk schreef:Clutch heeft dus de gehele tour gecancelled ivm een sterfgeval in de familie van één van de bandleden.
Zo dat was even erg gaaf! Red Fang speelde echt fantastisch. Op plaat vind ik het al erg sterk, maar live zijn ze toch wel nog een klasse beter. The Sword was ook lekker alleen die zanger blijft toch wel de zwakste schakel helaas.