Zaal open: 21.00
Begin: 22.00
Ticketprijs: 12.50
VVK: 10.00

http://www.doornroosje.nl/agenda/2758/ufomammut
optredens in Merleyn beginnen altijd pas om 22.00 uur; ze mogen niet eerder, i.v.m. vergunningen o.i.d.Dufniall schreef:Ik snap dus niet waarom die shit pas om 10 uur moet beginnen, op een zondag nog wel. Doordeweeks okee, want mensen moeten werken enzo. Maar beter beginnen ze rond 8 uur en dan kom je tenminste wel nog thuis met het OV.
Indien dit toch niet door blijkt te gaan, is er dan kans dat het nog wordt verplaatst naar Doornroosje?Spirit In Black schreef:in Doornroosje staat al een optie op een andere band, vandaar.
Ik ga ervan uit dat er geen support is en de groep beide ORO albums gaat spelen. Ze zullen dan dus ruim anderhalf uur spelen.King of Beer schreef:Leuk dit.
Maar als dit pas eens om 10 uur gaat beginnen en er speelt ook nog een support of meer dan 1 wordt eht wel erg laat voor een zondag.
Dus waarschijnlijk laat ik dit maar zitten.
We gaan proberen om 21.30 te beginnen. Vooralsnog geen support.King of Beer schreef:Leuk dit.
Maar als dit pas eens om 10 uur gaat beginnen en er speelt ook nog een support of meer dan 1 wordt eht wel erg laat voor een zondag.
supports zijn zoo 2012...Spirit In Black schreef:We gaan proberen om 21.30 te beginnen. Vooralsnog geen support.King of Beer schreef:Leuk dit.
niets meer vernomen.Spirit In Black schreef:We gaan proberen om 21.30 te beginnen. Vooralsnog geen support.King of Beer schreef:Leuk dit.