[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-i3CWe6g ... ture=share[/youtube]
www.facebook.com/thedevilsthirdband
En onze demo:
Staan al meer reviews online, dus blijkbaar zijn ze er wel uit. Voor zover ik weet doet SPV alleen aan downloads. Anyway, er staat één track op youtube dus blijkbaar toch in omloop, maar meer dan dat heb ik ook niet ontdekt...innuendo schreef:Zeker van een goede contact van de band. Ik heb nog geen promo gezien namelijk.
Had de slechte verkoop niet meer te maken met de abominabele distributie dan dat mensen de plaat slecht vonden?Jeroen schreef:Overigens, hoe kom je erbij dat The Cold succesvol was? Die plaat is door pers en fans wel gewaardeerd, maar de verkoop was niet zoveel beter dan de vorige platen. Ze zijn niet voor niets weer op straat geknikkerd. Ugly Noise zou zelfs eerst alleen in eigen beheer verschijnen voordat Metal Blade ze oppikte.
Jeroen schreef: Overigens, hoe kom je erbij dat The Cold succesvol was? Die plaat is door pers en fans wel gewaardeerd, maar de verkoop was niet zoveel beter dan de vorige platen. Ze zijn niet voor niets weer op straat geknikkerd. Ugly Noise zou zelfs eerst alleen in eigen beheer verschijnen voordat Metal Blade ze oppikte.
enforcer schreef:Staan al meer reviews online, dus blijkbaar zijn ze er wel uit. Voor zover ik weet doet SPV alleen aan downloads. Anyway, er staat één track op youtube dus blijkbaar toch in omloop, maar meer dan dat heb ik ook niet ontdekt...innuendo schreef:Zeker van een goede contact van de band. Ik heb nog geen promo gezien namelijk.
Die track is goed, solide maar hopelijk niet de beste van het album;-)
Heb op de platenbeurs de derde full-length Nothing Is Sacred gevonden. Wat ik erover las was nooit superpositief, maar ik vind het erg lekker klinken. Lekkere drive vooral door de nodige invloeden van Sacred Reich. Het melodieuze gitaarwerk is echter meer afkomstig uit de Flotsamstal. Toffe plaat!CoenV schreef:Ik heb van Grinder alleen Dawn For Living origineel.
In war and Pieces vond ik een goede plaat ja, desalniettemin ben ik blij dat deze weer wat sneller isinnuendo schreef:enforcer schreef:Staan al meer reviews online, dus blijkbaar zijn ze er wel uit. Voor zover ik weet doet SPV alleen aan downloads. Anyway, er staat één track op youtube dus blijkbaar toch in omloop, maar meer dan dat heb ik ook niet ontdekt...innuendo schreef:Zeker van een goede contact van de band. Ik heb nog geen promo gezien namelijk.
Die track is goed, solide maar hopelijk niet de beste van het album;-)
Shoot Today, Kill Tomorrow is zeker niet het beste van de plaat. Ik vind het een genietbare plaat en gelukkig beter dan de vorige. Die vond jij geloof ik erg goed. Ik denk dat je hier ook zeker van zult genieten.
en ook dat zijn promo's. alleen dan dus in mp3-vorm ipv fysieke cd's..enforcer schreef:Staan al meer reviews online, dus blijkbaar zijn ze er wel uit. Voor zover ik weet doet SPV alleen aan downloads.innuendo schreef:Zeker van een goede contact van de band. Ik heb nog geen promo gezien namelijk.
enforcer schreef:In war and Pieces vond ik een goede plaat ja, desalniettemin ben ik blij dat deze weer wat sneller is. Ik vind dat Sodom consistent de beste platen uitbrengt van de "big teutonic 3"....
Ik weet niet of dat het juiste begrip is. Thrash hoeft niet iets gewelddadigs te hebben, maar het begrip 'energiek' is weer te algemeen.innuendo schreef:Tuurlijk moet thrash agressief zijn,
Zie je post nu pas, maar bij dezen:!slayer! schreef:Bootlegs zijn tegenwoordig een drama, ze zijn bijna al indentiek. Vulture, bestaan daar bootlegs van? Kun je een foto plaatsen van de matrix, ben wel nieuwsgierig.
Ik heb beide origineel (al een jaartje of 7/8). Maar goed om te weten en bedankt voor jouw foto's.CoenV schreef:Zie je post nu pas, maar bij dezen:!slayer! schreef:Bootlegs zijn tegenwoordig een drama, ze zijn bijna al indentiek. Vulture, bestaan daar bootlegs van? Kun je een foto plaatsen van de matrix, ben wel nieuwsgierig.
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Jij hebt het origineel?
Heb ik eigenlijk minder last van. Goed, ik heb ook wel een lichte voorkeur voor die oude (zelfs ietwat mystieke) sound, maar objectief bekeken is dat gewoon blikkerig en dun. Maar het heeft zeker z'n charme. Platen uit die tijd ademen meer, zijn organischer. Zo vind ik thrash/power producers als Harris Johns en Ralph Hubert heel erg goed. Erg typerend geluid in beide gevallen. Anderzijds kan ik ook goed genieten van die kraakheldere en moderne producties van Destruction en Kreator. Lekker vet, maar ook weer niet te gepolijst. Al maakt een gladde sound me weinig uit. Uiteindelijk zijn het toch de riffs, melodieën en solo's die het moeten doen. Net zoals ik door een demoproductie kan luisteren, kan ik dat ook met een hypermoderne sound. Bij bovengenoemde bands weet je immers wel dat ze die strakheid ook kunnen neerzetten op t podium. Dat je de nummers ook niet trekt, dat kan. Ik ervaar dat zelf heel anders. Vind ze met de laatste schijven nog volop meedoen.Orklord schreef:aah gaan wij het hebben over thrash bands met nieuwe albums. Mooi
Ik betrap mij zelf erop dat ik de meeste nieuwe platen van oude thrash bands vaak wel een kans geef, maar dat ze bijna altijd tegen vallen. Waar ligt dit aan? Voor mij is dit een een mix van verschillende punten. Vooral de productie vind ik vaak veel te klinisch, dat haalt vaak het hart uit de plaat. Dat is wat ik vaak mis bij nieuwe platen, passie. Vaak kunnen ze de instrumenten uitstekend beheersen, maar het doet niks.
Voor alle duidelijkheid, dit is geen doorstart van Agent Steel maar een nieuw project? Klinkt aardig, maar ook niet meer dan dat, ik hoor echt liever nog een Alienigma, wat ik persoonlijk een moddervet album vond.Metalheank schreef:Nieuws over Agent Steel:
MASTERS OF METAL featuring AGENT STEEL members return with this blistering Metal missile featuring guest lead vocals from Sean Peck (Cage/Death Dealer) and James Rivera (Helstar).
Nieuw nummer:
Ik weet het nog niet.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Volgens mij is het wel echt de doorstart van Agent Steel. Volgens mij was er na de Cyriis-reunie wéér een akkefietje over de naam Agent Steel, en daarom zijn ze doorgegaan als Masters of Metal. Misschien is het een transitie-bandnaam totdat de storm is gaan liggen.Lennert schreef:
Voor alle duidelijkheid, dit is geen doorstart van Agent Steel maar een nieuw project? Klinkt aardig, maar ook niet meer dan dat, ik hoor echt liever nog een Alienigma, wat ik persoonlijk een moddervet album vond.