Hoeveel wil je hebben voor je ticket? Ik wil best meer betalen.Latebloomer schreef:ik ben geen echte fan. Maar ik ga wel. Tenzij er woekerprijzen worden geboden
Exclusief 2-uur durende show Agalloch (12-05-2013)
Re: Exclusief 2-uur durende show Agalloch (12-05-2013)
- Krimhild
- Altijd welkom
Iemand moet het doen:
BIJNA!~~!111
BIJNA!~~!111
Mediteren kun je leren!

Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Bleek No. 1
Binnenkort alweer 

Hakkaa päälle pohjan poika!
Als iemand grof geld wil verdienen met zijn kaartje, check http://www.lastfm.es/event/3417492+Luci ... 3#shoutbox
- Hieronimus
Toch nog maar even snel de discografie van Agalloch beluisteren, dat is er de laatste tijd niet van gekomen, dus mijn voorbereiding is een beetje schraal... 
Verder: de deuren gaan open om 18:00, Fen begint om 18:30 en men verwacht dat Agalloch zo rond 22:15 is afgelopen. Dat wordt een latertje terug naar Enschede, bijna overal bussen i.p.v. treinen...

Verder: de deuren gaan open om 18:00, Fen begint om 18:30 en men verwacht dat Agalloch zo rond 22:15 is afgelopen. Dat wordt een latertje terug naar Enschede, bijna overal bussen i.p.v. treinen...
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
Nog even een paar uur Agalloch klassiekers draaien ter voorbereiding! ![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Ik heb er zin in. Wat een fijne bak bekenden ook daar. Wordt een feestje. Ok, ok, een trui feestje, maar toch.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Ik ben benieuwd naar vanavond, zin in!
Same here, al vrees ik wel voor een veels te volle Willemeen en flinke rijen bij de bar.
Wat was dat geniaal zeg! 1 van de beste optredens die ik ooit heb gezien van de beste band op deze planeet!
- Bleek No. 1
Godver, da wast druk zeg! Maar oeh, wat was het goed!
Faustian Echoes in z'n geheel! Man o man! Dat we dat mogen meemaken
Voor de rest nog wat bekende gezichten gezien (o.a. Suus en Hiero) maar veel tijd om over bij te praten was er niet aangezien ik weer helemaal naar Eindhoven moest.
Laatste bus gemist, dus lopend in de regen weer naar huis, maar dat bederfde mijn avond zeker niet!
Dit.was.vet!
Faustian Echoes in z'n geheel! Man o man! Dat we dat mogen meemaken

Voor de rest nog wat bekende gezichten gezien (o.a. Suus en Hiero) maar veel tijd om over bij te praten was er niet aangezien ik weer helemaal naar Eindhoven moest.
Laatste bus gemist, dus lopend in de regen weer naar huis, maar dat bederfde mijn avond zeker niet!
Dit.was.vet!
- Latebloomer
Fen was aardig (tikkeltje vlak, kan iets gevarieerder), Agalloch was magistraal.
Drukte vond ik meevallen - in elk geval geen rijen voor de bar.
Drukte vond ik meevallen - in elk geval geen rijen voor de bar.
- Krimhild
- Altijd welkom
Heel goud! Zo goud ongeveer:

Goeie mix qua nummers vooral, van elke album minstens één en drie nummers van EPs. Geen nadruk op een specifiek album, dat kan ik waarderen. Verder goed geluid en veel beleving onder de bandleden. Ze zagen er wel moe uit en John scheen wat last van zijn keel te hebben, maar het optreden was er niet minder om. Na afloop zijn ze het publiek nog ingekomen, mooie verhalen gehoord van Jason over fans in Italië die zo hard losgaan op hun muziek dat er gestoorde dingen gebeuren: één jongen was zo blij met een nummer dattie Jason in zijn buik begon te beuken waarna hij nog weken met blauwe plekken heeft gelopen, en een meisje moest zo hard huilen dat ze moest kotsen =;') Episch optreden, toffe nummers, gaaf gesprek en ook nog een drumstok in mijn handen geduwd gekregen! Te concluderen: mijn fan-girl hart is weer vervuld met glorie
Een verbeterpunt: het zou veel toevoegen zijn als ze gedurende het héle optreden wierook zouden branden in plaats van alleen de eerste paar minuten. Meer zintuigen stimuleren is meer beter en geur is sowieso heel belangrijk. Het zou alles intenser maken, dus ik zeg: doen.

Goeie mix qua nummers vooral, van elke album minstens één en drie nummers van EPs. Geen nadruk op een specifiek album, dat kan ik waarderen. Verder goed geluid en veel beleving onder de bandleden. Ze zagen er wel moe uit en John scheen wat last van zijn keel te hebben, maar het optreden was er niet minder om. Na afloop zijn ze het publiek nog ingekomen, mooie verhalen gehoord van Jason over fans in Italië die zo hard losgaan op hun muziek dat er gestoorde dingen gebeuren: één jongen was zo blij met een nummer dattie Jason in zijn buik begon te beuken waarna hij nog weken met blauwe plekken heeft gelopen, en een meisje moest zo hard huilen dat ze moest kotsen =;') Episch optreden, toffe nummers, gaaf gesprek en ook nog een drumstok in mijn handen geduwd gekregen! Te concluderen: mijn fan-girl hart is weer vervuld met glorie

Een verbeterpunt: het zou veel toevoegen zijn als ze gedurende het héle optreden wierook zouden branden in plaats van alleen de eerste paar minuten. Meer zintuigen stimuleren is meer beter en geur is sowieso heel belangrijk. Het zou alles intenser maken, dus ik zeg: doen.
Mediteren kun je leren!
- Hieronimus
Ja, BN1, dan heb ik jou ook gezien. En heel efficiënte (lees: korte :')) praatjes met Crises en Krimmie gehad.
Fen was niet meer dan aardig; op plaat doet het me niet zoveel en live overtuigden ze helaas ook niet. Armoedig geluid ook. Agalloch was daarentegen wel degelijk genieten: ze speelden precies de juiste nummers en het geluid zat ook tamelijk mee. Our Fortress Is Burning was een waardige afsluiter, kalm, hard, noise, nice!
Tot de volgende keer bij Agalloch.
Fen was niet meer dan aardig; op plaat doet het me niet zoveel en live overtuigden ze helaas ook niet. Armoedig geluid ook. Agalloch was daarentegen wel degelijk genieten: ze speelden precies de juiste nummers en het geluid zat ook tamelijk mee. Our Fortress Is Burning was een waardige afsluiter, kalm, hard, noise, nice!
Tot de volgende keer bij Agalloch.

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Krimhild
- Altijd welkom
Ik vergeet nog te vermelden dat ze in december het nieuwe album gaan opnemen en precies over een jaar moet ie uitkomen.
Mediteren kun je leren!
Fen: goed, maar matig geluid.
Agalloch: Goede band, maar deed me niet zo veel. Besefte me dat dit de laatste keer is dat ik naar een 2-uur-show ga van een band waarvan ik de discografie niet uit m'n hoofd ken
.
Agalloch: Goede band, maar deed me niet zo veel. Besefte me dat dit de laatste keer is dat ik naar een 2-uur-show ga van een band waarvan ik de discografie niet uit m'n hoofd ken

Werkelijk? Matig geluid bij Fen? Ik stond recht voor de geluidtafel, en ik vond het prima: alle instrumenten waren goed te beluisteren. Het had een helder geluid, maar misschien ligt dat aan mijn oordopjes? Die filteren best overtuigend. Ik was minder onder de indruk van de cleane zang van Fen. IJl en vooral onzuiver. Voor de rest: mijn soort muziek.
Agalloch deed het ook fantastisch. Nou kende ik de discografie ook niet volledig, maar ik moet wel zeggen: met de hulp van de setlist kwam ik een heel eind. Een aantal nummers klonken live beduidend anders dan op plaat. Een hele fijne avond.
Het was ook leuk om inderdaad nog kort met Krimmie, Dallandra, Hieronimus en Amnesjan te babbelen. Ook heb ik nog even staan te netwerken, wat ook erg gezellig was. Nee, ik was erg, erg blij gisteren.
Agalloch deed het ook fantastisch. Nou kende ik de discografie ook niet volledig, maar ik moet wel zeggen: met de hulp van de setlist kwam ik een heel eind. Een aantal nummers klonken live beduidend anders dan op plaat. Een hele fijne avond.
Het was ook leuk om inderdaad nog kort met Krimmie, Dallandra, Hieronimus en Amnesjan te babbelen. Ook heb ik nog even staan te netwerken, wat ook erg gezellig was. Nee, ik was erg, erg blij gisteren.
Fantastische optredens die ik zeker niet snel zal vergeten. Agalloch speelde een paar van mijn favoriete nummers waar ik erg blij mee was. Van de heren van Fen een moddervet witkleurig shirt gekocht als souveniertje.
Verder was de boel inderdaad goed afgeladen en ben eigenlijk drie en een half uur niet van mijn mooie plekje voor het podium weg gegaan, hehe.
Verder was de boel inderdaad goed afgeladen en ben eigenlijk drie en een half uur niet van mijn mooie plekje voor het podium weg gegaan, hehe.
- Krimhild
- Altijd welkom
Setlist, hoe kwam je daar aan dan?Crises schreef: met de hulp van de setlist kwam ik een heel eind.
En je zag er ook heel blij uit, goedzo ^^
Hè, waar stond je dan? Links of rechts? Ik dacht dat ik je hoofd nog wel kende..Oak schreef:Fantastische optredens die ik zeker niet snel zal vergeten. Agalloch speelde een paar van mijn favoriete nummers waar ik erg blij mee was. Van de heren van Fen een moddervet witkleurig shirt gekocht als souveniertje.
Mediteren kun je leren!
Iets naar rechts vanaf het midden (gezicht naar podium), paar meter van het podium af. Ik was volgens mij de enige in die hele zaal die een spierwit shirt (onder een blauwe spijkerjas, de eerste helft van de avond) aan had, hehe. Ik herkende zelf verder niemand, anders had ik echt wel even hoi gezegd, maar het was zo donker, hehe.
- Bleek No. 1
Donker.... rrriiight. 

Jou zou ik dan weer mijden als de pest natuurlijk.
- Krimhild
- Altijd welkom
Wat is een paar meter? Ik stond iets links van het midden, op de 3e rij ongeveer. Mensen tot de 4e rij heb ik nog wel vaag gezien maar daarachter niet meer. Ik kan me geen wit shirt herinneren in elk geval =) Heb je nog een baard tegenwoordig?Oak schreef:Iets naar rechts vanaf het midden (gezicht naar podium), paar meter van het podium af. Ik was volgens mij de enige in die hele zaal die een spierwit shirt (onder een blauwe spijkerjas, de eerste helft van de avond) aan had, hehe. Ik herkende zelf verder niemand, anders had ik echt wel even hoi gezegd, maar het was zo donker, hehe.
Mediteren kun je leren!