En proud of it !!valkyrian schreef:yowannuzz is een echte nederlander

En proud of it !!valkyrian schreef:yowannuzz is een echte nederlander
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Nieuw op dit forum? Daar hebben we een topique voor...Splijtzwam schreef:Aha, maar ik ben nieuw op dit forum, kon ik niet weten.....
Zekers.Mollusk schreef:Gaat het vrouwke mee in de metalbus, yo?
Hou me op de hoogte! Ik zou dan net cd's gaan kopenTook schreef:Ik vang net op dat voor sommigen de eetpauze vervalt, want Five Finger Death Punch zou uitvallen....
Of dat klopt hoop ik zometeen uit te vinden.
Grolsch is sponsor. Misschien eventueel ook nog ander bier, maar dat weet ik niet.Alextor schreef:Wordt wekl leuk morgen, wat voor merk bier schenken ze eigenlijk?
Mwoah. Zoiets is Immortal (EMM) en Satyricon (Metalcamp) al eens overkomen en dan is het vaak nog wel mogelijk om instrumenten te lenen, zeker als je een dag de tijd hebt om wat te regelen.Gijscoman schreef:Wel apart dat ze constant foto's plaatsen van de band in Amsterdam en dat ze vervolgens moeten afgelasten. Misschien zijn de instrumenten niet aangekomen. Dat lijkt mij de enige mogelijke reden.
Langer dan een dag zelfs. Als ik de foto's op hun facebook bekijk zijn ze woensdag aangekomen in Nederland en waren ze daarvoor een of meerdere dagen in Duitsland. Zie op die foto's wel alleen maar de hele tijd dezelfde twee personen: Ivan en Zoltan, als ik 't goed heb begrepen. Misschien zijn de andere leden nog niet aangekomen.Sorcha schreef:Mwoah. Zoiets is Immortal (EMM) en Satyricon (Metalcamp) al eens overkomen en dan is het vaak nog wel mogelijk om instrumenten te lenen, zeker als je een dag de tijd hebt om wat te regelen.Gijscoman schreef:Wel apart dat ze constant foto's plaatsen van de band in Amsterdam en dat ze vervolgens moeten afgelasten. Misschien zijn de instrumenten niet aangekomen. Dat lijkt mij de enige mogelijke reden.
Due to unforeseen logistical circumstances beyond the band's control, Five Finger Death Punch are extremely sorry that they will be unable to appear at Ursynalia Festival on Sunday, and apologize to their fans. 5FDP will make every effort to come back in the near future to put on a bigger and better show than ever.
Enkele bandleden niet aanwezig of geen instrumenten? Laat ons niet langer in spanning!Took schreef:Ik heb inmiddels gehoord waarom, maar het is niet omdat ze in de coffeeshop zitten. Het is wat complexer.
De Fyra-trein rijdt niet meer?Took schreef:Ik heb inmiddels gehoord waarom, maar het is niet omdat ze in de coffeeshop zitten. Het is wat complexer.