Jon Oliva's Pain

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25637
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Jon Oliva's Pain

Bericht door Lennert » ma jun 24, 2013 7:40 pm

Hij heeft zeker de helft van het optreden naar behoren gezongen, het was lang niet altijd even erg.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Jon Oliva's Pain

Bericht door Orklord » ma jun 24, 2013 8:48 pm

Hmm nee dat vond ik niet. Het was nogal een grote teleurstelling in vergelijking met Zoetermeer.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Jon Oliva's Pain

Bericht door Bastiaan » di jun 25, 2013 1:11 am

Oliva was die avond toch ziek? Heb de beste man de laatste jaren vier keer gezien, en elke keer heb ik kippenvel gehad. Dat overkomt me maar weinig. Baalde nog dat ik er in Tilburg niet bij kon zijn, maar achteraf bezien is dat blijkbaar niet erg geweest.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Jon Oliva's Pain

Bericht door Johan » di jun 25, 2013 11:35 am

Volgens Lennert en Ruud was hij in ieder geval verkouden. Tenminste, dat kan ik me herinneren toen ik ze na het optreden sprak..

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25637
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Jon Oliva's Pain

Bericht door Lennert » di jun 25, 2013 11:49 am

Jup, hij gaf dat bij de soundcheck al duidelijk aan bij de fans die de backstage passen hadden. De roadie heeft toen de laatste nummers nog geoefend. Hij was niet goed bij stem, maar hij heeft alsnog alles gegeven en een hoop nummers vond ik alsnog prima klinken.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22691
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Jon Oliva's Pain

Bericht door innuendo » di jun 25, 2013 11:52 am

Die roadie zong Hall Of The Mountain King nog op sublieme wijze. :)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Jon Oliva's Pain

Bericht door Orklord » di jun 25, 2013 6:57 pm

Hij was inderdaad verkouden en dat deed voor mij toch echt de nek om wat dat optreden betreft.

Maar goed, binnenkort maar weer eens bekijken en hopen dat hij dan niet verkouden is. De eerste keer in Zoetermeer was namelijk fenomenaal goed.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Jon Oliva's Pain

Bericht door Eru Iluvatar » di jun 25, 2013 7:07 pm

Gaat hij binnenkort weer in NL optreden toevallig? Wil ze ook wel weer eens live zien namelijk.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Jon Oliva's Pain

Bericht door Eru Iluvatar » vr jul 12, 2013 1:47 pm

Lennert melde het al, het stond al in het ZM-interview, maar nu nog eens, uit een interview met nog een hoop andere, interessante informatie:

http://www.bravewords.com/news/207182

JON OLIVA'S PAIN - "Lost" DVD Footage To Surface With Next Album

On October 15th, 2011 JON OLIVA'S PAIN filmed their show in Tilburg, Holland at 013 for a future DVD released. That DVD has yet to surface, and in a recent interview with frontman Jon Oliva (SAVATAGE), BW&BK scribe Carl Begai asked him about the fate of the "lost" footage:

"We have had somebody working on it," says Oliva. "The problem was a lot of the material we got back was corrupted. We got stuff back where all you could see was guys' knees and shoes. And then songs would drop out for 30 seconds in the middle. The people who shot it had some technical problems, but we were able to send the footage to somebody and have it salvaged. We've got about 30 minutes worth of usable footage that we're probably going to put on the next JOP record as a bonus."

Hele (uitgebreide diepte-)interview, met ook zijn reactie op de dood van De La Porte: http://www.bravewords.com/news/207148

Plaats reactie