Ook veel Duitsers trouwens. Waarom heeft Fortarock dit jaar zo groot uitgepakt? Volgens mij puur een kwestie van calculatie, geld verdienen.Took schreef:dat is bij alle grote festivals zo.Metall schreef:Wat al te veel Belgen namelijk die hooguit Iron Maiden, Slipknot en Kiss kennen, die in feite alleen maar komen om te zuipen.
Op Fortarock waren ook te veel Nederlanders die alleen Rammstein en Motörhead kennen en die kwamen om te zuipen.
Graspop Metal Meeting 2013, 28-30/06/2013, Dessel (BE)
Re: Graspop Metal Meeting 2013, 28-30/06/2013, Dessel (BE)
Taake in vorm (d.w.z. zonder al te erge katers) is een bijzonder gave metalband, en los daarvan een ongelooflijk creatieve gitaarband ! Het lijkt me fantastisch om Taake nog eens te zien als headliner op Graspop.yowannuzz schreef:Ik denk dat dat een uitstekend idee is als je de weide vlug leeg wil hebben na de gave bands.Metall schreef:Ik denk dat je als organisator van een metalfestival de moed zou moeten hebben om bijvoorbeeld Taake als headliner te presenteren.
Edit.
Laatst gewijzigd door Metall op do jul 18, 2013 2:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Metall schreef:Ook veel Duitsers trouwens. Waarom heeft Fortarock dit jaar zo groot uitgepakt? Volgens mij puur een kwestie van calculatie, geld verdienen.Took schreef:dat is bij alle grote festivals zo.Metall schreef:Wat al te veel Belgen namelijk die hooguit Iron Maiden, Slipknot en Kiss kennen, die in feite alleen maar komen om te zuipen.
Op Fortarock waren ook te veel Nederlanders die alleen Rammstein en Motörhead kennen en die kwamen om te zuipen.
ze konden Rammstein krijgen, dus deden ze dat.
Elk festival wil het liefst groter. Niet per sé voor het geld.
- KoenM
- Contacteer:
Metall schreef:Taake in vorm (d.w.z. zonder al te erge katers) is een bijzonder gave metalband, en los daarvan een ongelooflijk creatieve gitaarband ! Het lijkt me fantastisch om Taake nog eens te zien als headliner op Graspop.yowannuzz schreef:Ik denk dat dat een uitstekend idee is als je de weide vlug leeg wil hebben na de gave bands.Metall schreef:Ik denk dat je als organisator van een metalfestival de moed zou moeten hebben om bijvoorbeeld Taake als headliner te presenteren.
Took:
Op zich is daar niets mis mee. Punt is dat men, bijvoorbeeld op Graspop, gebruikmaakt van een heel leger van idealistische, onbetaalde vrijwilligers. Naar mijn mening zijn dit werknemers die men gewoon netjes zou moeten uitbetalen.
Het is geen kunst om bands als Metallica, Rammstein of Iron Maiden te boeken, als je maar voldoende kapitaal/bankgaranties hebt. De mensen die dat hebben zijn bijna per definitie zakelijk ingesteld, doen het waarschijnlijk vooral om er zelf rijker van te worden.ze konden Rammstein krijgen, dus deden ze dat.
Elk festival wil het liefst groter. Niet per sé voor het geld.
Op zich is daar niets mis mee. Punt is dat men, bijvoorbeeld op Graspop, gebruikmaakt van een heel leger van idealistische, onbetaalde vrijwilligers. Naar mijn mening zijn dit werknemers die men gewoon netjes zou moeten uitbetalen.