Graspop Metal Meeting 2013, 28-30/06/2013, Dessel (BE)

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Metall

Re: Graspop Metal Meeting 2013, 28-30/06/2013, Dessel (BE)

Bericht door Metall » wo jul 17, 2013 6:55 am

Took schreef:
Metall schreef:Wat al te veel Belgen namelijk die hooguit Iron Maiden, Slipknot en Kiss kennen, die in feite alleen maar komen om te zuipen.
dat is bij alle grote festivals zo.
Op Fortarock waren ook te veel Nederlanders die alleen Rammstein en Motörhead kennen en die kwamen om te zuipen.
Ook veel Duitsers trouwens. Waarom heeft Fortarock dit jaar zo groot uitgepakt? Volgens mij puur een kwestie van calculatie, geld verdienen.

Metall

Bericht door Metall » wo jul 17, 2013 6:57 am

yowannuzz schreef:
Metall schreef:Ik denk dat je als organisator van een metalfestival de moed zou moeten hebben om bijvoorbeeld Taake als headliner te presenteren.
Ik denk dat dat een uitstekend idee is als je de weide vlug leeg wil hebben na de gave bands.
Taake in vorm (d.w.z. zonder al te erge katers) is een bijzonder gave metalband, en los daarvan een ongelooflijk creatieve gitaarband ! Het lijkt me fantastisch om Taake nog eens te zien als headliner op Graspop.

Metall

Bericht door Metall » wo jul 17, 2013 7:07 am

Edit.
Laatst gewijzigd door Metall op do jul 18, 2013 2:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » wo jul 17, 2013 7:42 am

Metall schreef:
Took schreef:
Metall schreef:Wat al te veel Belgen namelijk die hooguit Iron Maiden, Slipknot en Kiss kennen, die in feite alleen maar komen om te zuipen.
dat is bij alle grote festivals zo.
Op Fortarock waren ook te veel Nederlanders die alleen Rammstein en Motörhead kennen en die kwamen om te zuipen.
Ook veel Duitsers trouwens. Waarom heeft Fortarock dit jaar zo groot uitgepakt? Volgens mij puur een kwestie van calculatie, geld verdienen.

ze konden Rammstein krijgen, dus deden ze dat.
Elk festival wil het liefst groter. Niet per sé voor het geld.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jul 17, 2013 8:25 am

Metall schreef:
yowannuzz schreef:
Metall schreef:Ik denk dat je als organisator van een metalfestival de moed zou moeten hebben om bijvoorbeeld Taake als headliner te presenteren.
Ik denk dat dat een uitstekend idee is als je de weide vlug leeg wil hebben na de gave bands.
Taake in vorm (d.w.z. zonder al te erge katers) is een bijzonder gave metalband, en los daarvan een ongelooflijk creatieve gitaarband ! Het lijkt me fantastisch om Taake nog eens te zien als headliner op Graspop.
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Metall

Bericht door Metall » wo jul 24, 2013 9:19 am

Took:
ze konden Rammstein krijgen, dus deden ze dat.
Elk festival wil het liefst groter. Niet per sé voor het geld.
Het is geen kunst om bands als Metallica, Rammstein of Iron Maiden te boeken, als je maar voldoende kapitaal/bankgaranties hebt. De mensen die dat hebben zijn bijna per definitie zakelijk ingesteld, doen het waarschijnlijk vooral om er zelf rijker van te worden.

Op zich is daar niets mis mee. Punt is dat men, bijvoorbeeld op Graspop, gebruikmaakt van een heel leger van idealistische, onbetaalde vrijwilligers. Naar mijn mening zijn dit werknemers die men gewoon netjes zou moeten uitbetalen.

Plaats reactie