Stonehenge 2013
-
Re: Stonehenge 2013
Uiteindelijk toch 3 kaartjes kunnen krijgen. Het was een memorabele dag. Lekkere pit bij Asphyx. Alleen met mij zatte hersens m''n sleutels verloren. Hopelijk heeft iemand die gevonden en ergens afgegeven.
Dominion of Darkness.
Het weer viel reuze mee gelukkig. Toen we er waren (rond 3 uur) nog wat spetters gehad, maar toen is het heel de dag en avond droog gebleven. Wel een beetje vreemd want op de heen-en terugreis was het allesbehalve droog, haha
Gezien:
Phlebotomized
Kwam er niet echt helemaal uit, vond ik. Ze begonnen ook een kwartier later vanwege technische problemen. Niet meer dan aardig.
Enthroned
Vooraf had ik niet zo'n hoge pet op voor deze band, maar het was een zeer overtuigend optreden! Heerlijk drumwerk en goede zang.
Gama Bomb was een welkome afwisseling tussen al dat brute deathmetalgeweld. Lekkere thrash!
Brutal Truth
Paar nummers van gezien (klonk wel goed), maar het was veels te druk en warm in de zaal, dus na een tijdje weer naar buiten gegaan.
Lock Up
Erg gaaf optreden van deze grinders! Met Nicholas Barker op drums, Shane Embury op bas en Tomas Lindberg op zang zit het natuurlijk wel snor!
Dying Fetus
Wederom een zeer strakke show! Goeie setlist met oa Second Skin en Praise The Lord. Mooie afsluiting van mijn 4e keer Stonehenge.
Leuke dag gehad dus en veel bekenden gezien. Was gezellig dus

Gezien:
Phlebotomized
Kwam er niet echt helemaal uit, vond ik. Ze begonnen ook een kwartier later vanwege technische problemen. Niet meer dan aardig.
Enthroned
Vooraf had ik niet zo'n hoge pet op voor deze band, maar het was een zeer overtuigend optreden! Heerlijk drumwerk en goede zang.
Gama Bomb was een welkome afwisseling tussen al dat brute deathmetalgeweld. Lekkere thrash!
Brutal Truth
Paar nummers van gezien (klonk wel goed), maar het was veels te druk en warm in de zaal, dus na een tijdje weer naar buiten gegaan.
Lock Up
Erg gaaf optreden van deze grinders! Met Nicholas Barker op drums, Shane Embury op bas en Tomas Lindberg op zang zit het natuurlijk wel snor!
Dying Fetus
Wederom een zeer strakke show! Goeie setlist met oa Second Skin en Praise The Lord. Mooie afsluiting van mijn 4e keer Stonehenge.
Leuke dag gehad dus en veel bekenden gezien. Was gezellig dus

Was tof!
Fijn dat je vega van de BBQ kon krijgen, dikke pluim.
Asphyx ging er hard op, band van de dag.
Lock Up was erg gaaf, hoewel drie kwartier wel iets teveel van het goede was.
Halverwege Dying Fetus moest helaas de trein gehaald worden.
Fijn dat je vega van de BBQ kon krijgen, dikke pluim.
Asphyx ging er hard op, band van de dag.
Lock Up was erg gaaf, hoewel drie kwartier wel iets teveel van het goede was.
Halverwege Dying Fetus moest helaas de trein gehaald worden.
-
Asphyx was idd de band van de dag. Een harde pit idd. Ben dan ook letterlijk bond en blauw.
Sleutels weer terug. Bij een kameraad van mij in zijn broekzak beland. Joost mag weten hoe...
Was voor mij de eerste keer Stonehenge. Volgend jaar ben ik er weer bij. Dit soort kleinere festivals trekken mij meer dan de megafestivals zoas Fortaruk dit jaar was.
Sleutels weer terug. Bij een kameraad van mij in zijn broekzak beland. Joost mag weten hoe...
Was voor mij de eerste keer Stonehenge. Volgend jaar ben ik er weer bij. Dit soort kleinere festivals trekken mij meer dan de megafestivals zoas Fortaruk dit jaar was.
Dominion of Darkness.
Was zeker gaaf. Ik ben ook nog de pit ingedoken, maar ik denk dat dat tijdens Dying Fetus was.
- Merciless_Death
Asphyx was met afstand de band van de dag! Heerlijke setlist, gewoon een uur lang beuken.
Honour / Valour / Pride
http://www.last.fm/user/Merciless_Death
http://www.last.fm/user/Merciless_Death