Tenacious D returns this December to Europe Old School Acoustic Style!
7 Dec Bournemouth - O2 Academy
8 Dec London - Shepherds Bush Empire
9 Dec London - Shepherds Bush Empire
11 Dec Amsterdam -Paradiso
12 Dec Utrecht - MCV
13 Dec Paris - Trianon
15 Dec Edinburgh - Picture House
16 Dec Leeds - O2 Academy
18 Dec Birmingham - Academy
Tickets go on sale this Friday.
Check back here for links and more details!
Tenacious D in o.a. Amsterdam en Utrecht 11/12 december 2013
Tenacious D in o.a. Amsterdam en Utrecht 11/12 december 2013
Re: Tenacious D in o.a. Amsterdam en Utrecht 11/12 december
Super vet, vorige keer was het te snel uitverkocht voor mij maar ben er nu zeker wel bij.
Jammer dat het volledig akoestisch wordt..
Juist niet, vorige keer met band was leuk maar een show zoals op de Complete Masterworks staat lijkt me misschien nog wel gaver. En zeker in een sfeervolle zaal als Paradiso.
Eigenlijk spelen ze al vrijwel akoestisch... wellicht te kort door de bocht, want ik baseer dat op het feit dat de twee (hoofd)bandleden al alleen op akoestische gitaar spelen.
Als HMH al snel uitverkoopt, dan zal dat wel helemaal gelden voor die twee kleinere zalen.
Als HMH al snel uitverkoopt, dan zal dat wel helemaal gelden voor die twee kleinere zalen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
HMH was echter voor het eerst in een aanzienlijke tijd, meen ik meegekregen te hebben, en kwam kort na een nieuw album. Tevens waren er erg veel Duitsers, maar Tenacious D is onlangs al in Duitsland op tour gegaan, dus dat zal wel minder zijn. Tevens speelde de band niet akoestisch in de HMH, aangezien ze met een (elektrische) begeleidingsband speelde. Dat zal nu dus wel niet zo zijn.Rene schreef:Eigenlijk spelen ze al vrijwel akoestisch... wellicht te kort door de bocht, want ik baseer dat op het feit dat de twee (hoofd)bandleden al alleen op akoestische gitaar spelen.
Enfin, we merken 't wel. Ik probeer er in Utrecht bij te zijn, als ik kaarten kan krijgen. Heb alleen tijdens de kaartverkoop examen, maar een klasgenoot kan misschien de kaarten kopen.
Oh, zie nu dat ze in augustus in Duitsland staan.
EDIT: uitverkocht. en ik was weer te laat... doodzondeHello Holland! a few tickets remain for Tenacious D "Old School Acoustic Style" in Amsterdam and Utrecht.
11 December - Amsterdam - Paradiso - http://bit.ly/11JUeGX
12 December - Utrecht - MCV - http://bit.ly/14wHQqJ
Hebben die Duitsers weer onze tickets gekocht!! asdghash
onderschrift
Volgende week donderdag ben ik erbij in Utrecht! Ten tijde van het concert vorig jaar in de HMH was de genialiteit van de laatste plaat nog niet tot mij doorgedrongen en kende ik de nieuwe nummers nog amper, maar inmiddels heb ik die plaat helemaal stukgedraaid, het wordt vast weer legendarisch.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
Damn, volledig vergeten dit. Handig: eerst een topic erover openen en daarna erover vergeten.
Zou hier graag naar toe willen, maar ze waren zo verdomd snel uitverkocht....zou geweldig zijn als ze een keertje op Graspop of Fortarock spelen.
In Utrecht was het geweldig, wie is naar Amsterdam geweest?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm