Into The Grave 2014
- alicecooper
Into The Grave 2014
Into The grave zal volgend jaar plaatsvinden op zaterdag 9 augustus 2014...
De Franse groove/industrial metal band Dagoba zal in Leeuwarden als eerste na de traditionele Friese opener het podium betreden!
Het ziet er naar uit dat we dit jaar 9 bands hebben op Metalfestival Into The Grave. We denken na sinterklaas de rest van de line-up bekend te maken. En die wordt vet, dat durven we gerust te stellen.
Kaartverkoop is gestart tot 1 februari 2014 maximaal 1000 early bird kaartjes voor 6,66! (excl. servicekosten)
Daarna 12,50 in de voorverkoop (excl. servicekosten)
Aldus FB.
De Franse groove/industrial metal band Dagoba zal in Leeuwarden als eerste na de traditionele Friese opener het podium betreden!
Het ziet er naar uit dat we dit jaar 9 bands hebben op Metalfestival Into The Grave. We denken na sinterklaas de rest van de line-up bekend te maken. En die wordt vet, dat durven we gerust te stellen.
Kaartverkoop is gestart tot 1 februari 2014 maximaal 1000 early bird kaartjes voor 6,66! (excl. servicekosten)
Daarna 12,50 in de voorverkoop (excl. servicekosten)
Aldus FB.
Re: Into The Grave 2014
Solstafir en Vanderbuyst zijn ook bevestigd. Zeer blij met Sólstafir, hun show op Fortarock vond ik geniaal.
Leuke toevoegingen! Heb mijn kaartje al een tijdje binnen en ben ook iedere editie geweest. Ben benieuwd wie er nog meer komen, al mag je niet gaat zeuren over de line-up aangezien het bijna gratis is. Zal t.o.v. vorig jaar wel weer een beetje groeien, zowel qua bezoekers als qua line-up.
- Hieronimus
Sólstafir, cool! Dan wil ik wel komen kijken.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
De rest van de line-up wordt na 1 februari bekend gemaakt, dan zijn er dus geen early-bird tickets meer te krijgen.
Betekent dat dan dat er nog een paar ontzettend gave bands komen, of juist niet?...
Betekent dat dan dat er nog een paar ontzettend gave bands komen, of juist niet?...
"I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT ME AS A MEMBER."
Sólstafir is wel € 6,66 waard toch?Tsjoender schreef:De rest van de line-up wordt na 1 februari bekend gemaakt, dan zijn er dus geen early-bird tickets meer te krijgen.
ach, koop gewoon een earlybird ticket. aan die 6,66 zul je niet doodgaan als je besluit niet te gaan.
Dat is het punt niet, ik ben er sowieso bij, waarschijnlijk als vrijwilliger.Took schreef:ach, koop gewoon een earlybird ticket. aan die 6,66 zul je niet doodgaan als je besluit niet te gaan.
Ik was gewoon een beetje aan het filosoferen, want stiekem hoop ik heel erg op Gojira!
Kaartje is al binnen.
Sólstafir is die € 6,66 idd wel waard.
Sólstafir is die € 6,66 idd wel waard.
- Hieronimus
Inderdaad. Hop, gekocht! Nadeel: nu is het nog zo lang wachten. :')
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Asjeblieft
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl
Fijne toevoeging!!
Ook maar even een kaartje halen dus!
Ook maar even een kaartje halen dus!
- alicecooper
Ook de Amerikaanse thrashband HAVOK komt op 9 augustus naar Into the Grave.
- alicecooper
Into The Grave krijgt een zusterfestival.
De dag voor Into The Grave wordt er op hetzelfde terrein CityRock gehouden.
De eerste namen worden binnenkort bekend gemaakt.
Een kaartje zal 15euro gaan kosten. Ook komen er combitickets en die gaan weg voor 22,50euro.
De dag voor Into The Grave wordt er op hetzelfde terrein CityRock gehouden.
De eerste namen worden binnenkort bekend gemaakt.
Een kaartje zal 15euro gaan kosten. Ook komen er combitickets en die gaan weg voor 22,50euro.
Wel slim, zijn vast best wat liefhebbers van het zwaardere werk die een leuk rockbandje ook wel prima vinden om mee te pikken.
Gorguts is gaaf, maar zie ik al 2 keer dit jaar en Havok is een vette liveband !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
headliner bekend: MEGADETH
- kriegsnebel
Een voormalige hoofdact van Waldrock, toe maar! Is Into The Grave al zo groot aan het worden of is Megadeth inmiddels al zo ver afgezakt (qua vraagprijs)?Took schreef:headliner bekend: MEGADETH
Ik gok zelf eigenlijk op het tweede antwoord.
nou, dat wordt naar Friesland met Jim
Leeuwarden is een mooie stad.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Leeuwarden is een prachtstad.
Echt knap hoe ze dit weer klaar spelen. Chapeau!
Echt knap hoe ze dit weer klaar spelen. Chapeau!
- Metalheank
Tikkie jammer. Ik had liever een interessantere kleinere band gezien. Wel beter dan een grote extreme-metalnaam en, zo zie ik Megadeth nog eens. Ik kan er ter plekke vast wel veel mee.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
:' )Metalheank schreef:Tikkie jammer. Ik had liever een interessantere kleinere band gezien. Wel beter dan een grote extreme-metalnaam en, zo zie ik Megadeth nog eens. Ik kan er ter plekke vast wel veel mee.
Er moet ook altijd iets mis zijn. God, wat zouden wij met zijn allen een geweldig bejaardentehuis vormen. Ik zie de discussies bij de gezamenlijke ontbijttafel al voor me. Waar er dagelijks met lauwe koffie en voorgesneden boterhammen met kaas over de tafel zal worden gegooid.
'Godverdomme Henk, begin je nu alweer te kankeren over Megadeth in 2014 op Into The Grave?'
'Ik zit helemaal niet te kankeren, Ruud. Ik bekijk het met een terugkijkend oogpunt op het feit dat het betreurenswaardig was dat een festival in Nederland perse een grote band moest trekken om als festival te kunnen groeien.'
'Ja ja ja, bla bla bla. Dat hebben we nu al 100x eerder gehoord deze maand.'
'100x? Dat lijkt me een onlogische conclusie, Ruud. Ik spreek mijn opinie vandaag voor het eerst uit.'
'Je Alzheimer bereikt nieuwe hoogtepunten! En ik heb altijd al vermoed dat jij degene was die de zelf gefabriceerde Heavy Metal Politiebonnen onder mijn koffiekopje sjoemelde,' zei Ruud.
'Niet om jullie te onderbreken, maar dat was ik,' zei Kees.
'Jij? Ik dacht dat ik dat was..,' zei Lennert met zijn zuurstofmasker in zijn hand.
'Ik heb helemaal geen Alzheimer!' riep Henk. 'Mijn naam is Henk! En ik ben geboren in Hoogezand-Sappermeer en mijn moeder heette Gertruide. Wisten jullie trouwens dat Megadeth plotseling de headliner was van Into The Grave in 2014?'
'Godverdomme, Henk!'
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Doen ze goed, qua headliners.
Ze hebben al twee van mijn grote helden als headliners binnengehaald nu.
BT was natuurlijk een beetje jammer, maar verder niks dan lof.
En , het klinkt inmiddels bijna als een cliche, maar ik ga niet want ik zie ze al op Hellfest.
Ze hebben al twee van mijn grote helden als headliners binnengehaald nu.
BT was natuurlijk een beetje jammer, maar verder niks dan lof.
En , het klinkt inmiddels bijna als een cliche, maar ik ga niet want ik zie ze al op Hellfest.
Vader en Flotsam & Jetsam komen blijkbaar ook..........
Toch een verrekt mooie line-up geworden zo.
Hoe kom je aan die poster?
Volgens mij horen we dit nog helemaal niet te weten,
zelfs de afterparty-bands staan er al op.
Mis ik alleen nog de friese opener.
Volgens mij horen we dit nog helemaal niet te weten,
zelfs de afterparty-bands staan er al op.
Mis ik alleen nog de friese opener.
lees de frontpage maar.
- alicecooper
Metalfestival Into The Grave; There will be another band announcement sooner (19/2) but on 9/3 we will announce another band, and their firts album is from 1986 indeed! (Aldus FB)
Dat moet Flotsam and Jetsam wel zijn.
Dat moet Flotsam and Jetsam wel zijn.
ja ze moeten natuurlijk even wachten tot na de shows van F&S voordat ze dat naar buiten mogen brengen.
- Metalheank
Herkenbaar.Elessar schreef: 'Godverdomme Henk, begin je nu alweer te kankeren over Megadeth in 2014 op Into The Grave?'
'Ik zit helemaal niet te kankeren, Ruud. Ik bekijk het met een terugkijkend oogpunt op het feit dat het betreurenswaardig was dat een festival in Nederland perse een grote band moest trekken om als festival te kunnen groeien.'
'Ja ja ja, bla bla bla. Dat hebben we nu al 100x eerder gehoord deze maand.'
'100x? Dat lijkt me een onlogische conclusie, Ruud. Ik spreek mijn opinie vandaag voor het eerst uit.'
'Je Alzheimer bereikt nieuwe hoogtepunten! En ik heb altijd al vermoed dat jij degene was die de zelf gefabriceerde Heavy Metal Politiebonnen onder mijn koffiekopje sjoemelde,' zei Ruud.
'Niet om jullie te onderbreken, maar dat was ik,' zei Kees.
'Jij? Ik dacht dat ik dat was..,' zei Lennert met zijn zuurstofmasker in zijn hand.
'Ik heb helemaal geen Alzheimer!' riep Henk. 'Mijn naam is Henk! En ik ben geboren in Hoogezand-Sappermeer en mijn moeder heette Gertruide. Wisten jullie trouwens dat Megadeth plotseling de headliner was van Into The Grave in 2014?'
'Godverdomme, Henk!'
Ik ben wel heel blij met die Flotsam & Jetsam! Kom jij ook Ellie?
De plannen voor nu zijn Fortarock en Graspop. Er is een kans maar ben er nog niet helemaal uit.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Within Temptation is de headliner van CityRock Leeuwarden, de dag voor Into the Grave (vrijdag 8 augustus).
Moeten ze helemaal zelf weten.
- Krimhild
- Altijd welkom
=;')
(ook @ Ellie)
(ook @ Ellie)
“Een samenstelling is opgebouwd uit twee of meer woorden die ieder zelfstandig kunnen voorkomen (vb: bladhark, zakkenwasser) en wordt in het Nederlands altijd aan elkaar geschreven. Het gebruik van een spatie in het samengestelde woord is altijd fout.”
- alicecooper
De line-up van CityRock is compleet. Naast Within Temptation zullen de dag voor Into the Grave (vrijdag 8 augustus dus) nog eens vier bands aantreden. De meest beruchte daarvan is ongetwijfeld de nieuwe band van ex-Vandenberg en ex-Whitesnake gitarist Adje vandenBerg: Vandenberg's MoonKings. Er wordt veel verwacht van de nieuwe plaat van dit gezelschap, en de eerste shows zijn al uitverkocht. Misschien ook wel omdat beloofd is dat er live ook nummers van zijn oude bands gespeeld gaan worden!
Goed nieuws voor de liefhebbers van gothicmetal, want het Duitse Xandria staat ook op CityRock Leeuwarden, met een nieuw album en een nieuwe zangeres, namelijk de Nederlandse Dianne van Giersbergen (nee geen familie). The Deaf (dat andere bandje van die Spike van Di-rect) en de happy hardrock van The Dirty Denims maken het feestje op vrijdag compleet. Genoeg reden voor een comiticket dachten wij, want vijf bands meer voor een tientje is een koopje!
Goed nieuws voor de liefhebbers van gothicmetal, want het Duitse Xandria staat ook op CityRock Leeuwarden, met een nieuw album en een nieuwe zangeres, namelijk de Nederlandse Dianne van Giersbergen (nee geen familie). The Deaf (dat andere bandje van die Spike van Di-rect) en de happy hardrock van The Dirty Denims maken het feestje op vrijdag compleet. Genoeg reden voor een comiticket dachten wij, want vijf bands meer voor een tientje is een koopje!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Goed, na wat pushen van de kant van Eru en Metalheank denk ik dat ik toch ook maar eens ga proberen hierbij te zijn. Ik hoop wel voor die tijd nog even een fijn treinkaartje van onbeperkt reizen te halen, Leeuwarden is achterlijk duur met de trein.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
daar staat tegenover dat het festivalkaartje bijna niets kost, dus wees eens wat minder een hollander (sowieso, kom eens wat vaker buiten Rotterdam..) en durf wat te leven.Lennert schreef:Goed, na wat pushen van de kant van Eru en Metalheank denk ik dat ik toch ook maar eens ga proberen hierbij te zijn. Ik hoop wel voor die tijd nog even een fijn treinkaartje van onbeperkt reizen te halen, Leeuwarden is achterlijk duur met de trein.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Mijn aantal werkuren is weer terug gedraaid, dus geld is nog steeds geld
Maar goed, rond de zomer zit vast wel een leuke korting ergens aan vast. Verder vind ik alleen Solstafir, Flotsam and Jetsam en Megadeth echt interessant, maar dat is alsnog wel voldoende om te komen.
Maar goed, rond de zomer zit vast wel een leuke korting ergens aan vast. Verder vind ik alleen Solstafir, Flotsam and Jetsam en Megadeth echt interessant, maar dat is alsnog wel voldoende om te komen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Metalheank
Mooi, Lennert! (met voorbehoud natuurlijk). Ik heb er weer zin in. Gave line-up. Flotsam & Jetsam lijkt me geweldig en met Megadeth moet ik me live prima kunnen vermaken. Daarnaast moet ik het sowieso rustig aan doen met mijn gehoor. Ook een terrasje pakken sluit ik daarom niet uit, al vermoed ik dat Vader, Havok & Gorguts geweldige live-muziek is en me voldoende trekken. Solstafir is interessant voor de afwisseling en tot slot is Vanderbuyst altijd goed.
Laatst gewijzigd door Metalheank op wo jun 11, 2014 10:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Aangezien de laatste trein vanuit Leeuwarden al om kwart over 10 vertrekt (of tenminste, dat was het geval toen ik in 2012 het festival bezocht) zou ik eerder een hotel boeken. Zo heb ik bijvoorbeeld al voor 25 pp geboekt in het Campanille Hotel.Lennert schreef:Goed, na wat pushen van de kant van Eru en Metalheank denk ik dat ik toch ook maar eens ga proberen hierbij te zijn. Ik hoop wel voor die tijd nog even een fijn treinkaartje van onbeperkt reizen te halen, Leeuwarden is achterlijk duur met de trein.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Geen zorgen, ik heb al een slaapplaats aangeboden gekregen!
Beter!
Overigens heb ik er ook veel zin in, tof festival en aardig programma. Ben zelf geen groot Megadeth-liefhebber, maar Flotsam And Jetsam, Vader en Gorguts zijn leuk om weer te zien.
Overigens heb ik er ook veel zin in, tof festival en aardig programma. Ben zelf geen groot Megadeth-liefhebber, maar Flotsam And Jetsam, Vader en Gorguts zijn leuk om weer te zien.
Ze zoeken nog een DJ voor de afterparty. Voelt iemand zich geroepen?
helaas zit ik dan op Alcatraz.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Gorguts gecanceld, hopelijk komt er een band die wel goed is voor in de plaats