Neurotic Deathfest 2014

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door yowannuzz » za apr 26, 2014 1:48 am

Inderdaad, Cephalic had hoger op de bill gemogen en verdiend.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Progressive Jeff
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 8:22 pm
Locatie: Emmen

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Progressive Jeff » za apr 26, 2014 8:22 pm

Twee early-bird tickets voor drie dagen in de aanbieding voor 140 euro. Interesse? Stuur even een privébericht.

Kaartjes zijn inmiddels verkocht
Laatst gewijzigd door Progressive Jeff op di apr 29, 2014 8:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Orklord » di apr 29, 2014 5:57 pm

Ik vind het tijdenschema prima zo.

arjans
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo nov 20, 2011 5:40 pm
Locatie: amsterdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door arjans » di apr 29, 2014 11:20 pm

Ben er alleen de zondag bij en heb er enorm veel zin in!!

Behalve Severe Torture ben ik denk ik in de grote zaal te vinden.

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Woutjinho » di apr 29, 2014 11:53 pm

Cephalic Carnage te vroeg? Ze spelen wel mainstage en ik vind het niet gek dat ze eerder spelen dan alle andere bands die er volgen.
Prima schema, voor mij is er één overlap, dus niet slecht.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door MetalJan » wo apr 30, 2014 10:51 pm

Ik zit nog te twijfelen over deze:

Cytotoxin of Abnormality

Cerebral Bore of Beneath

Malignancy of Antropofagus

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door yowannuzz » do mei 01, 2014 8:41 pm

Niet alles hoeft geplanned te worden.
Het komt hoe het komt.

Fukking zin in, kut !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Took » vr mei 02, 2014 9:47 am

veel plezier, een ieder die gaat.


http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door scorpion » zo mei 04, 2014 5:13 pm

Zo weer terug van een heerlijk dagje neurotic. Zoals altijd weer perfect georganiseerd. enigste wat ik jammer blijf vinden is de 2 kleine zalen, die zijn toch wat te klein en benauwd voor Neurotic. Maar goed daar valt verder weinig aan te doen.

Hoogtepunten van de dag:
Suffocation( zoals altijd)
Despised Icon
Skinless
Cytotoxin

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Tox » zo mei 04, 2014 11:06 pm

De drummer van Cytotoxin kreeg alleen z'n dubbele bas totaal niet strak, of lag dat aan mijn oren?

Verder weer een geslaagde editie, hoewel voor mij de zaterdag er wel met kop en schouders bovenuit stak qua bands.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door scorpion » zo mei 04, 2014 11:11 pm

Ja klopt hoorde ik ook. Ook de gitarist zat volgens mij weleens mis. Maar ondanks dat erg genoten van Cytotoxin. Ik vond de zanger ook erg indrukwekkend.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door yowannuzz » ma mei 05, 2014 7:35 pm

Was goed toeven inderdaad.
Gekneusde schouder, de nodige hersencellen kwijt, maar godverdomme wat een mooi feestje.

Gave bands? Veel, erg veel. Vooral de zaterdag was killer.
Ik ben een gelukkig mens .
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Woutjinho » ma mei 05, 2014 8:01 pm

Was weer echt gaaf ja. Drie dagen enorm veel lol gehad

iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door iron_dennis » di mei 06, 2014 12:29 am

Voor mij sprong de vrijdag er echt uit, maar ja ik houd dan ook meer van het old school gebeuren. Die dag genoten van zowat alle bands die ik gezien heb. God Macabre was fantastisch! Ook Massacre was gaaf alleen mistte ik Chamber of Ages wel in de setlist.
De zaterdag veegde Suffocation de vloer aan met alles wat het hele festival zou spelen. Wat een ongelooflijk lompe band!
Zondag was Grave de eerste band die ik zag. Solide met af en toe wat slordig gitaarspel. Misery Index kwam pas het laatste kwartier los mede door een slechte mix. Pentagram in de kleine zaal was leuk, Cancer in diezelfde zaal ging wat mij betreft aan de haal met de dagprijs. Daarvoor een stukje Gorguts gezien een hele strakke -voor sommige legendarische- band. Het rare bij Gorguts is echter dat ze voor mij geen enkel bekend nummer hebben, niets herkenbaars en dat zie je tijdens de show ook terug. Het zit erg goed in mekaar maar voor beklijft het niet. Oh ja, daarvoor ook nog een stukje Pestilence gekeken, mezelf van te voren belooft dat wanneer het deze keer weer niks zou worden het de laatste keer zou zijn voor mij. Nou dat is het ook geworden. Ik juich het toe dat de band doet waar ze zin in hebben maar om in Nederland alle nummers gruntend in het Engels aan te kondigen, het negeren van het spelen van publieksfavorieten op een festival (waar je gewoon moeten knallen met de bekende nummers zeker op een laatste festival dag wil het publiek nog een keer wakker krijgen) dat gaat wat mij betreft te ver.Dit was ook te zien in de zaal waar het toch echt veel minder druk was!
Dark Angel verloochende de goede naam die ze hebben niet, het lukte me echter moeilijk om me nog een keer op te laden na 3 dagen gruwelijk feesten.

Het festival was wat mij betreft weer geslaagd al vond ik het weer wat minder druk dan de afgelopen jaren.
Laatst gewijzigd door iron_dennis op di mei 06, 2014 3:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dominion of Darkness.

iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door iron_dennis » di mei 06, 2014 12:29 am

Ook de verdeling van de bands over de dagen heen mocht beter. Veel mensen gesproken die het niet waard vonden om 3 dagen te gaan.
Dominion of Darkness.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Wessel » di mei 06, 2014 3:14 pm

Het was inderdaad een te gek weekend. Overdonderende optredens, geweldige sfeer, veel bekenden, lekker eten en drinken in de binnenstad, prettig hotel op kruipafstand van 013 (het Wapen van Tilburg), goed weer, had haast een vakantiegevoel! :)
Binnenkort uitgebreid verslag op de frontpage, maar de absolute toppers waren voor mij Dark Angel en Suffocation. Verder erg genoten van oa Gorguts, Severe Torture, Terrorizer, Cancer, Grave, Cephalic Carnage, Warpath, Cytotoxin en Beneath.
Pestilence was inderdaad het absolute dieptepunt, wat een saaie bedoening was dat. Nul enthousiasme, lelijk (zevensnarig) gitaargeluid, op Twisted Truth na enkel saai nieuw werk gespeeld (zelfs Out Of The body bleef achterwege!), schorre kraaienzang van Mameli. Het enige positieve aan de show vond ik eigenlijk de erg vaardige drummer. Beter hadden Cancer en Pestilence van plaats gewisseld!

En omdat ik er nu alweer zin in heb, vast een verlanglijstje voor volgend jaar:
Malevolent Creation (!!!), Morbid Angel, Bloodbath (volgend jaar met nieuwe plaat en zanger?), Nocturnus A.D., Deicide, Krisiun, Nile, Sinister, Dead Congregation, Ulcerate, Deeds Of Flesh, Necrophagist (hopen mag altijd), Monstrosity en Goatwhore hebben er volgens mij allen nog nooit gestaan en zijn wat mij betreft meer dan welkom!
Laatst gewijzigd door Wessel op di mei 06, 2014 3:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Wessel » di mei 06, 2014 3:15 pm

Edit: sorry, dubbelpost.

iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door iron_dennis » di mei 06, 2014 3:49 pm

Wessel schreef:Pestilence was inderdaad het absolute dieptepunt, wat een saaie bedoening was dat. Nul enthousiasme, lelijk (zevensnarig) gitaargeluid, op Twisted Truth na enkel saai nieuw werk gespeeld (zelfs Out Of The body bleef achterwege!), schorre kraaienzang van Mameli. Het enige positieve aan de show vond ik eigenlijk de erg vaardige drummer. Beter hadden Cancer en Pestilence van plaats gewisseld!
Kijk, hoe triest kan het zijn. Wij zijn ruim voor het einde van de show van Pestilence vertrokken. Wilde Out of the Body nog wel horen maar kon het door bovengenoemde niet meer opbrengen te blijven. Blijkt dat ze deze publieksfavoriet zelfs niet hebben gespeeld terwijl er al veel mensen aan het begin van de show om riepen. Ik heb het eerlijk gezegd wel gehad met Pestilence met plezier denk ik echter terug aan de dagen van begin jaren '90 toen deze band nog wel erg goed was. Martin van Drunen heeft groot gelijk dat hij een aantal jaren geleden niet in gegaan is op de vraag of hij mee wilde doen met de reünie.
Dominion of Darkness.

Warmaster
Berichten: 153
Lid geworden op: di okt 10, 2006 5:58 pm

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Warmaster » di mei 06, 2014 5:24 pm

Ach, zelfs als Pestilence Out Of The Body hadden gespeeld was ie waarschijnlijk zo ver van het origineel dat het toch niet boeide.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Wessel » di mei 06, 2014 5:40 pm

iron_dennis schreef:
Wessel schreef:Pestilence was inderdaad het absolute dieptepunt, wat een saaie bedoening was dat. Nul enthousiasme, lelijk (zevensnarig) gitaargeluid, op Twisted Truth na enkel saai nieuw werk gespeeld (zelfs Out Of The body bleef achterwege!), schorre kraaienzang van Mameli. Het enige positieve aan de show vond ik eigenlijk de erg vaardige drummer. Beter hadden Cancer en Pestilence van plaats gewisseld!
Kijk, hoe triest kan het zijn. Wij zijn ruim voor het einde van de show van Pestilence vertrokken. Wilde Out of the Body nog wel horen maar kon het door bovengenoemde niet meer opbrengen te blijven. Blijkt dat ze deze publieksfavoriet zelfs niet hebben gespeeld terwijl er al veel mensen aan het begin van de show om riepen. Ik heb het eerlijk gezegd wel gehad met Pestilence met plezier denk ik echter terug aan de dagen van begin jaren '90 toen deze band nog wel erg goed was. Martin van Drunen heeft groot gelijk dat hij een aantal jaren geleden niet in gegaan is op de vraag of hij mee wilde doen met de reünie.
Ik bleef ook vooral staan omdat ik Out Of The Body wilde horen, was ook een erg plots einde van het optreden. Een eenmalig 'thank you!' en het was gedaan.

Heeft iemand van hier trouwens nog de snurkende dronkaard in de grote zaal tijdens de twee minuten stilte meegekregen? Kon mijn lachen maar moeilijk inhouden!

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door yowannuzz » di mei 06, 2014 8:05 pm

Pestilence hebben wij 2 nummers aangezien en zijn toen kebab gaan eten.
In die uitgaansstraat was het overigens nog aardig rumoerig om 20:00 uur, vooral een clubje Duitsers liet zich niet onbetuigd...

Terugkijkend heb ik besloten dat Gorguts voor mij het beste optreden was van dit festival. Statisch, maar muzikaal niets minder dan overrompelend.

Noemenswaardig waren er echter velen :
Aborted (altijd sterk), Spasm (sorry, maar ik heb met mijn oude lijf staan stagediven , was een feestje), Massacre (tegen alle verwachtingen in), Terrorizer (zeer overtuigend, en erg gaaf om World Downfall live mee te maken.).
Funerus (niet helemaal mijn muziek, maar zeer sympathiek), Abnormality (zeer interessant nieuw bandje, ook live), Brutal Truth (ben geen fan, maar het was zeker vermakelijk), Despised Icon (magistraal: blij dat ze er weer zijn), Skinless (het heeft me bijna mijn schouder gekost, maar het was een veldslag, van een band die ook meer dan welkom terug is) en natuurlijk Suffocation (veni, vidi, vici, als altijd.).
Cephalic Carnage (rustig beginnen met broodjes en stonerrock en vervolgens volkomen los gaan is fijn), Misery Index (1-2-3 en gaan; briljante band, sterk als altijd), Dark Angel (ik moest erg wennen, na 3 dagen death opeens thrash te gaan zien, maar toen ik de vibe eenmaal te pakken had heb ik zeer genoten.)

Verdere plusjes:
De terrasjes om de hoek, met lekkere speciale biertjes en lekkere NDF-burgers.
Heel spontaan met een tof groepje mensen 3 dagen optrekken (horns up, MK).
Een plectrum vangen van Dark Angel.

En een kleine kanttekening:
Het was vaak veel te druk in de kleine zaal.
Ingestudeerde danspasjes in de pit zijn G.A.Y. Mij bij mijn strot pakken omdat ik je keihard old-school om ver ros, waarbij je petje afvliegt, nog veel meer .

Maar al met al: Superfeestje, volgend jaar heel graag weer !!! \m/
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
MK
Berichten: 5908
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 2:06 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door MK » di mei 06, 2014 9:07 pm

Het was zeker een mooi feestje. Ik ben blij dat Ruud er toch voor heeft gekozen om deze elfde editie te organiseren, en hopelijk zet hij de traditie volgend jaar wederom voort. Zoveel toffe optredens gezien, maar voor mij waren Gorguts en Suffocation de absolute winnaars. Ook Dehumanized en Cytotoxin speelden de pannen van het dak. Verder vond ik het heel leuk om Despised Icon eens te zien, ondanks de vliegende ninja's die boos worden als hun danspasjes plat worden gewalst door de normale metalfans. Tja, en ik kan nog wel even doorgaan met bands opnoemen, het was gewoon weer een enorm tof weekend.

Toch ook even een compliment voor de organisatie en de crew bij 013, want het was wederom tot in de puntjes toe super verzorgd. Alleen jammer van het dure broodje hamburger (5 Euro!)... Normaal had ik buiten de 013 gaan eten, maar daar was geen tijd voor de zaterdag. Teveel gave bands die ik niet wilde missen.

@Yowannuzz: Zeker een tof groepje zo, voor herhaling vatbaar! Bier ging er in een rap tempo doorheen, dat dan weer wel. ;)
It is my job as a human being to let my ignorance take control

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door scorpion » di mei 06, 2014 9:19 pm

@ Mk , zou het dit jaar misschien niet zijn doorgegaan dan?

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door MetalJan » di mei 06, 2014 9:33 pm

Was een mooi feestje zaterdag. Beste bands: Despised Icon, Epicardiectomy, Lock Up, Suffocation en Gutalax.

arjans
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo nov 20, 2011 5:40 pm
Locatie: amsterdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door arjans » di mei 06, 2014 9:56 pm

Ben alleen de zondag geweest en heb me bijzonder goed vermaakt:

Geweldig optreden van Gorguts gezien. Verder heb ik genoten van de optredens van Dark Angel, Cancer, Grave en Severe Torture.
Het waarom is hierboven al genoeg beschreven, ook ik vond Pestilence 3 keer drama!

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Wessel » di mei 06, 2014 10:27 pm

scorpion schreef:@ Mk , zou het dit jaar misschien niet zijn doorgegaan dan?
In het programmaboekje viel te lezen dat Ruud de jubileumeditie inderdaad als laatste bedoeld had (stoppen op het hoogtepunt), maar toch besloten heeft door te gaan. Hopelijk peinst hij er na dit weekend niet meer over, blijft een gaaf en bijzonder feest!

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door scorpion » di mei 06, 2014 10:32 pm

Nou gelukkig inderdaad dat hij zich toch bedacht heeft. Zou echt eeuwig zonde zijn als zo'n prachtig feest dat internationaal ook nog eens hoge ogen gooit zou verdwijnen.

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door CoenV » di mei 06, 2014 11:01 pm

Alleen geweest voor Cancer en Dark Angel. Bij Cancer werd het stereotype 'deathmetalboer' weer eens bevestigd, het was nogal druk, dus dan ga je maar met zes man te gelijk vol gas de zaal in rennen, of crowdsurfend/klimmend over de rest van het publiek naar voren. Ik kon er wel om grinneken, maar ik zal her en der fikse irritaties en bijna een handgemeen ontstaan. Helaas bleef geweld uit.

Cancer was te gek live, op twee nummers na alleen maar shit van de eerste twee albums, die toch beiden al bijna 25 jaar oud zijn. Ik had niet verwacht dat er zoveel Cancerfans zouden zijn, ik vind al dat ze erg hoog ingedeeld waren. Gelukkig zat ik er naast!
Dark Angel was geweldig, al was het geluid bij het eerste nummer wel verschrikkelijk kut, ik kon de gitaar totaal niet horen. Werd gelukkig snel gefixt.

O ja, een lekkere Hoegaarden drinken in 013 kost tegenwoordig 3,75. Je zou je eigen drinken bijna naar binnen gaan smokkelen.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Elessar » wo mei 07, 2014 11:49 am

yowannuzz schreef: En een kleine kanttekening:
Het was vaak veel te druk in de kleine zaal.
Ingestudeerde danspasjes in de pit zijn G.A.Y. Mij bij mijn strot pakken omdat ik je keihard old-school om ver ros, waarbij je petje afvliegt, nog veel meer .

Maar al met al: Superfeestje, volgend jaar heel graag weer !!! \m/
Maar wat is dit dan?

Is dit nieuw?
Een evolutie van de om-zich-heen-schoppende-metalcore-kids? Of is het iets totaal anders?
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door yowannuzz » wo mei 07, 2014 1:12 pm

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=ksPQsIiAWBI[/youtube]

Verduidelijkt dit wat, Elly ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Wessel » wo mei 07, 2014 1:38 pm

Overigens ook erg gelachen met/om bandleden die we tegen het lijf liepen. Zo raakte iemand uit onze groep op zaterdagavond in gesprek met Pete Sandoval, die, nu hij in de here geraakt is, alleen nog maar over het geloof praat. :lol: En ikzelf was er zondagnacht getuige van hoe de zanger en gitarist van Skinless op het toilet van de Little Devil erg moeilijk stonden te doen met een zakje sneeuw terwijl ik ernaast mijn behoefte stond te doen.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door MetalJan » wo mei 07, 2014 7:39 pm

Hoe ging het zondag eigenlijk bij de 2 minuten stilte (dodenherdenking). Kon iedereen nu wel z'n muil houden?

arjans
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo nov 20, 2011 5:40 pm
Locatie: amsterdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door arjans » wo mei 07, 2014 8:09 pm

yowannuzz schreef:[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=ksPQsIiAWBI[/youtube]

Verduidelijkt dit wat, Elly ?
Zie ik nu serieus iemand op zijn handen staan? :D

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door scorpion » wo mei 07, 2014 9:17 pm

Ja het leek een beetje op een demonstratie van de karatevereniging.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22268
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door KoenM » wo mei 07, 2014 9:39 pm

Als er 1 band is waarbij je die ongezelligheid kunt verwachten is het natuurlijk wel Despised Icon, los van hun muzikale kwaliteiten. Testosteron doet in dit geval iets aan het IQ en de redelijkheid. Het trekt iets te veel achterlijke stoere jongens aan.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
MK
Berichten: 5908
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 2:06 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door MK » wo mei 07, 2014 11:24 pm

arjans schreef:
Zie ik nu serieus iemand op zijn handen staan? :D
Dat zou heel goed kunnen, ik heb er inderdaad eentje de pit in zien stuiven terwijl hij de radslag deed. Daarna ging hij over tot waanzinnig hard breakdance-molenwieken om uiteindelijk, na wat armen zwiepen en vluchtig rondkijken of men wel goed deed opletten op hem, weer snel een stapje terug te doen. Ik stond perplex van verbazing en ontzag, dat deze jongen dit alles kon doen en toch zijn petje niet verloor. Totdat hij Yowannuzz tegenkwam uiteraard. ;)
It is my job as a human being to let my ignorance take control

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Dimas » do mei 08, 2014 9:50 am

MetalJan schreef:Hoe ging het zondag eigenlijk bij de 2 minuten stilte (dodenherdenking). Kon iedereen nu wel z'n muil houden?
Het werd vanaf het podium omgeroepen in het Engels of we 2 minuten stil wilden zijn ivm dodenherdenking. Iedereen netjes stil. Op 1 dronken vent na die lag te slapen en behoorlijk te snurken, waardoor omstanders die wel stil waren op een gegeven moment vooral hun lach moesten inhouden.
Maar volgens mij werd het alleen in de grote zaal gedaan want van beneden hoorde ik gewoon vrolijk gepraat (ik stond helemaal achterin de grote zaal bij de entree).

Sgapekop
Berichten: 181
Lid geworden op: do apr 04, 2013 9:49 am
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door Sgapekop » do mei 08, 2014 12:09 pm

In de kleine zaal was het ook stil, er werd niks omgeroepen, maar het ging op eigen initiatief van het publiek. Het was behoorlijk indrukwekkend vond ik.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Neurotic Deathfest 2014

Bericht door MetalJan » do mei 08, 2014 7:22 pm

Netjes.

Plaats reactie