6-06: Masterplan + supports @ Baroeg (Afgelast)
-
- Contacteer:
6-06: Masterplan + supports @ Baroeg (Afgelast)
AFGELAST!
Vrijdag 6 juni
Masterplan (DE heavy / power metal)
Martyr (NL heavy metal)
Lord Volture (NL heavy / power metal)
Vvk € 16,00. Entree € 18,00. Zaal open 19.00 uur.
Kaarten via http://www.baroeg.nl
Vrijdag 6 juni
Masterplan (DE heavy / power metal)
Martyr (NL heavy metal)
Lord Volture (NL heavy / power metal)
Vvk € 16,00. Entree € 18,00. Zaal open 19.00 uur.
Kaarten via http://www.baroeg.nl
Laatst gewijzigd door Baroeg R'dam op vr mei 30, 2014 7:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Re: 6-06: Masterplan + supports @ Baroeg
Lord Volture? Vet!
Oh ja, Masterplan en Martyr zijn ook wel leuk
Oh ja, Masterplan en Martyr zijn ook wel leuk

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- innuendo
- Lult over cdtjes
Masterplan is live anders ook best tof hoor.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ah nice Martyr en Lord Vulture. Masterplan kan me op cd iig gestolen worden.
Allemaal even normaal doen tegen djent
- Eru Iluvatar
Doen ze goed, dat Lord Vulture, zo in het voorprogramma van Masterplan. Ook in andere zalen? Alleen is het de vraag hoe veel man een band als Masterplan in NL nog trekt. Een mannetje of 150-200?
Dat Martyr, kopen die zich in of zo? Bij hoeveel buitenlandse namen staat deze Nederlandse band wel niet in het voorprogramma? Bovendien, ik heb niet echt het idee dat ze er populairder van worden.
Dat Martyr, kopen die zich in of zo? Bij hoeveel buitenlandse namen staat deze Nederlandse band wel niet in het voorprogramma? Bovendien, ik heb niet echt het idee dat ze er populairder van worden.
- alicecooper
Kopen bands zich niet 9 van de 10 keer in?
Zoiets heb ik pas in een interview gehoord dat dat steeds gebruikelijker werd in NL.
Zoiets heb ik pas in een interview gehoord dat dat steeds gebruikelijker werd in NL.
-
- Contacteer:
oooo interesting
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nog anderhalve week! Meer gegadigden?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Nope, aangezien ik dan op het Rock Hard festival aan het genieten ben van Die Apokalyptischen Reiter en Triptykon.
Martyr koopt zich echt niet in voor een enkele show in een voorprogramma. Dat halen ze er echt niet uit. Misschien dat ze een beetje benzinegeld en een frietje voor op de terugweg krijgen. Ze hebben een lange staat van dienst, zitten bij Metal Blade, en hebben waarschijnlijk goede contacten opgedaan. Volgens mij ligt het ook niet aan een promotor, want ik geloof dat ze hun eigen zaken regelen, en dat doen ze goed. (oh ja, de muziek mag er ook nog eens wezen) Ik weet niet of ze populairder worden, maar ze pakken regelmatig mooie buitenlandse avontuurtjes mee, en ik vind het mooi dat een stel vijftigers (?) nog steeds vol enthousiasme stad en land afreist om op de podia te staan. Puur speelplezier, denk ik.Eru Iluvatar schreef:Dat Martyr, kopen die zich in of zo? Bij hoeveel buitenlandse namen staat deze Nederlandse band wel niet in het voorprogramma? Bovendien, ik heb niet echt het idee dat ze er populairder van worden.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
-
- Contacteer:
Tijdschema:
21.45-23.00 Masterplan (DE heavy / power metal)
20.30-21.15 Martyr (NL heavy metal)
19.30-20.10 Lord Volture (NL heavy / power metal)
21.45-23.00 Masterplan (DE heavy / power metal)
20.30-21.15 Martyr (NL heavy metal)
19.30-20.10 Lord Volture (NL heavy / power metal)
-
- Contacteer:
Masterplan zou op zaterdag 7 juni optreden op het Summerrock festival in België, maar dat festival gaat helaas niet meer door. Daardoor moet Masterplan de minitoer in dat weekend helaas afzeggen, dus ook de show in Baroeg. Wij nemen contact op met de mensen die kaarten hebben gekocht in de voorverkoop.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Re: 6-06: Masterplan + supports @ Baroeg (Afgelast)
Kut!
Re: 6-06: Masterplan + supports @ Baroeg (Afgelast)
Klote, had er zin in.
Allemaal even normaal doen tegen djent