Roadgrill Festival 2014
Roadgrill Festival 2014
Op 19 juli zal de 8ste en tevens laatste Roadgrill plaatsvinden in Rotterdam. Dit jaar hebben we een Hollandsch Glorie editie met onder andere Stormrider, Rosie en als klap op de vuurpijl Robby Valentine!! Omdat er wat complicaties waren met diverse bands, zijn we nog altijd aan het werk om de festival line up compleet te maken maar dat mag de pret niet drukken!!
Ook dit jaar zullen de BBQ's weer ontstoken worden en zal het vlees goed smaken. Kleine prijsjes voor bier en frisdrank en de lage toegangsprijs inclusief de All You Can Eat BBQ zijn ook dit jaar weer van kracht.
Omdat het festivalterrein vanaf volgend jaar op de schop gaat, zal dit voorlopig de Laatste Roadgrill worden dus zorg dat je erbij bent!! Ticketverkoop aan de poort beperkt ivm vleesinkoop!! Tickets via Ideal @ www.roadgrill.nl
Ook dit jaar zullen de BBQ's weer ontstoken worden en zal het vlees goed smaken. Kleine prijsjes voor bier en frisdrank en de lage toegangsprijs inclusief de All You Can Eat BBQ zijn ook dit jaar weer van kracht.
Omdat het festivalterrein vanaf volgend jaar op de schop gaat, zal dit voorlopig de Laatste Roadgrill worden dus zorg dat je erbij bent!! Ticketverkoop aan de poort beperkt ivm vleesinkoop!! Tickets via Ideal @ www.roadgrill.nl
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Re: Roadgrill Festival 2014
Ik ga er proberen bij te zijn, maar zit wel in mijn afstudeerperiode. Even kijken hoe ik tegen die tijd met mijn scriptie zit.
Ik hoop nog wel op een spetterende headliner, een Brainstorm of Gamma Ray lijkt me erg gaaf
Ik hoop nog wel op een spetterende headliner, een Brainstorm of Gamma Ray lijkt me erg gaaf

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik ga er proberen bij te zijn, maar zit wel in mijn afstudeerperiode. Even kijken hoe ik tegen die tijd met mijn scriptie zit.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Helaas... Ik zit dan in Beieren.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik in China. Voor deze line up zou ik toch passen, tenzij er een heel toffe headliner zou komen, dus ik kan er ook niet rouwig om zijn. Wel jammer dat het ophoudt. De keren dat ik er geweest ben, was het erg gezellig.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Is Robby Valentine dan niet de headliner? Dat is in elk geval wat ik uit de openingspost opmaak.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Dat kan natuurlijk ook nog ja. Ach, ik ga me er verder niet druk om maken.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Vanderbuyst is er ook bij

Is Robby Valentine die gast van die hit "Over and over again" ergens in de jaren negentig? 

The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Diezelfde, Mollusk !
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik vind de line-up toch beduidend minder dan voorgaande jaren, maar ik kan het niet maken om de laatste editie te missen. Ik zal er bij zijn!