Anvil, Little Devil (Tilburg), 1 december 2014

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gilbert
Lult over cdtjes

Anvil, Little Devil (Tilburg), 1 december 2014

Bericht door Gilbert » di okt 14, 2014 10:59 pm

Op maandag 1 december staat de wereldberoemde Canadese metalband Anvil in het gezellige Little Devil te Tilburg, met support van de Duitse formatie Scene X Dream. De organisatie is in handen van Mario's Metal Mania (MMM) en een entreekaartje kost 20 euro. Het gaat hierbij om de enige show van Anvil in Nederland tijdens deze tournee. Een dag eerder doen beide bands De Kreun in het Belgische Kortrijk aan en de dag na Tilburg kun je ze gaan bekijken in de Matrix in de Duitse stad Bochum, niet al te ver over de grens met Nederland.

innuendo
Lult over cdtjes

Re: Anvil, Little Devil (Tilburg), 1 december 2014

Bericht door innuendo » di okt 14, 2014 11:03 pm

20 euro??

En blijkbaar is Anvil weer terug bij af en staan ze in veredelde kroegen te spelen. Hoe gezellig de Little Devil ook mag zijn overigens. Ik heb er veel leuke optredens gezien.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

arjans

Bericht door arjans » di okt 14, 2014 11:05 pm

Anvil!!

Heb ze één keer in de Melkweg gezien.
Was een geweldige avond, top sfeer na de wk huldiging 2010.

Gun deze band het beste maar ga er niet voor naar Tilburg.

John MilkMan
Contacteer:

Bericht door John MilkMan » wo okt 15, 2014 8:50 am

innuendo schreef:20 euro??

En blijkbaar is Anvil weer terug bij af en staan ze in veredelde kroegen te spelen. Hoe gezellig de Little Devil ook mag zijn overigens. Ik heb er veel leuke optredens gezien.
Daar heeft de Little Devil ook veel geluk mee gehad. Ze waren daar net op tijd met bevestigen om een mooie (en grotere) zaal in het Zuiden des lands net af te troeven :)

20 euro is volgens mij inderdaad de duurste entree tot nu toe in de Little Devil, maar dat heeft alles te maken met de gage van Anvil lijkt me. Laatste drie optredens in Nederland was het ook telkens rond die koers. Alleen kun je voor dat geld in een wel heel intieme setting meemaken. De dinsdag al maar vast vrij genomen :)
http://www.myspace.com/milkmanhardcore

jeffrey

Bericht door jeffrey » wo okt 15, 2014 9:53 am

Of een setting als een sardientje :p. Of is de Anvil hype weer een beetje overgevlogen? Lijkt me goed gaaf in zo'n klein zaaltje. Vorige keer was in de Dynamo, en dat is volgens mij alweer 7 jaar geleden ofzo.

edit: en in de Baroeg een keer. Toen trilde het schuim van mijn bier, niet normaal hard stond het toen.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo okt 15, 2014 10:08 am

Geen interesse. Sympathieke jongens, maar ik blijf de muziek (zelfs de klassiekers) op zijn best 'leuk' vinden. Op een festival zou ik ze niet uit de weg gaan, maar daar blijft het ook bij.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » wo okt 15, 2014 5:40 pm

John MilkMan schreef:
innuendo schreef:20 euro??

Daar heeft de Little Devil ook veel geluk mee gehad. Ze waren daar net op tijd met bevestigen om een mooie (en grotere) zaal in het Zuiden des lands net af te troeven :)

20 euro is volgens mij inderdaad de duurste entree tot nu toe in de Little Devil, maar dat heeft alles te maken met de gage van Anvil lijkt me. Laatste drie optredens in Nederland was het ook telkens rond die koers. Alleen kun je voor dat geld in een wel heel intieme setting meemaken. De dinsdag al maar vast vrij genomen :)

En ik gun het de Little Devil dan ook van harte. Ik had alleen met de hype van Anvil wel verwacht dat ze in de dynamo zouden staan, of tenminste een zaal met een dergelijke capaciteit.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » wo okt 15, 2014 6:27 pm

de "hype" van Anvil is toch wel al een paar albums voorbij? of hebben ze weeeer een film uit?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gilbert
Lult over cdtjes

Bericht door Gilbert » ma nov 17, 2014 5:14 pm

De ticketprijs was duidelijk te laag. Want het concert van Anvil is nu al uitverkocht.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma nov 17, 2014 5:30 pm

Slim gedaan voor een zaal waar het bij 175 man al vol is :mrgreen: Ik betwijfel of men in de Baroeg hetzelfde had bereikt.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Plaats reactie