Kiss naar Amsterdam
- alicecooper
Kiss naar Amsterdam
Op 18 juni viert Kiss hun 40-jarig bestaan in de Amsterdamse Ziggo Dome.
Kaartjes gaan 24 november om 10:00 in de verkoop. Tickets zijn te koop vanaf €64,90.
Kaartjes gaan 24 november om 10:00 in de verkoop. Tickets zijn te koop vanaf €64,90.
Re: Kiss naar Amsterdam
Voor slechts 1010 euro krijg je er ook nog een 'meet & greet' bij!
- Latebloomer
VANAF 64,90 euro, plus allerlei kutopslagen. Boycotten, stelletje mongols.
Pardon? 1010 euro?Gilbert schreef:Voor slechts 1010 euro krijg je er ook nog een 'meet & greet' bij!
Ik vermoed dat dit geen tikfout is.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- innuendo
- Lult over cdtjes
Vast niet. En genoeg malloten die daarvoor in de rij gaan staan.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- MetalDelight
Onder een clubje bevriende metalheads komen de vaak absurde entreeprijzen van tegenwoordig ter sprake.
Voor shows van bijvoorbeeld Whitesnake, Kiss en Manowar moet je vandaag de dag een belachelijke entreeprijs betalen.
Tel daarbij op de reiskosten, de natjes en droogjes (waarvan de prijzen de pan ook al zijn uitgerezen) en je bent voor een showtje zo €150 euro lichter.
Eventuele aanschaf van merch laat ik dan maar even buiten beschouwing.
Als je dat soort bedragen even in je om laat gaan en er met open vizier naar kijkt dan is het natuurlijk gekkenwerk.
Ik heb met mezelf afgesproken dit soort bedragen niet meer neer te tellen.
Ook €30 euro voor een band als Y&T (die toch minimaal 1x per jaar komen) dok ik niet meer.
Wat vinden jullie van dit soort prijzen?
Tijd voor een collectieve boycot?
Voor shows van bijvoorbeeld Whitesnake, Kiss en Manowar moet je vandaag de dag een belachelijke entreeprijs betalen.
Tel daarbij op de reiskosten, de natjes en droogjes (waarvan de prijzen de pan ook al zijn uitgerezen) en je bent voor een showtje zo €150 euro lichter.
Eventuele aanschaf van merch laat ik dan maar even buiten beschouwing.
Als je dat soort bedragen even in je om laat gaan en er met open vizier naar kijkt dan is het natuurlijk gekkenwerk.
Ik heb met mezelf afgesproken dit soort bedragen niet meer neer te tellen.
Ook €30 euro voor een band als Y&T (die toch minimaal 1x per jaar komen) dok ik niet meer.
Wat vinden jullie van dit soort prijzen?
Tijd voor een collectieve boycot?

Helemaal mee eens!!
Kan me niet schelen wat voor reden een band/management heeft om zulke bedragen te vragen,
voor de concertganger is hier de prijs-kwaliteitverhouding gewoon compleet zoek.
Kan me niet schelen wat voor reden een band/management heeft om zulke bedragen te vragen,
voor de concertganger is hier de prijs-kwaliteitverhouding gewoon compleet zoek.
"I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT ME AS A MEMBER."