Rock Werchter, 25 t/m 28 juni 2015
Rock Werchter, 25 t/m 28 juni 2015
Van 25 t/m 28 juni 2015 vindt in het Belgische plaatsje Werchter wederom Rock Werchter plaats. Een week eerder dan normaal, opdat de organisatie een gewenste hoofdact kon binnenhalen. Die band is Foo Fighters, dat op donderdag 25 juni de headliner is. Pharrell Williams fungeert een dag later als hoofdact. Muse sluit op zondag 28 juni het festival af. Nog geen metalband dus, maar bij de rest van de affiche zullen vast weer wat harde namen zitten. Later deze week zal de organisatie vermoedelijk de hoofdact van de zaterdag en een hoop andere namen aankondigen, aangezien komende zaterdag (29 november) om 9 uur 's ochtends de kaartverkoop van start gaat.
Re: Rock Werchter, 25 t/m 28 juni 2015
Pharell is een opvallende headliner, en Muse en Foo Fighters zijn prima bands.
Wel opvallend dat voor Foo Fighters de hele Belgische festivalzomer overhoop wordt geschopt.
Omdat je die band met een zekere regelmaat kan zien in dit deel van de wereld, en omdat ze een maand eerder ook al op Pinkpop staan.
Evenals Muse trouwens.
Ik blijf rekening houden met de kans dat AC/DC de laatste headliner wordt.
Al mogen ze van mij thuis blijven.
Wel opvallend dat voor Foo Fighters de hele Belgische festivalzomer overhoop wordt geschopt.
Omdat je die band met een zekere regelmaat kan zien in dit deel van de wereld, en omdat ze een maand eerder ook al op Pinkpop staan.
Evenals Muse trouwens.
Ik blijf rekening houden met de kans dat AC/DC de laatste headliner wordt.
Al mogen ze van mij thuis blijven.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
De volgende bevestiging is Alt-J, dat op de vrijdag zal aantreden (dus op de dag dat Pharrell Williams de headliner is).
Zou idd vreemd zijn als Graspop verplaatst wordt ivm een optreden van fucking Foo Fighters, die zijn toch echt geen rariteit op de podia van de Europese festivals...
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.