Ik begrijp helemaal niets van die house scene!!!
Re: Ik begrijp helemaal niets van die house scene!!!
nou ja, het is tenslotte ook muziek voor domme mensen, en domme mensen tellen graag 75 euro neer voor domme dingendene schreef:Ooit wel eens geprobeerd te begrijpen wat bijna heel europa toch in die house muziek hoort en ziet!!!!! Ik snap het echt niet. Het is zo'n makkelijke muziek zonder enige emotie. Echte onzin, en dat daar zulke massa's warm voor lopen????? Een gemiddeld kaartje voor een festival kost 75,- euro. En wat doen ze dan PLAATJES DRAAIEN. Snappen jullie het????????????????????????????????
- toffe_ellende
alsof er in de metalscene wel alleen genieën rondlopen.telluriet schreef:[..]
nou ja, het is tenslotte ook muziek voor domme mensen, en domme mensen tellen graag 75 euro neer voor domme dingen
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
Dat heb ik toch niet gezegd? Maar kijk voor de grap maar eens een verslag van een feest zoals Dance Valley, moet je zien wat voor TMF kijkend, Breezer drinkend dom volk daar rondloopttoffe_ellende schreef:[..]
alsof er in de metalscene wel alleen genieën rondlopen.
- toffe_ellende
Ik bezoek nog wel eens een metalfestival en dan stoor ik me bijvoorbeeld weer aan veel metalvolk. En zo zien die mensen die op bijv. Dance Valley komen misschien ook wel. Die zien ook meteen die clichématige metalkleding, het hippieachtige lange haar, de gothics. En als ik dan interviews op tv zie met metalheads denk ik ook niet echt van: jee, die blinkt uit qua intellect. Ik denk dat je in alle scenes opvallende dingen hebt die juist bij die registraties er tussenuit worden gehaald. En dan krijg je een bepaald beeld.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
dat klopt wel jatoffe_ellende schreef:Ik bezoek nog wel eens een metalfestival en dan stoor ik me bijvoorbeeld weer aan veel metalvolk. En zo zien die mensen die op bijv. Dance Valley komen misschien ook wel. Die zien ook meteen die clichématige metalkleding, het hippieachtige lange haar, de gothics. En als ik dan interviews op tv zie met metalheads denk ik ook niet echt van: jee, die blinkt uit qua intellect. Ik denk dat je in alle scenes opvallende dingen hebt die juist bij die registraties er tussenuit worden gehaald. En dan krijg je een bepaald beeld.
(nu heb ik 100 posts, nu ben ik true

- inageandsadness
- Contacteer:
dat is waar, maar toch durf ik wel te beweren dat sommige soorten metal veelvuldig beluistert worden door mensen die wat meer nadenken, en niet door voornamelijk idiotentoffe_ellende schreef:Ik bezoek nog wel eens een metalfestival en dan stoor ik me bijvoorbeeld weer aan veel metalvolk. En zo zien die mensen die op bijv. Dance Valley komen misschien ook wel. Die zien ook meteen die clichématige metalkleding, het hippieachtige lange haar, de gothics. En als ik dan interviews op tv zie met metalheads denk ik ook niet echt van: jee, die blinkt uit qua intellect. Ik denk dat je in alle scenes opvallende dingen hebt die juist bij die registraties er tussenuit worden gehaald. En dan krijg je een bepaald beeld.
ik denk dat je in populaire scenes sowieso meer mafketels vindt dan in de meer underground dingen, zoals metal eigenlijk nog steeds is
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
- toffe_ellende
Ik dacht dat vroeger ook, dat metalheads over het algemeen wel intelligenter waren. Maar ik denk dat sommige genres in de metal dat totaal ongedaan maken. Het is gemiddeld denk ik. De heavy metal was vroeger de muziek voor de blanke arbeider en het is logisch dat als heavy metal zich ontwikkeld (vertakt, experimenteert) dat het dan interessanter wordt. In de populaire scenes denkt men gewoon niet zo ver na over het imago. Bij de metal is dat anders. Het lijkt wel of alles perfect moet zijn.Ik denk dat je de gemiddelde danceliefhebber wel wat oppervlakkiger kunt noemen (maar dat is al generaliserend om dat er in de alternatieve dance scene ook genoeg kunstwaardige dingen gemaakt worden.). Ze denken wat minder diep over dingen na, ze houden van dansen en de fun in het leven. Metalheads hebben het imago om alles somber te zien maar dat wil niet per se zeggen dat ze daarom slim zijn.
En ja, om nu te zeggen dat metalheads over het algemeen gezien muziekbeesten zijn vind ik ook kort door de bocht. Respect voor andere stromingen is vaak ver te zoeken. Kijk alleen maar eens hier op het forum.
En ja, om nu te zeggen dat metalheads over het algemeen gezien muziekbeesten zijn vind ik ook kort door de bocht. Respect voor andere stromingen is vaak ver te zoeken. Kijk alleen maar eens hier op het forum.
- ruben somewhere online
-
EINDELIJK!! Ik dacht dat ik de enigste was die een hekel had aan die tyfusdance mannetjes. Ik woon in Rotterdam en vorig jaar was ik vergeten weg te gaan, omdat de Dance parade er was. Het ergste was dat die langs mijn straat ging. In mijn straat zit een supermarkt, dus al die randmongolen gingen daar boodschappen doen. Ik had een strippenkaart nodig om die sukkels te ontvluchten, dus ben ik ook even naar de supermarkt gegaan. "Zo kanker, jij luister zeker naar Metallica" en dat soort opmerkingen werden naar mijn hoofd geslingerd. IK FUCKING HAAT DIE LUI!! DOOD AAN ZE ALLEMAAL! Zijn we tenminste ook af van een groot deel mensen met een mindere hersen capaciteit. Want weet je, onderzoek heeft aangetoont dat minder intelligente mensen naar dat soort muziek luisteren. Heel veel Alternatieve en Metal mensen zitten in het hoger onderwijs. Het enigste wat die lompe boeren kunnen zeggen is: ZUIPEN....NEUKEN....FEESTEN...IBIZA....KANKERLAUW....stelletje identiteitsloze sukkels met hun nikeklompjes, driekwarts zilvere spijkerbroek met chinese teken, "lauwe" roze polo shirt of van die gekreukte shirts die niet meer recht te strijken zijn, Goku kapsel met een zonebril erop die meer als ornament dan voor nuttigheid gebruikt word, IK SPUUG OP JULLIE ALLEN!! STERF!!!!
Ik heb totaal geen respect voor mensen die plaatjes draaien en aan knopjes zitten om "muziek" te maken. Ik heb zeker geen respect voor mensen die die shit kopen. Het is zo'n egoistische groep mensen. Ze geven nergens om: niet om de natuur, niet om...noem het maar op! Ooit wel eens een lauwe peppie bij GreenPeace of Groenfront gezien? NEE! Allen maar alto's en metalheads. Alto's en Metalheads zien dingen misschien somber in. Dat zou ik ook doen als er zulke domme mensen om mij heen waren en als ik zou weten dat de toekomst er niet beter op gaat worden!
Die markt is trouwens half aan het instrorten heb ik daar ook gehoord, omdat er zoveel van uitgebracht word. JA GEK HE! Elke maand komen er vreselijk veel releases van die shitmuziek, omdat iedere lompe pojo het maken kan. Lekker makkelijk en snel geld verdienen denken ze.
Godverdomme, je draait plaatjes en je komt op een Coca Cola blikje!
Het moet niet gekker worden! Waar is de tijd gebleven dat je een instrument leerde te bespelen? Samen met elkaar muziek maakt in plaats van achter je computertje met Magix muziekmaker weer zo'n voorspelbaar is al tevaak gedane kutnummer op de markt brengt? Heb je een dancenummer gehoord heb je ze allemaal gehoord.
I WEAR BLACK EVERYDAY BECAUSE I MOURN FOR STATE THE WORLD IS IN TODAY
Ik heb totaal geen respect voor mensen die plaatjes draaien en aan knopjes zitten om "muziek" te maken. Ik heb zeker geen respect voor mensen die die shit kopen. Het is zo'n egoistische groep mensen. Ze geven nergens om: niet om de natuur, niet om...noem het maar op! Ooit wel eens een lauwe peppie bij GreenPeace of Groenfront gezien? NEE! Allen maar alto's en metalheads. Alto's en Metalheads zien dingen misschien somber in. Dat zou ik ook doen als er zulke domme mensen om mij heen waren en als ik zou weten dat de toekomst er niet beter op gaat worden!
Die markt is trouwens half aan het instrorten heb ik daar ook gehoord, omdat er zoveel van uitgebracht word. JA GEK HE! Elke maand komen er vreselijk veel releases van die shitmuziek, omdat iedere lompe pojo het maken kan. Lekker makkelijk en snel geld verdienen denken ze.
Godverdomme, je draait plaatjes en je komt op een Coca Cola blikje!
Het moet niet gekker worden! Waar is de tijd gebleven dat je een instrument leerde te bespelen? Samen met elkaar muziek maakt in plaats van achter je computertje met Magix muziekmaker weer zo'n voorspelbaar is al tevaak gedane kutnummer op de markt brengt? Heb je een dancenummer gehoord heb je ze allemaal gehoord.
I WEAR BLACK EVERYDAY BECAUSE I MOURN FOR STATE THE WORLD IS IN TODAY
The root of all evil is the heart of a black man
- toffe_ellende
- CALIBANaan
- Contacteer:
het is zo....in elke groep(trancers, rappers, metallers) heb je zeikerds, nerds, kakkers, mensen die denken dat ze slim zijn, asocialen, zwartehuid, spleetogen, wannabee's, meelopers, macho's, racisten enz....
dus iederewen is gewoon hetzelfde.....het word hier in NL alleen gezien als gangs in amerika....
wij hier zijn net zo slecht als trancers en hiphoppers {niet qua muziek} (dat zeggen hun dus ook)
wij zijn allemaal hetzelfde............[helaas]
dus iederewen is gewoon hetzelfde.....het word hier in NL alleen gezien als gangs in amerika....
wij hier zijn net zo slecht als trancers en hiphoppers {niet qua muziek} (dat zeggen hun dus ook)
wij zijn allemaal hetzelfde............[helaas]
Gelegenheids Satanist
Nou, ik ben 1 keer bij DJ Tiesto geweest omdat mijn toenmalige vriendin daar helemaal gek van was. En omdat zij ook meeging naar Saxon en Dimmu Borgir enzo, dacht ik... laat ik ook eens sociaal wezen. Nou dat heb ik geweten...
Na twee uur liep ik tegen de muren op, ik werd helemaal gek. KUTmuziek... KUTmensen...KUTsfeer.
Mensen kijken je vreemd aan omdat je lang haar hebt, een sik en tattoo's. En tevens komt volgens mij de helft van de mensen helemaal niet voor de muziek, maar gewoon voor het "legitiem" kunnen gebruiken van allerhande drugs en om het geile sfeertje. Want dat hangt er, er is constant een sfeer van versieren van elkaar.
Sorry, maar als ik ergens heen ga, dan ga ik om de muziek. Niet om met mn neus in de poederdoos te hangen en dan maar elke geile chick proberen te versieren met mn zonnebrilletje op mn hoofd.
Ik weet dat ik generaliseer, maar het overgrote deel van de mensen die ik toen heb mogen zien/ervaren straalde deze sfeer uit. En daar houd ik niet van.
En die muziek is geen muziek. Simpel. Muziek maakt men met een instrument waar men jaren voor heeft geoefend.
Na twee uur liep ik tegen de muren op, ik werd helemaal gek. KUTmuziek... KUTmensen...KUTsfeer.
Mensen kijken je vreemd aan omdat je lang haar hebt, een sik en tattoo's. En tevens komt volgens mij de helft van de mensen helemaal niet voor de muziek, maar gewoon voor het "legitiem" kunnen gebruiken van allerhande drugs en om het geile sfeertje. Want dat hangt er, er is constant een sfeer van versieren van elkaar.
Sorry, maar als ik ergens heen ga, dan ga ik om de muziek. Niet om met mn neus in de poederdoos te hangen en dan maar elke geile chick proberen te versieren met mn zonnebrilletje op mn hoofd.
Ik weet dat ik generaliseer, maar het overgrote deel van de mensen die ik toen heb mogen zien/ervaren straalde deze sfeer uit. En daar houd ik niet van.
En die muziek is geen muziek. Simpel. Muziek maakt men met een instrument waar men jaren voor heeft geoefend.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
Dat onderzoek was een onderzoek op t.v. Twee vandaag ofzo...Het ging in principe om wat jongeren bezighielden, qua muziek en dergelijke, wat ze kijken en al dan niet. Ik zal eens kijken in de bieb. Ze hebben van die onderzoeken en dergelijke in mapjes enzo.....
In rotterdam last van? Ja, best wel, sinds wij de Now en WOW en al die shit hebben zijn we dance hoofdstad nummer 1 geworden. Die mensen denken echt dat ze volwassen zijn. Oh wacht, "kankerlauw", dat is beter. Als ze zichzelf helemaal de tyfus inzuipen, zichzelf onderschijten, een of ander dancesletje neuken, en een tent kunnen bouwen van bierkratjes, en zichzelf terugzien schreeuwend: NEUKEN...FEESTEN...UHHH... op t.v zoals in de intelligente programma's als "uit je tent" e.d. Laat me niet lachen. Ze zijn het niet eens waard om van onder mijn schoenzool verwijderd te worden. Wanneer was de laatste keer dat je een hele zooi metalmensen of alto's zo heb zien doen?
voor wie het weten wil: waar ik verder nog een hekel aan heb:
WARNING: MINDERHEDEN BELEDIGINGS ALERT. BEN JE HEEL ERG LINKS< NAIEF< OF HIPPIE DIE GELOOFT IN EEN WERELD EEN VOLK< LEES HET ONDER STAANDE DAN NIET!!!!
Marokkanen die gaan rellen als er een van hun word neergestoken. Als ze dat bij ons doen mag er niks van gezegd worden, want dan worden ze benadeeld en das ook weer nie goed. Lauw rondrijden in een dure BMW die een klant bij je pappie's garage liet reparen met de raampjes naar beneden en dan van die rai muziek draaien.
Maar het is allemaal wel o.k hoor....Op E-t.v mag je klagen en zeggen dat je een volwaardige Nederlander bent en dat je volk helemaal niet een probleemgroep is en dat jullie keurig nette mensen zijn die geen fietsen jatten, messen trekken, jatten of verkrachten. Nee, er valt straks helemaal niet meer te klagen als jullie de boel hebben overgenomen. 48% van Rotterdam is Buitenlands. Van die 48% is er 40% moslim.
Maar dat vind ik niet erg hoor. Ik vind het fijn om uit mijn raam te kijken en jullie mooie moskee te zien. Lijkt net of ik in de Efteling ben met jullie mooie minaretjes. Allen de boodschap is wat minder vriendelijk dan "papier hier".
Oh, en negers, die mijn buren zijn en GODVERDOMME hun achterlijke bosjesmannenmuziek die ze bubling, R&B, of hiphop noemen draaien om FUCKING 4 UUR 's OCHTENDS!! YO, MOTHERFUCKER, PUT ACAP IN YO ASS, 187 NIGGAH, en weet ik wat ik alniet meer hoor voorbij komen STERF ALLEMAAL!!!
Als jullie dit lezen, denken jullie dan: "Wat een racist?"
Help mij, want ik word gek!! Er zij geen blanke meer om mee te praten hier!!!
In rotterdam last van? Ja, best wel, sinds wij de Now en WOW en al die shit hebben zijn we dance hoofdstad nummer 1 geworden. Die mensen denken echt dat ze volwassen zijn. Oh wacht, "kankerlauw", dat is beter. Als ze zichzelf helemaal de tyfus inzuipen, zichzelf onderschijten, een of ander dancesletje neuken, en een tent kunnen bouwen van bierkratjes, en zichzelf terugzien schreeuwend: NEUKEN...FEESTEN...UHHH... op t.v zoals in de intelligente programma's als "uit je tent" e.d. Laat me niet lachen. Ze zijn het niet eens waard om van onder mijn schoenzool verwijderd te worden. Wanneer was de laatste keer dat je een hele zooi metalmensen of alto's zo heb zien doen?
WARNING: MINDERHEDEN BELEDIGINGS ALERT. BEN JE HEEL ERG LINKS< NAIEF< OF HIPPIE DIE GELOOFT IN EEN WERELD EEN VOLK< LEES HET ONDER STAANDE DAN NIET!!!!
Marokkanen die gaan rellen als er een van hun word neergestoken. Als ze dat bij ons doen mag er niks van gezegd worden, want dan worden ze benadeeld en das ook weer nie goed. Lauw rondrijden in een dure BMW die een klant bij je pappie's garage liet reparen met de raampjes naar beneden en dan van die rai muziek draaien.
Maar het is allemaal wel o.k hoor....Op E-t.v mag je klagen en zeggen dat je een volwaardige Nederlander bent en dat je volk helemaal niet een probleemgroep is en dat jullie keurig nette mensen zijn die geen fietsen jatten, messen trekken, jatten of verkrachten. Nee, er valt straks helemaal niet meer te klagen als jullie de boel hebben overgenomen. 48% van Rotterdam is Buitenlands. Van die 48% is er 40% moslim.
Maar dat vind ik niet erg hoor. Ik vind het fijn om uit mijn raam te kijken en jullie mooie moskee te zien. Lijkt net of ik in de Efteling ben met jullie mooie minaretjes. Allen de boodschap is wat minder vriendelijk dan "papier hier".
Oh, en negers, die mijn buren zijn en GODVERDOMME hun achterlijke bosjesmannenmuziek die ze bubling, R&B, of hiphop noemen draaien om FUCKING 4 UUR 's OCHTENDS!! YO, MOTHERFUCKER, PUT ACAP IN YO ASS, 187 NIGGAH, en weet ik wat ik alniet meer hoor voorbij komen STERF ALLEMAAL!!!
Laatst gewijzigd door benjamin den heerscher op do aug 21, 2003 4:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- toffe_ellende
Heb je al eens ergens hulp gezocht? Je lijkt me zwaar overspannen. En ja, racistische opmerkingen, die uit je inderdaad maar of je dat tot een rasechte racist maakt? Ik weet het niet. Dit is het gelul dat iemand die zich over de materie gebogen heeft (zoals ik) inmiddels al duizend keer gehoord heeft. Ontkennen van problemen omtrent allochtonen in Nederland ontken ik niet. Maar ik ben er langzamerhand er van overtuigd geraakt dat mensen die over dit soort zaken zeiken geen fuck afweten van hoe het een in ander in elkaar steekt. Om je op weg te helpen (op weg naar een genuanceerd, gefundeerde mening) zal ik je wat tips geven:benjamin den heerscher schreef:Dat onderzoek was een onderzoek op t.v. Twee vandaag ofzo...Het ging in principe om wat jongeren bezighielden, qua muziek en dergelijke, wat ze kijken en al dan niet. Ik zal eens kijken in de bieb. Ze hebben van die onderzoeken en dergelijke in mapjes enzo.....
1. Verdiep je in de sociologie en dan met name de f- en g-culturen. Als je begrijpt hoe niet-westerse culturen in elkaar steken zul je beter begrijpen waarom niet-westerse mensen zich gedragen zoals ze dat doen. Overigens geldt dat niet voor iedereen. Want het grootste gedeelte heeft zich gewoon aangepast.
2. Verdiep je in de vaderlandse politiek en dan vooral de politiek van de laaste 25 jaar. Welke fouten er gemaakt zijn m.b.t. tot het vreemdelingenbeleid.
3. Kijk eens een film als American History X. En dan niet alleen om die scene met de stoeprand.
4. Praat eens met goed geintegreerde allochtonen. Het is niet het blok islam tegen Nederland. Denk je dat allochtonen blij zijn met deze situatie? Om altijd maar weer als zondebok worden aangewezen?
5. Zeiken over allochtonen werkt averechts en zal het integratieproces alleen vertragen.
Maar ik heb het idee dat bovengenoemde punten niet zullen helpen om de huidige (intolerante) toestand in dit land te verhelpen.
En owja, wat doet dit gezeik eigenlijk in dit verder interessante topic?
-
Hey daarsch,
ik ben niet zwaar overspannen....Ik merk gewoon bepaalde dingen op die om mij heen gebeuren en waar ik het niet mee eens ben. Het feit dat waar je vandaan komt nog in principe in de middeleeuwen hangt, hoeft nog niet te betekenen dat je je hier dan ook maar middeleeuws hoeft te gedragen. Je ziet toch dat we het hier anders doen? Pas je dan aan. Maar dat is het probleem hier en met de politiek, want die zeggen dat WIJ ons aan moeten passen, en dat klopt niet. Verder vind ik niet dat verdiepen in een cultuur niets te maken heeft met de criminele problemen die bepaalde etnische groepen uitoefenen. Hey ik heb ze die slechte naam niet gegeven, en die komt je ook niet zo maar aanvliegen. Er zijn nu eenmaal aantoonbare probleemgroepen in ons land. Tuurlijk zijn er ook mensen bij die het niet leuk vinden. Maar als je als bevolking een bepaalde manier van leven hebt en er tegen aan kijkt, zoals dat Nederlandse meisjes hoeren zijn omdat ze met hun armen blootlopen, zal er dan iemand in heel die bevolking dan zeggen:"maar nee, dat vind ik niet leuk"
Het is de opvatting van het volk, dat is de cultuur. Waarom zou ik mij moeten verlagen om iets te begrijpen wat in zekere zin toch barbaars is.
Maar verder heb je helemaal gelijk. Dit was een interessante topic en nu heb ik helemaal verziekt....Sorry jongens....
ik ben niet zwaar overspannen....Ik merk gewoon bepaalde dingen op die om mij heen gebeuren en waar ik het niet mee eens ben. Het feit dat waar je vandaan komt nog in principe in de middeleeuwen hangt, hoeft nog niet te betekenen dat je je hier dan ook maar middeleeuws hoeft te gedragen. Je ziet toch dat we het hier anders doen? Pas je dan aan. Maar dat is het probleem hier en met de politiek, want die zeggen dat WIJ ons aan moeten passen, en dat klopt niet. Verder vind ik niet dat verdiepen in een cultuur niets te maken heeft met de criminele problemen die bepaalde etnische groepen uitoefenen. Hey ik heb ze die slechte naam niet gegeven, en die komt je ook niet zo maar aanvliegen. Er zijn nu eenmaal aantoonbare probleemgroepen in ons land. Tuurlijk zijn er ook mensen bij die het niet leuk vinden. Maar als je als bevolking een bepaalde manier van leven hebt en er tegen aan kijkt, zoals dat Nederlandse meisjes hoeren zijn omdat ze met hun armen blootlopen, zal er dan iemand in heel die bevolking dan zeggen:"maar nee, dat vind ik niet leuk"
Het is de opvatting van het volk, dat is de cultuur. Waarom zou ik mij moeten verlagen om iets te begrijpen wat in zekere zin toch barbaars is.
Maar verder heb je helemaal gelijk. Dit was een interessante topic en nu heb ik helemaal verziekt....Sorry jongens....
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
als ik het NIET hoor vind ik het prachtige muziek... zodra een stel breeza's bij de buren tot 3 uur doorgaat krijg je zin in een metalfanmeeting met mortician uit 20 gitaarboxen in hun richting
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- ruben somewhere online
- toffe_ellende
Euhm.. er zaten ook rednecks in. En ja, skinheads zijn nu vaak de boosdoener. Maar ik vind het ook niet zo relevant. Het gaat om de boodschap en die is zwaar okee.apoptose schreef:[..]
wat is je punt met dit punt? Onderhoudende film, maar totaal niet realistisch. Als ze rednecks hadden gebruikt i.pv. skins, ok, maar dit sloeg echt nergens op.