Eindhoven Metal Meeting 2014

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Progressive Jeff
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 8:22 pm
Locatie: Emmen

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Progressive Jeff » do dec 11, 2014 8:36 am

Ook ik ben nog op zoek naar een kaartje. Er werd er mij een aangeboden maar die heb ik na het natrekken van de gegevens van de begunstigde geweigerd. Hij kwam namelijk voor in de database van oplichters:

R. Dijkstra (Robbie)
NL80INGB0689910789
Sint Nicolaasga
06-46737345

Dus niets aan deze jongen betalen!

Daithi
Berichten: 9
Lid geworden op: za dec 06, 2014 5:55 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Daithi » do dec 11, 2014 6:44 pm

Cheers for the heads up on the scammers.Do you think maybe I could buy a ticket outside the venue.Ive been to this festival twice in the past.Its always been great . Great bands, people and a cool city to visit.I kinda left it to the last minute this year.Lesson learned I guess . I'll book early next time :( .

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Wessel » do dec 11, 2014 8:55 pm

You can always try if you're there anyways! Hope you succeed.

Daithi
Berichten: 9
Lid geworden op: za dec 06, 2014 5:55 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Daithi » do dec 11, 2014 9:11 pm

Thanks Wessel :D.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door MetalJan » do dec 11, 2014 11:51 pm

If you don't get a ticket: It's not the end of the world ;-) Better next time!

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Elessar » vr dec 12, 2014 12:29 am

Daithi schreef:Cheers Elessar, I really appreciate that.
No problem mate.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Elessar » vr dec 12, 2014 12:36 am

Metall schreef:http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en- ... ousPage=lr

Pas op voor aanbieders van tickets met bank rekening nummer NL19INGB000116752.

Telefoon nr.
06-58709803
06-82391992
Mogelijk nog meerdere
Onder andere
Chris 06-83878344

Ik werd gister om 00:15 gebeld nadat ik een advertentie had geplaatst dat ik op zoek was naar kaartjes voor de Metal meeting deze jongen noemde zichzelf Tim en na een Prijs afgesproken te hebben heb ik het geld over gemaakt ik zou een email ontvangen met de kaartjes.
Die er na een dag nog niet waren toen even het rekening nummer gegoogeld en ja hoor er waren nog meer mensen opgelicht.

Pas dus op

Heeft iemand meer informatie over deze jongen ?

Ook de advertentie van Chris 06-87838344 is niet te vertrouwen is ook nep.

Dan wil ik dat graag horen
Metalgodz@hotmail.com
Tim en Chris. Mensen met zulke namen zijn sowieso al niet te vertrouwen! Op de boot ermee en terug naar hun eigen land.

Laat ze het gras in dit land niet langer vervuilen, met hun oplichtende poten, op het groen waar onze koeien nog van moeten vreten.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Latebloomer » vr dec 12, 2014 9:23 am

Elessar schreef:
Metall schreef:http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en- ... ousPage=lr

Pas op voor aanbieders van tickets met bank rekening nummer NL19INGB000116752.

Telefoon nr.
06-58709803
06-82391992
Mogelijk nog meerdere
Onder andere
Chris 06-83878344

Ik werd gister om 00:15 gebeld nadat ik een advertentie had geplaatst dat ik op zoek was naar kaartjes voor de Metal meeting deze jongen noemde zichzelf Tim en na een Prijs afgesproken te hebben heb ik het geld over gemaakt ik zou een email ontvangen met de kaartjes.
Die er na een dag nog niet waren toen even het rekening nummer gegoogeld en ja hoor er waren nog meer mensen opgelicht.

Pas dus op

Heeft iemand meer informatie over deze jongen ?

Ook de advertentie van Chris 06-87838344 is niet te vertrouwen is ook nep.

Dan wil ik dat graag horen
Metalgodz@hotmail.com
Tim en Chris. Mensen met zulke namen zijn sowieso al niet te vertrouwen! Op de boot ermee en terug naar hun eigen land.

Laat ze het gras in dit land niet langer vervuilen, met hun oplichtende poten, op het groen waar onze koeien nog van moeten vreten.
mobiele nummers die eindigen op een 2, een 3 of een 4 moet je altijd met de nodige scepsis tegemoet treden.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door yowannuzz » za dec 13, 2014 2:25 am

Hoogtepunten vandaag waren Morbus Chron en Primordial.
Morgen vertel ik er wel meer over, ben nu naar de klote.

Oh, ja, dit was de setlist van Primordial:

- Where greater men have fallen
- Gods to the godless
- Babels tower
- The alchemist’s head
- Bloodied yet unbowed
- The coffin ships
- Wield lightning to split the sun
- Empire falls
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Metall » za dec 13, 2014 5:45 am

Elessar en Latebloomer, ik begrijp jullie cynische (?) reacties niet.

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Latebloomer » za dec 13, 2014 8:04 am

Metall schreef:Elessar en Latebloomer, ik begrijp jullie cynische (?) reacties niet.
wij zelf ook niet.
Jouw melding is gewoon terecht hoor.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Wessel » zo dec 14, 2014 8:36 pm

Was een heel goed feestje! Goede line up, goede sfeer, over het algemeen een goed geluid en ondanks dat het uitverkocht was, werd het alleen in de kleine zaal en het rookhok soms irritant druk.

De vrijdag begon met The Comittee. Aardige black metal, maar ik zou graag willen weten vanuit welke motivatie er filmbeelden van Stalin op de achtergrond vertoond werden.
Funeral Whore was weinig aan, saaie old school death metal. En zou de band naar de gitariste vernoemd zijn?
Cripper was dan een stuk genietbaarder, al zou ik hun thrash metal met stoere vrouw op zang niet thuis nader beluisteren.
Morbus Chron verzorgde het eerste hoogtepuntje, speelse psychedelische old school death metal is wellicht een aardige omschrijving?
Carach Angren vond ik te gek, heb hun albums nooit echt goed beluisterd maar het kwam live erg goed over. Ik ga ze in de komende maanden nog twee keer zien, voor die tijd eens beter beluisteren.
Saille vind ik een goede band maar het geluid was vandaag nogal een brij. Toen maar een paar nummers van het immer vermakelijke, solide en sympathieke Asphyx gekeken.
Sinister maakt vette muziek, maar de grunt van Adrie Kloosterwaard klinkt nergens naar. Tijdens het tweede nummer bij weggelopen.
Triptykon kwam erg goed uit de verf en Circle Of The Tyrants klonk erg gaaf met Tompa Lindberg van At The Gates op zang.
At The Gates was toen ik een jaar of 14/15 was een van mijn favoriete bands en had ik nog nooit eerder gezien. Behoorlijk geweldig in mijn beleving dus, al was het maar vanwege de sentimentele waarde. De kwaliteit van At War With Reality viel me ook extra op, de nieuwe nummers misstonden niet tussen oa Slaughter Of The Soul, Terminal Spirit Disease en Suicide Nation.
Primordial viel vervolgens licht tegen door het wat vreemd afgestelde geluid (klonk alsof ze in een grote vissenkom stonden te spelen) maar Gods To The Godless, The Coffin Ships en Empire Falls zijn ook onder niet ideale omstandigheden geweldige nummers.

De zaterdag begon knallend met het immer brute Origin. Jammer dat ze niet wat later speelden, dan was de zaal ontploft! Exhumed vind ik niet meer dan 'wel leuk'. Thanatos was erg goed in de volle kleine zaal, met zowel oude als vette nieuwe nummers. Blackmetalband Valkyrja was leuk tussen alle death metal door. Bölzer maakte de 'hype' waar. Aborted was weer best leuk, maar ik ben geen fan (oudje Nailed Through Her Cunt was eigenlijk het enige nummer waar ik echt heel enthousiast van werd) en ik heb zo onderhand het gevoel dat ik ze elke week zie. Ensiferum is totaal niet mijn muziek. Doe me dan Blasphemy in de uitpuilende kleine zaal maar: gaaf om deze über-kvlt act eens gezien te hebben!
Tijdens Unleashed had ik een energiedipje en de eentonige death metal van de Zweden hielp daar niet tegen. Gaat me zowel live als op plaat snel vervelen.
Toen Morbid Angel begon was ik in een mum van tijd weer bij de les. Machtig optreden, band van het festival. Had alleen Chapel Of Ghouls nog verwacht als afsluiter na de Covenant-set en enkele andere nummers uit het oeuvre van de band: een Morbid Angel-optreden zonder dat nummer is toch een beetje als het drinken van alcoholvrij bier.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Elessar » ma dec 15, 2014 11:40 am

Latebloomer schreef:
Metall schreef:Elessar en Latebloomer, ik begrijp jullie cynische (?) reacties niet.
wij zelf ook niet.
Jouw melding is gewoon terecht hoor.
:' ) Collega!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Wessel » ma dec 15, 2014 8:00 pm

Daithi schreef:Thanks Wessel :D.
So, did you succeed in buying a ticket after all?

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8441
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door AmnesJAn » di dec 16, 2014 10:22 am

Prima vermaakt op de vrijdag.
Nooit gehoord van The Committee, maar beviel me bijzonder goed, eens verder checken die band.
Funeral Whore vond ik behoordlijk gaap, dus na twee nummer voor gezien gehouden.
Ondanks wat startproblemen was Attic weer enorm gaaf.
Cripper kende ik niet, maar gaf ze niet ten onrecht het nadeel van de twijfel, saaie bende.
Met Triptykon heb ik me nooit echt beziggehouden, grote kans dat ik dat nu wel ga doen, gaaf optreden. Vooral de langzame en slepende stukken deden het erg goed bij mij.
At The Gates deed precies wat ik hoopte; rossen, beuken en knallen. En hoe gaaf hun repertoire ook is, Blinded By Fear blijft toch de kers op de taart. Daarom snapte ik ook niet dat ze daarna nog een beetje gingen frutteletutten met een soft nummer. Na Blinded hadden ze iedereen lamgeslagen achter kunnen laten.
Primordial was voor mij echt een tegenvaller, maar wellicht ligt dat aan mijn te hoge verwachtingen. Ik heb de band zo vaak in zo briljante doen gezien, dat dit optreden het gewoon niet deed bij mij.

Wat ik erg vreemd vond, was dat we pas om 7 uur even naar buiten mochten om even ergens te gaan eten, omdat dit zogenaamd 'niet goed was voor de doorloop'. Wat een flauwekul.
לֹא אעבוד

Persistence
Berichten: 10313
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Persistence » di dec 16, 2014 12:24 pm

AmnesJAn schreef:
Nooit gehoord van The Committee, maar beviel me bijzonder goed, eens verder checken die band.
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar die band :'). Ik vraag me bijvoorbeeld af wat ze met de boodschap op de deze poster pogen over te brengen. Wellicht weet jij daar nu meer over na het zien van hun optreden ?

Afbeelding

Verder schijnt het dat ze ook érg intellectueel ingesteld zijn, maar ik vraag me nu hardop af waarom ze optreden voor de ''democratic eyes" van west Europeanen.
Judging from the cover of the demo many can conclude that you support Stalin and his actions, ideas. But it's not like that at all, is it?

Igor Mortis:

Yes Stalin was a horrible person when you look at him from the democratic eyes of Western people. Throughout history Russia has been ruled by force of a strong King or leader.
This is the only way to keep a country with 9 time zones together. Democracy works in the West.

In Russia and other nations ( for example the Middle East and China ) the only way to get things done, is by force. Results matter! Before Stalin, the country was a peasant community. He managed to transform it into an industrial superpower.

http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... 1#p2002861

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8441
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door AmnesJAn » di dec 16, 2014 12:30 pm

Persistence schreef:
AmnesJAn schreef:
Nooit gehoord van The Committee, maar beviel me bijzonder goed, eens verder checken die band.
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar die band :'). Ik vraag me bijvoorbeeld af wat ze met de boodschap op de deze poster pogen over te brengen. Wellicht weet jij daar nu meer over na het zien van hun optreden ?

Afbeelding

Verder schijnt het dat ze ook érg intellectueel ingesteld zijn, maar ik vraag me nu hardop af waarom ze optreden voor de ''democratic eyes" van west Europeanen.
Judging from the cover of the demo many can conclude that you support Stalin and his actions, ideas. But it's not like that at all, is it?

Igor Mortis:

Yes Stalin was a horrible person when you look at him from the democratic eyes of Western people. Throughout history Russia has been ruled by force of a strong King or leader.
This is the only way to keep a country with 9 time zones together. Democracy works in the West.

In Russia and other nations ( for example the Middle East and China ) the only way to get things done, is by force. Results matter! Before Stalin, the country was a peasant community. He managed to transform it into an industrial superpower.

http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... 1#p2002861
Tijdens hun optreden zag je ook de hele tijd visuals van Stalin, Oostfront en Russische soldaten. Ook kon je een shirt kopen waar heel groot een afbeelding van Stalin opstond etc.

Ik denk persoonlijk dat het meer iets in de trant geweest is van:
"Gast, we maken nu best leuke muziek, maar we hebben nog een gimmick nodig."
"Satanisme, is dat een optie?"
"Nee man, dat doen al 7394620 bands."
"Oh ja."
"Zeg, die Stalin he, dat was ook best een evil motherfucker he?"
"Gaaf! Daar doen we wat mee."
לֹא אעבוד

Persistence
Berichten: 10313
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Persistence » di dec 16, 2014 12:39 pm

Goed, vanuit mijn democratic eyes verschillen ze niet heel veel van een obscure bruinhemd-band. Maar bij mij loopt de ethische nulmeridiaan dan ook door mijn symmetrielijn (credits K.M. :mrgreen: ), daarom laat ik het hierbij.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22241
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door KoenM » di dec 16, 2014 2:05 pm

Heb jij een symmetrielijn dan?

Afbeelding
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Persistence
Berichten: 10313
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Persistence » di dec 16, 2014 3:02 pm

Die lijn an sich heeft iedereen,zelfs jij hebt er één ;p.

Afbeelding

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Wessel » di dec 16, 2014 5:11 pm

AmnesJAn schreef:Prima vermaakt op de vrijdag.
Nooit gehoord van The Committee, maar beviel me bijzonder goed, eens verder checken die band.
Funeral Whore vond ik behoordlijk gaap, dus na twee nummer voor gezien gehouden.
Ondanks wat startproblemen was Attic weer enorm gaaf.
Cripper kende ik niet, maar gaf ze niet ten onrecht het nadeel van de twijfel, saaie bende.
Met Triptykon heb ik me nooit echt beziggehouden, grote kans dat ik dat nu wel ga doen, gaaf optreden. Vooral de langzame en slepende stukken deden het erg goed bij mij.
At The Gates deed precies wat ik hoopte; rossen, beuken en knallen. En hoe gaaf hun repertoire ook is, Blinded By Fear blijft toch de kers op de taart. Daarom snapte ik ook niet dat ze daarna nog een beetje gingen frutteletutten met een soft nummer. Na Blinded hadden ze iedereen lamgeslagen achter kunnen laten.
Primordial was voor mij echt een tegenvaller, maar wellicht ligt dat aan mijn te hoge verwachtingen. Ik heb de band zo vaak in zo briljante doen gezien, dat dit optreden het gewoon niet deed bij mij.

Wat ik erg vreemd vond, was dat we pas om 7 uur even naar buiten mochten om even ergens te gaan eten, omdat dit zogenaamd 'niet goed was voor de doorloop'. Wat een flauwekul.
Kingdom Gone
een soft nummer!?!

Dat je niet naar buiten mocht is wel erg vreemd. Ikzelf vond de heavy vethal trouwens ook wel een goede vondst. :P

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Eru Iluvatar » di dec 16, 2014 5:50 pm

En hoe was In Solitude?

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Latebloomer » di dec 16, 2014 8:13 pm

mooie teksten hierboven.
complimenten.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door yowannuzz » wo dec 17, 2014 2:28 am

In principe mocht je inderdaad pas vanaf 19 uur naar buiten.
Ik kwam er echter na 5 minuten achter dat je binnen niet kon pinnen.

"Hey, garderobe-personeel, kan ik hier binnen ergens pinnen ?"
"Nee, dan moet je naar de kassa."
"Yo.
Hey brede neger van de security, ik begrijp dat ik bij de kassa kan pinnen."
"Ja, dat klopt, maar ik mag pas vanaf 19 uur mensen buiten laten."
"Oei, das kut, want ik heb amper contant geld op zak."
"Ja, dat wordt droog staan. Hahaha."
"Tsja, jij kan er ook niks aan doen. Jammer..."

Dus ik besluit het hier bij te laten en begeef me richting trap naar de grote zaal.
Komt er zo'n security-dude naar me toe.
"Als je nou ff door die deur naar buiten gaat en naar dat meisje loopt kun je pinnen.
Moet je straks ook wel weer even door deze deur terugkomen."
"Hey, das tof , dankjewel !!"

Dus , zo gezegd, zo gedaan.
Had mijn onschuldige uitstraling me weer geholpen. ;)
Kon ik dik aan de red-bull , want met de auto en idioot lang wakker geweest die dag.

Wat me opviel was dat zelfs de saaie kutbands er deze dag best goed vanaf kwamen.
Zelfs Asphyx en At the Gates waren goed vol te houden.
ATG gaf zelfs het beste optreden van de 3 keer dat ik ze zag, en ik ben geen fan maar moet zeggen dat dit klasse was.

The Committee was muzikaal in orde, dat wel.
Cripper had ik 1 keer gezien (in 2006, op Fuck the Commerce) en bleek serieus gegroeid sindsdien; goede band !
Carach Angren is totaal niet mijn ding.
Triptykon was aardig, maar op één of andere manier is het gewoon niet echt aan mij besteed.
Primordial zijn goden, niets minder, maar jezus man, dat geluid.....

Funeral Whore was dodelijk saai.
Morbus Chron was vet; Psychedelische oldschool met een eigen smoel, bijzonder fijn.
Attic; Tsja, alsof 1 Mercyful Fate al niet erg genoeg is.
Sinister; Altijd fijn live, rosserderos. Thuis luister ik het nooit, maar live vind ik het altijd leuk.
Urfaust viel me ook goed mee, sfeertechnisch dik in orde.

Niet genoemde bands heb ik niet of te kort gezien.

Concluderende kan ik stellen dat EMM een tof feestje is.
Redelijk aan de prijs, maar het plaatje klopt wel.
Met een leuke line-up komend jaar, zal dit zeker niet mijn enige bezoekje aan dit festival zijn.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Daithi
Berichten: 9
Lid geworden op: za dec 06, 2014 5:55 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Daithi » vr dec 19, 2014 6:51 pm

Wessel schreef:
Daithi schreef:Thanks Wessel :D.
So, did you succeed in buying a ticket after all?[/qu
Hi Weessel.Decided not to travel.Lost money on flights/hotel.But hey, It will make next year better.Im going to Neurotic Deathfest next April.I have my ticket sorted early this time. :D

Persistence
Berichten: 10313
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Persistence » vr dec 19, 2014 9:40 pm

It's good to see that you still can laugh after such a preventable financial loss ;p. Maybe it's also worth considering options for cancellation when buying different tickets simultaneously. Good luck next time:).

Daithi
Berichten: 9
Lid geworden op: za dec 06, 2014 5:55 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Daithi » vr dec 19, 2014 11:50 pm

Yeah I hear what you are saying.But life is too short to be pissed and bitter.Roll on Neurotic Deathfest [headbang]

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Wessel » za dec 20, 2014 1:11 pm

Cool, maybe see you there.

Daithi
Berichten: 9
Lid geworden op: za dec 06, 2014 5:55 pm

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door Daithi » za dec 20, 2014 6:24 pm

Yeah for sure,that would be cool.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Eindhoven Metal Meeting 2014

Bericht door MetalJan » zo dec 21, 2014 9:09 pm

Ook geweest, was een leuk feestje!

Vrijdag:

The Committee: Gave band, had wel wat die achtergrondbeelden.

Funeral Whore: Ook niet onaardig.

Carach Angren: Klonk goed, zanger Seregor stal de show.

Morbus Chron: Erg goed.

Asphyx: Matig geluid, daarom niet afgekeken.

Sinister: Wederom prima.

Triptykon: Ook prima. Jammer eigenlijk dat ik er niet meer van heb gezien.

At The Gates: Niet mijn ding.

Skyforger: Dit klonk goed, lekkere pagan metal.

Primordial: Niet de beste keer dat ik ze zag, maar nog altijd goed.


Zaterdag:

Origin: Erg gaaf! Eerste hoogtepunt van de dag!

Exhumed: Lekkere gore, dikke prima!

Thyrfing: Even een omschakeling, maar klonk prima.

Bölzer: Aparte band, maar erg fijn.

Aborted: Kunstje kennen we nu wel, maar wederom een sterk optreden.

Ensiferum: Erg vrolijk, maar ik vond het goed.

Unleashed: Ook een sterk optreden.

Morbid Angel: Sterke show, maar was voor m'n gevoel snel klaar. Mochten nog wel wat langer spelen.

Plaats reactie