Pitfest in Acu te Utrecht zaterdag 30 augustus
jaja... natuurlijk zijn we beter... toch...... misschien.....pogo schreef:Wordt sowieso leuk, met of zonder kainam en heb al excuses aangeboden aan bove027, ik moet eerst nog ff luisteren of ze beter zijn geworden dan de keer dat ik ze had gezien... Maarreh...
Hoe dan ook: HAKKEN!!!
En wie er fan wil worden: dat mog best

-
ok, dan niet van de organisatie......maar toch. Geef ons op zn minst ff een eerlijke kans. En dan nog: als we zuigen, zijn we in ieder geval nog lekker om te zien
Trouwens: vrijdag 22 augustus is t weer tijd voor Hell Awaits in Stairway. En niet miepen dat dat zo'n commerciele tent is, want ook comaatje zit daar in al haar "metalpurisme-ik-luister-alleen-naar-bands-met-grunters-die-hun-haar-niet-wassen" regelmatig te zuipen met haar vriendinnetjes.
Dus gewoon gezellig komen bangen met zn allen als voorproefje op Pitfest.
C ya.

Trouwens: vrijdag 22 augustus is t weer tijd voor Hell Awaits in Stairway. En niet miepen dat dat zo'n commerciele tent is, want ook comaatje zit daar in al haar "metalpurisme-ik-luister-alleen-naar-bands-met-grunters-die-hun-haar-niet-wassen" regelmatig te zuipen met haar vriendinnetjes.

C ya.
Laatst gewijzigd door Malleus2003 op do aug 21, 2003 12:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hm, op deze manier begin je je eerlijke kans wel gruwelijk te verpesten. En nee niet van de organisatie, weleens van een nieuwsbrief gehoord?Malleus2003 schreef:ok, dan niet van de organisatie......maar toch. Geef ons op zn minst ff een eerlijke kans. En dan nog: als we zuigen, zijn we in ieder geval nog lekker om te zien![]()
Trouwens: vrijdag 22 augustus is t weer tijd voor Hell Awaits in Stairway. En niet miepen dat dat zo'n commerciele tent is, want ook comaatje zit daar in al haar "metalpurisme-ik-luister-alleen-naar-bans-met-grunters-die-hun-haar-niet-wassen" regelmatig te zuipen met haar vriendinnetjes.Dus gewoon gezellig komen bangen met zn allen als voorproefje op Pitfest.
C ya.
Dat lekker om te zien zullen we maar even negeren, dat weet jezelf ook wel.
Dan heb ik geloof ik nog nooit gezeurd over commercieel en Stairway in een zin, dus

En ik zit daar idd regelmatig te zuipen met mijn vrienden die gelukkig allemaal hun haartjes netjes wassen, dus dat zal de reden niet zijn dat ik nu ineens wel naar je 'bandje' ga luisteren.
En daar komt bij, thrashmetal heeft helemaal geen grunt.... Misschien in Kainam wereld wel...

-
-
-
-
-
Je zat al behoorlijk goed....jeweetwel, dat arrogante barmannetje met dat lange haar en die piercing.
(Mwoa, arrogant, ik werk al een tijdje achter de bar, maar de schoonheid en stoerheid van het inschenken van bier is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Het is maar werk hoor.)
Daarom heb ik eigenlijk de pest aan forums: als je eens een kutopmerking maakt kunnen mensen helaas niet altijd je guitige ikbedoelernietsmee hoofd zien.
(Mwoa, arrogant, ik werk al een tijdje achter de bar, maar de schoonheid en stoerheid van het inschenken van bier is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Het is maar werk hoor.)
Daarom heb ik eigenlijk de pest aan forums: als je eens een kutopmerking maakt kunnen mensen helaas niet altijd je guitige ikbedoelernietsmee hoofd zien.
-
Ja, kan ik jou eens een keer inschenken, gaahaaf!Malleus2003 schreef:Och ja, schenk er mij eens een in.
Maarreh....zijn wij echt zo bagger? Valt wel mee toch?

Maar je weet dat ik nog een beetje onderbouwde kritiek had, he? Niet alle commentaar is van mij, ik heb maar 1 naam hier!
Maareh, ik heb jullie twee keer gezien. De eerste keer een hele tijd terug, dat was echt heel erg slecht en de tweede keer een tijdje terug, ook in de Stairway.
Nou weet ik het niet tot in detail meer, maar mijn 'main' gevoel erover is dat het niet echt superstrak klonk. Dat geeft helemaal niets, als niet de mensen die jullie kennen net zouden doen alsof jullie een wereldband zijn. Dat was nou de grootste 'ergernis' (is een groot woord), maar dat maakte het een beetje belachelijk. Jullie mogen best nog wat oefenen (let wel; ik ben erg benieuwd naar optreden in het Acu) en ik vond een beetje tegengas op zijn plek.
-
In Stairway het was inderdaad nogal een thuiswedstrijd, en het kan en moet allemaal wat strakker. Mee eens. Ik weet niet of de ACU nou zon enorme verbetering laat zien (zomerpauze, de helft op vakantie, kleine binnenbrandjes, en ga zo maar door) maar we staan vooral voor de lol te spelen. Eigenlijk kunnen we pas sinds een klein jaar zeggen dat de band een beetje fatsoenlijk draait. We werken er aan, maar het gaat inderdaad tergend langzaam....
Maar we doen ons best. Waar ik zelf een beetje van baal is dat we aangekondigd zijn als een Metallica-kloon. Op zich niet de minste band en de invloeden zijn ook wel merkbaar, maar kom op...volgens mij wordt elke band met zware gitaren en wat melodie daarmee vergeleken tegenwoordig. Zeker in deze vervloekte NUmetal periode.
Maar we doen ons best. Waar ik zelf een beetje van baal is dat we aangekondigd zijn als een Metallica-kloon. Op zich niet de minste band en de invloeden zijn ook wel merkbaar, maar kom op...volgens mij wordt elke band met zware gitaren en wat melodie daarmee vergeleken tegenwoordig. Zeker in deze vervloekte NUmetal periode.
Maak je daar maar niet druk om. Als het wat dat betreft het om Josjes omschrijving gaat, is het meer 'geef het beestje maar een naam', dus maar ala Metallica. Niemand die zich daar om bekommerd.
En een metallica kloon zijn jullie zeker niet!
Nou, je hebt toch een verbetering belooft??
Maar het zal igg qua gedrag van het publiek beter zijn, hoop ik, dus je best gaan doen
En voor de lol spelen; daar gaat het om! Als wij het nu ook nog eens leuk gaan vinden.. dan komt het helemaal goed
!
Maareh, binnenbrandjes????
En een metallica kloon zijn jullie zeker niet!

Nou, je hebt toch een verbetering belooft??

Maar het zal igg qua gedrag van het publiek beter zijn, hoop ik, dus je best gaan doen

En voor de lol spelen; daar gaat het om! Als wij het nu ook nog eens leuk gaan vinden.. dan komt het helemaal goed

Maareh, binnenbrandjes????

-
Geen grote dingen hoor, maar af en toe zijn er van die ergenissen onderling. Waardoor de muziek soms op de tweede plaats komt te staan. Maar och, das al weer achter de rug.
Wel grappig op zich: als 'hobbybandje" hebben we op de een of andere manier wel een hoop exposure gekregen binnen Utrecht. En waardoor? Geen idee. Misschien dat daarom de verwachtingen wel wat hooggespannen zijn af en toe. Is voor ons ook niet altijd leuk. Mensen die ons nog nooit gehoord hebben denken dat we een geweeeeeldige band zijn. Niet dat we zo slecht zijn, maar geweeeeeeeeldig? Hm.
Wel grappig op zich: als 'hobbybandje" hebben we op de een of andere manier wel een hoop exposure gekregen binnen Utrecht. En waardoor? Geen idee. Misschien dat daarom de verwachtingen wel wat hooggespannen zijn af en toe. Is voor ons ook niet altijd leuk. Mensen die ons nog nooit gehoord hebben denken dat we een geweeeeeldige band zijn. Niet dat we zo slecht zijn, maar geweeeeeeeeldig? Hm.
Haha, gelukkig nog wel wat zelfkritiek
Heb ik wat minder behoefte om wat te zeggen (behalve als het me gevraagd wordt natuurlijk! Ik heb overal wel een mening over
) Maar op zich was het niet mijn bedoeling je band zo hard af te kraken, ik vond igg dat er wat kritiek moest zijn, omdat ik het idee kreeg dat iedereen inclusief jullie zelf het helemaal geweldig vond. En dat vond ik dus niet!
Alle bandjes in Utrecht zijn toch hobbybandjes? Niemand kan er van leven, zover ik weet... Er zijn best veel bandjes in Utrecht, dus waarom jullie dan weer hoge verwachtingen trekken, begrijp ik niet helemaal.

Alle bandjes in Utrecht zijn toch hobbybandjes? Niemand kan er van leven, zover ik weet... Er zijn best veel bandjes in Utrecht, dus waarom jullie dan weer hoge verwachtingen trekken, begrijp ik niet helemaal.
-
-
-
Hoelaat begint Pitfest?
Weet iemand hoelaat het begint?
Aangezien de site van De Pit het niet doet, op de site van de ACU staat 18:00 (lijkt me sterk) en hier staat 20:00 (klinkt al aannemelijker)
Dus wie kan me helpen??
Aangezien de site van De Pit het niet doet, op de site van de ACU staat 18:00 (lijkt me sterk) en hier staat 20:00 (klinkt al aannemelijker)
Dus wie kan me helpen??

Just you try to hold me down,
come on,
try to shut me up
come on,
try to shut me up
Re: Hoelaat begint Pitfest?
20:00 zaal open, 20:30 eerste band (Grasmaojer)Cerridwen schreef:Weet iemand hoelaat het begint?
Dus wie kan me helpen??
de site (http://www.depit.nl) doet het gewoon....