MetalDays, 19-25 juli 2015, Tolmin Slovenië
MetalDays, 19-25 juli 2015, Tolmin Slovenië
Metaldays (t/m 2012 Metalcamp geheten), het vijf dagen durende feest in Slovenië dat de gelukzalige combinatie van vakantie en metalfestival biedt. Voor impressies, line up en meer info, zie: https://www.facebook.com/MetalDaysFestival?fref=photo
Ik overweeg in ieder geval er weer heen te gaan, zeker nu er behoorlijk veel bands van mijn gading komen!
Ik overweeg in ieder geval er weer heen te gaan, zeker nu er behoorlijk veel bands van mijn gading komen!
Re: MetalDays, 19-25 juli 2015, Tolmin Slovenië

Misschien niet gek om de line-up tot nu toe hier neer te zetten.
Waarvoor dank!
Van wat er tot nu toe staat zou ik in ieder geval Behemoth, Carcass, DTP, Cannibal Corpse, Sepultura, Death Angel, Moonspell, Queensrÿche, Rotting Christ, Kampfar, Obscura, Skindred, Ne Obliviscaris en Archgoat graag willen zien, dat zijn geloof ik al meer bands dan ik afgelopen editie in totaal gezien heb daar!
Van wat er tot nu toe staat zou ik in ieder geval Behemoth, Carcass, DTP, Cannibal Corpse, Sepultura, Death Angel, Moonspell, Queensrÿche, Rotting Christ, Kampfar, Obscura, Skindred, Ne Obliviscaris en Archgoat graag willen zien, dat zijn geloof ik al meer bands dan ik afgelopen editie in totaal gezien heb daar!

Hirax en Queensryche staan hoog op mijn lijstje trouwens.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Ondanks de goede line up (en de algehele gaafheid van dit festival) ziet het ernaar uit dat ik Metaldays dit jaar oversla ten faveure van Brutal Assault in Tsjechië...
Besluit je na enig wikken en wegen om niet te gaan, komen ze met een veel vettere line up aanzetten dan vorig jaar...Enjoy newest announcement for METALDAYS 2015 while we prepare for you another surprise
DREAM THEATER
ARCH ENEMY
FEAR FACTORY
ANVIL
VREID
KROKODIL
DR. LIVING DEAD
DIVIDED MULTITUDE
EMERGENCY GATES
DEMONIC RESURRECTION
MANNTRA
Line-up is ondertussen bijna rond. Ergens rond de 20e van deze maand komt er nog een aanvulling.
Ben je overigens nog op zoek naar tickets?
Naast de officiele webshop kunnen de "newcomer bands" vrijwillig helpen met de ticketverkoop (scheelt je E 13,50 servicekosten per ticket)
Bijvoorbeeld via Conorach (schaamteloze promo!):
http://www.conorach.nl/mdt2015/
Line-up ziet er nu zo uit!

Ben je overigens nog op zoek naar tickets?
Naast de officiele webshop kunnen de "newcomer bands" vrijwillig helpen met de ticketverkoop (scheelt je E 13,50 servicekosten per ticket)

Bijvoorbeeld via Conorach (schaamteloze promo!):
http://www.conorach.nl/mdt2015/
Line-up ziet er nu zo uit!

http://www.conorach.nl
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wel tof dat jullie daar staan!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Verkeren er momenteel nog mensen van hier aldaar?
Ik baal iig behoorlijk dat ik er niet bij ben, dus volgend jaar zeker weer die kant op!
Ik baal iig behoorlijk dat ik er niet bij ben, dus volgend jaar zeker weer die kant op!
Een aantal vrienden van mij zijn er heen, niet allemaal van hier overigens.
Volgend jaar ben ik ook weer van plan om te gaan, met evt. een vakantie eraan vastgeplakt in de omgeving.
Volgend jaar ben ik ook weer van plan om te gaan, met evt. een vakantie eraan vastgeplakt in de omgeving.
Las wel dat de temperatuur daar momenteel de 40 graden benadert, dat maakt me dan weer ietsje minder rouwig...
Het weer in Slovenië is extreem, dus of extreem heet of extreem nat. Voordeel is wel dat het meestal geen hoge luchtvochtigheid is. En in de Soca is het dan makkelijk afkoelen. Hoewel er vast dan ook wel veel mensen langs de strandjes zitten. Sowieso heb ik het idee dat het wat drukker is geworden dan in de jaren dat ik er zelf was (08/09/11)Wessel schreef:Las wel dat de temperatuur daar momenteel de 40 graden benadert, dat maakt me dan weer ietsje minder rouwig...
Ik vind het vooral bijzonder hoe snel het weer kan omslaan, daar in de Alpen: vorig jaar twee keer uit het niets een gigantische storm met rukwinden en slagregens gehad, waarin al onze partytenten weggevaagd werden!
Dat de Soca -40 graden is, is bij zulke temperaturen inderdaad een fijne bijkomstigheid.
Dat de Soca -40 graden is, is bij zulke temperaturen inderdaad een fijne bijkomstigheid.

Ja, ik herinner me van 2011 ook een partytent die ineens onuitgenodigd een bezoekje in ons kamp kwam brengen :'-).