Patches te koop/gezocht
Re: Patches te koop/gezocht
die hb ik helaas recent ook gevonden, maar bedankt voor het aanbieden 

Tullepetoanum Metallius
- Krimhild
- Altijd welkom
Ja. Ik voel me verbonden met het land door de muziek, hoe vaag dat ook mag klinken. Vooral als de teksten over natuur gaan is dat het geval.Lennert schreef:Ik zie die Noorse vlag toch best vaak staan, maar waarom zou je een vlag dragen van een land waar je niet vandaan komt (al vind ik een vlag van een land waar je wel vandaan komt als niet-pattriotisch persoon ook al vreemd, maar goed). Is dat iets black metalligs?
Ik zoek ook nog patches, maar het is niet echt druk in dit topic, dus dat wordt niks. Iedereen op dit forum is veel te hip. Anti-metalheads.
"Ik verzet me tegen de menigte. Ik draag een pak!"
"Ik voel me alleen lekker in t-shirts in maat M."
"Lang haar is uit!!!"
"Mijn vriendin heeft Birkenstocks en ik heb geen bezwaar"
"Patches zijn voor homo's! En Dako!"
"Ja!"
Mediteren kun je leren!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Niet lullen, ik ben al aan mijn tweede patchjas bezig 
Wat zoek je overigens? Ik heb nog Machine Head, Nightwish en Dismember in de aanbieding

Wat zoek je overigens? Ik heb nog Machine Head, Nightwish en Dismember in de aanbieding

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- KalvKlikovreter
- Contacteer:
Vooral die "Ja!" doet het hem!Krimhild schreef:Ja. Ik voel me verbonden met het land door de muziek, hoe vaag dat ook mag klinken. Vooral als de teksten over natuur gaan is dat het geval.Lennert schreef:Ik zie die Noorse vlag toch best vaak staan, maar waarom zou je een vlag dragen van een land waar je niet vandaan komt (al vind ik een vlag van een land waar je wel vandaan komt als niet-pattriotisch persoon ook al vreemd, maar goed). Is dat iets black metalligs?
Ik zoek ook nog patches, maar het is niet echt druk in dit topic, dus dat wordt niks. Iedereen op dit forum is veel te hip. Anti-metalheads.
"Ik verzet me tegen de menigte. Ik draag een pak!"
"Ik voel me alleen lekker in t-shirts in maat M."
"Lang haar is uit!!!"
"Mijn vriendin heeft Birkenstocks en ik heb geen bezwaar"
"Patches zijn voor homo's! En Dako!"
"Ja!"
[url=htttp://www.addictedtomoshblog.wordpress.com]
[/url]

- Krimhild
- Altijd welkom
Goedzo L. from Hell.
Ik ga toch niet met een patch van Nightwish op m'n tiest rondlopen? Hosterdulle.. Ik zoek Taake en Agalloch en eventueel wat van monseigneur Zwart. Wellicht nog wat andere geinige meuk, kweenie
Ik ga toch niet met een patch van Nightwish op m'n tiest rondlopen? Hosterdulle.. Ik zoek Taake en Agalloch en eventueel wat van monseigneur Zwart. Wellicht nog wat andere geinige meuk, kweenie
Mediteren kun je leren!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
En compleet terecht, ik ga er ook niet meer rondlopen, daarom heb ik hem ook in de aanbieding. Maar goed, vanzelfsprekend zijn mijn jassen dan weer te true voor black metal, dus ik vrees dat ik dan niets in de aanbieding heb. Tenzij Primordial onder black zou vallen in jouw opinie, maar die backpatch krijg je niet omdat het de middelpunt van mijn tweede jas is.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Goreaholic
Whehe, patches. heel vroeger ook nog eens met zo'n jas rond gelopen...
nu hoeft dat niet meer zo voor mij. Heb nu wel een paar van die metal pins/badges besteld, die dingen zien er echt super mooi uit.
nu hoeft dat niet meer zo voor mij. Heb nu wel een paar van die metal pins/badges besteld, die dingen zien er echt super mooi uit.
Snorting The Lines Of Cremated Remains
- Krimhild
- Altijd welkom
Ja ik gaat er ook geen jas mee volstoppen, maar een tas. Misschien is zo'n pin ook wel een goed idee. Ja. Waar heb je besteld, Gore?
@L: Ik weet niet eens hoe Primordial klinkt (*rent snel weg*) dus ik heb geen idee of het black te noemen is. Ze staan op Roadburn dus ik zal het vanzelf wel merken
@L: Ik weet niet eens hoe Primordial klinkt (*rent snel weg*) dus ik heb geen idee of het black te noemen is. Ze staan op Roadburn dus ik zal het vanzelf wel merken

Mediteren kun je leren!
ben aan m'n derde bezig ha ! best verslavend hoor als je eenmaal begint 

Tullepetoanum Metallius
- Goreaholic
Bij Metal Hell records. spul van Abhorer, Mortician, Cannibal Corpse en Angelcorpse.Krimhild schreef:Ja ik gaat er ook geen jas mee volstoppen, maar een tas. Misschien is zo'n pin ook wel een goed idee. Ja. Waar heb je besteld, Gore?
En ik zoek er eigenlijk nog een van Impaled Nazarene. Dingen zijn zo'n $ 8 per stuk. Best te doen. En
voordeel is dat je niet met dat naald en draad gekloot zit

- Goreaholic
- Krimhild
- Altijd welkom
Die dingen verkopen ze hier dan weer niet. Wel gave Kyuss en Alcest patches gevonden ^^ Blijheid!
Mediteren kun je leren!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
!!!Krimhild schreef:Ja ik gaat er ook geen jas mee volstoppen, maar een tas. Misschien is zo'n pin ook wel een goed idee. Ja. Waar heb je besteld, Gore?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mwg6QWWw ... re=related[/youtube]
- Krimhild
- Altijd welkom
Owja, nu weet ik het weer. Die stem. Ik trek het niet! Misschien nog 33x luisteren, wordt vanzelf leuk. Nu klinkt het vooral heel makkelijk en saai. Maar nu is het half 4, dus ik wijzig m'n mening morgen wel weer
Mediteren kun je leren!
- Goreaholic
Ehhh, wat bedoel je met hier ? gewoon bestellen die handel. heb ik ook gedaan.Krimhild schreef:Die dingen verkopen ze hier dan weer niet. Wel gave Kyuss en Alcest patches gevonden ^^ Blijheid!
- Krimhild
- Altijd welkom
Owja. Juistja. Maar op die website die je noemde hebben ze niets van wat ik zoek. En in het zaakje hier in de stad kunnen ze het wél regelen. Helaas geen pins, maar ik heb liever patches van de juiste bands dan pins van de 'verkeerde'. =)
Mediteren kun je leren!
gezocht : Pentacle logo strip patch !!!
bereid goed te betalen of t ruilen voor andere patches !
contact via pm !
bereid goed te betalen of t ruilen voor andere patches !
contact via pm !
Tullepetoanum Metallius
ben aan m'n 4e jas begonnen en heb meer patches nodig !! iemand nog wat over? tegen een vergoeding uiteraard, of ruilen 

Tullepetoanum Metallius
- Krimhild
- Altijd welkom
Lennert heeft nog Nightwish voor je.
Maar wat ik eerder zei klopt gewoon: Men doet hier niet aan patches. We moet meer jongeren aantrekken!~ De oude garde is namelijk óf allang voorzien van jas, óf ze doen er niet aan. Jim van Kim is misschien bijna oud genoeg voor een forum. Die houdt vast ook van patches ^^
Maar wat ik eerder zei klopt gewoon: Men doet hier niet aan patches. We moet meer jongeren aantrekken!~ De oude garde is namelijk óf allang voorzien van jas, óf ze doen er niet aan. Jim van Kim is misschien bijna oud genoeg voor een forum. Die houdt vast ook van patches ^^
Mediteren kun je leren!
klopt ergens wel ja... men is al voorzien enzo.... maar proberen kan geen kwaad en ik heb al wat linkjes en adresjes, en losse patches van mensen '' die er niks meer mee doen'' dus ik kom er wel 

Tullepetoanum Metallius
- Krimhild
- Altijd welkom
Gelukkig maar. De Kraan krijgt zijn zaakjes wel voor elkaar.
Mediteren kun je leren!
kheb er zelf al 3, dus je leert in die tijd wel waar je alles kan vinden hahaha
Tullepetoanum Metallius
Ik ga ook maar eens beginnen aan een patchjas.
Als iemand patches van Death, Bathory, Alcest, Agalloch, Opeth (iets anders dan alleen het logo) of iets anders leuk heeft liggen, ik ben geïnteresseerd!
Als iemand patches van Death, Bathory, Alcest, Agalloch, Opeth (iets anders dan alleen het logo) of iets anders leuk heeft liggen, ik ben geïnteresseerd!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Maar Krimmi, als je HIM wil, heb ik nog een hele goeie van Nightwish. Het is beide Scandinavisch en allebei uitzonderlijk gay 

- innuendo
- Lult over cdtjes
Beide bands zijn Fins zelfs!
edit: stom vergeten, en allebei hebben ze een frontvrouw.
edit: stom vergeten, en allebei hebben ze een frontvrouw.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Krimhild
- Altijd welkom
Ga effe lekker buiten spelen jongens! Bijdehand lopen doen..
Uitermate sexy muziek, niets meer en niets minder:
Mediteren kun je leren!
Ik heb vorige week patches van mijn tas gehaald. PM als je interesse hebt. Het gaat om Nightwish, The Vision Bleak, Eluveitie (allemaal logo's) en een patch van Hammerfall (Hector).
- innuendo
- Lult over cdtjes
Krimhild schreef:Ga effe lekker buiten spelen jongens! Bijdehand lopen doen..
Lennert moet je gewoon pakken door op Sonata Arctica af te geven. Die zijn behalve gay ook nog emo.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Daar heb je me nochtans niet mee te pakken, ik erken dat compleet 

NIET mijn smaak, maar bedanktSorcha schreef:Ik heb vorige week patches van mijn tas gehaald. PM als je interesse hebt. Het gaat om Nightwish, The Vision Bleak, Eluveitie (allemaal logo's) en een patch van Hammerfall (Hector).

Tullepetoanum Metallius
Asje. Was overigens niet per se voor jou bedoeld maar meer in het algemeen. Heb ze trouwens niet voor niets van mijn tas gehaald 

Holy Moses en Blind Guardian zijn gereserveerd.
Te koop of te ruil tegen:
Brocas Helm,
Liege Lord,
Dark Quarterer,
Fates Warning (logo, The Spectre Whitin or Awaken the Guardian),
Wotan,
Dark Quarterer,
Battleroar,
Griffin,
Crush,
Ironsword,
Isen Torr,
Solstice,
Scald,
The Gates of Slumber (Conquerer),
Candlemass - Epicus Doomicus Metallicus,
Hammers of Misfortune,
(The Lord Weird) Slough Feg,
Kvelertak.
Pm-en dan komen we er wel uit.
Allemaal even normaal doen tegen djent
Voor wie nog een patchjackie heeft. Patches in de aanbieding! Ruilen of verkoop.
Sodom, Poison, Warlock, Kiss, Helloween, Primal Fear, Tankard, Accept, Thin Lizzy, Judas Priest british steel, Hammerfall logo, Holy Moses, Kreator, Venom, Blind Guardian, Judas Priest logo, Saxon.
Mad patchers versions:
Warlord, Angel Witch, Battleroar, Satan, Raven, Manowar, Omen.
Ruilen tegen Manilla Road, Omen, Wotan, Cirith Ungol, Ironsword, Dark Quarterer, Griffin (US), Candlemass (old records, Epicus etc), WHW, Domine, Raging Storm, Morningstar (Finnish), Slough Feg, or bands in the same Epic Metalstyle, Summoning logo shape. Bootlegs of originele. Allemaal prima.

Sodom, Poison, Warlock, Kiss, Helloween, Primal Fear, Tankard, Accept, Thin Lizzy, Judas Priest british steel, Hammerfall logo, Holy Moses, Kreator, Venom, Blind Guardian, Judas Priest logo, Saxon.
Mad patchers versions:
Warlord, Angel Witch, Battleroar, Satan, Raven, Manowar, Omen.
Ruilen tegen Manilla Road, Omen, Wotan, Cirith Ungol, Ironsword, Dark Quarterer, Griffin (US), Candlemass (old records, Epicus etc), WHW, Domine, Raging Storm, Morningstar (Finnish), Slough Feg, or bands in the same Epic Metalstyle, Summoning logo shape. Bootlegs of originele. Allemaal prima.

Wie maakt me los? Ruilen/verkopen, doe maar een bod als het in het straatje van Epic Metal zit. Of Epic/trad Doom, US Power Metal, Heavy Metal of NWoBHM.

Ook maar ff zo. Ik zoek
Uriah Heep - The Magicians Birthday
Candlemass - Epic Doom Metal (het liefst, of wat er in de buurt komt, geen stripe of logopatch)
Helstar - logo patch (niet de shape. Oude en nieuwe logo zijn beiden prima)
Uriah Heep - The Magicians Birthday
Candlemass - Epic Doom Metal (het liefst, of wat er in de buurt komt, geen stripe of logopatch)
Helstar - logo patch (niet de shape. Oude en nieuwe logo zijn beiden prima)
Diverse patches aangeboden, sommige zijn nog nieuw. Ik verkoop ze niet los, daarom mogen ze voor een mooi bundel bod weg

De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh
Ik heb er nog een paar patch over, wie maakt me los:

Raven, Satan, Manowar, Battleroar are Madpatcher versions. Printed patches, a tad stiff. Still in good state (just look at the Griffin patch on my page) but due to the lesser quality compared to printed patches these days I'm asking not much for them. Almost 8 years old. Rest of the patches are woven and official. Used, second hand and unused second second hand.
Searching for Uriah Heep, Summoning, While Heaven Wept and Helstar. Prefer Uriah Heep - The Magicians Birthday patch, but open for offers. Also looking for other Epic Metal patches, NWoBHM, US Power Metal or Heavy Metal.
Just offer, we will work something out. Also for sale, or if you got something interesting but don't see anything you want to trade against, just send me a message
.
Ik ben vandaag te lui om te vertalen.

Raven, Satan, Manowar, Battleroar are Madpatcher versions. Printed patches, a tad stiff. Still in good state (just look at the Griffin patch on my page) but due to the lesser quality compared to printed patches these days I'm asking not much for them. Almost 8 years old. Rest of the patches are woven and official. Used, second hand and unused second second hand.
Searching for Uriah Heep, Summoning, While Heaven Wept and Helstar. Prefer Uriah Heep - The Magicians Birthday patch, but open for offers. Also looking for other Epic Metal patches, NWoBHM, US Power Metal or Heavy Metal.
Just offer, we will work something out. Also for sale, or if you got something interesting but don't see anything you want to trade against, just send me a message

Ik ben vandaag te lui om te vertalen.
Kom maar hier met Poison dan.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...