Het Bang Your Head festival vindt dit jaar voor de twintigste keer plaats, van donderdag 16 tot en met zaterdag 18 juli 2015 in het Zuid-Duitse Balingen. Naast het zojuist aangekondigde Sabaton en Dream Theater staan Accept, Kreator en W.A.S.P. bovenaan de affiche. Recente toevoegingen zijn verder de Japanners van Loudness, de Zweden van H.E.A.T. en de Duitsers van Exumer. In totaal zijn nu 35 acts bevestigd. Op de vooravond van Bang Your Head, op woensdag 15 juli, vindt in Balingen bovendien een warm-up show plaats met in elk geval Battle Beast, J.B.O. en Nitrogods. Voor meer informatie kun je terecht op http://www.bang-your-head.de.
De line-up van Bang Your Head 2015 tot dusver:
Accept
Sabaton
Dream Theater
Kreator
W.A.S.P.
Queensrÿche
Y&T
Pretty Maids
Primordial
Death Angel
Loudness
Grand Magus
Hardcore Superstar
Korpiklaani
Finntroll
Primal Fear
Destruction
Refuge
Asphyx
Jag Panzer
Exciter
Omen
Flotsam And Jetsam
Onslaught
Orden Ogan
Anvil
H.E.A.T.
Stormwitch
Exumer
Portrait
Morgana Lefay
Hirax
Tygers Of Pan Tang
Crazy Lixx
Tank
Bang Your Head 2015
Re: Bang Your Head 2015
Mooie line-up. Wie weet komt er dit jaar eindelijk eens iets van plannen om richting BYH te gaan.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Re: Bang Your Head 2015
Het is dat ik niet van meerdaagse festivals houd, de line-up ziet er fantastisch uit.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )