Arcturus
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Sandr
- Contacteer:
een van de betere zangers in de black metal, en ook daarbuiten. hij is trouwens ook zanger van UlverSoulcollector schreef:heeft die garm toevallig op de eerste 2 albums van borknagar de vocals verzorgd?
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- Eru Iluvatar
Re: Arcturus
Nieuw nummer Arcturus:
- Hieronimus
Nou, toch maar minimaal enthousiasme. Wel aardig, maar dat gevoel had ik ook bij Deamonpainter, de eerste vrijgegegeven song van het vorige album... Hopelijk is de rest wat spannender en afwisselender, ik vind dit maar tam.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Vrijdag 8 mei in Apeldoorn
http://m.gigant.nl/programma-detail.htm ... 390&m_id=1
EDIT: Hieronimus, had ik al gezegd dat ik een groot aanhanger van het front van matigheid ben? Fantastische banner/onderschrift.
http://m.gigant.nl/programma-detail.htm ... 390&m_id=1
EDIT: Hieronimus, had ik al gezegd dat ik een groot aanhanger van het front van matigheid ben? Fantastische banner/onderschrift.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
- Hieronimus
Hmja, met Vulture Industries, Seven Impale en Kraków. Ben ik misschien wel bij.
Dank, doet me deugd! Vergezel ons vooral!
Dank, doet me deugd! Vergezel ons vooral!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
wow, ik vind het echt een vette track!! Nieuw album wordt zeker een topper 

M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S
Tot nu toe ben ik goed te spreken over de vrij gegeven sampels. Maar ik hoop wel dat op plaat de bas en drums wat sterker naar voren komen...vind dat op het eerste gehoor wel wat magertjes.
- Hieronimus
Hmm, dat klinkt zo snel weer meer als La Masquerade Infernale. Niet onprettig, maar ik vond het afwisselende, bizarre aan The Sham Mirrors juist zo vet!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nieuwe naar aanleiding van het concert in de Baroeg gisteren aangeschaft. Ik heb (gelukkig) geen vergelijkingsmateriaal, dus kan er gewoon onbevooroordeeld van genieten. Zo mag ik het graag horen!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ben zeer te spreken over Arcturian, het was even wennen de eerste paar luisterbeurten, maar het album groeit. Zeer sterk, wellicht jaarlijstmateriaal.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Bij mij is dat sowieso ook het geval! Welke albums kunnen jullie me verder aanraden als ik Arcturian goed vind klinken? Ik heb weinig eisen, behalve dat alles waar ICS Vortex op zingt, bij mij in de collectie hoort 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Eru Iluvatar
Sideshow Symphonies, de vorige dus! Die is ook met Vortex. Het album daar weer voor, The Sham Mirrors, is ook erg goed (en misschien wel het origineelste uit de discografie). Kristoffer Rygg van Ulver heeft die plaat ingezongen, ook een niet onverdienstelijk vocaal talent.
Vet album, maar (nog?) niet bepaald te vergelijken met The Sham Mirrors en La Masquerade Infernale.
Favoriete nummers zijn tot nu toe The Arcturian Sign, Demon en The Journey
Demon doet me echt denken aan SETI van The Kovenant, wat zou ik toch ook graag een nieuw album van die gasten willen!!
Kan niet wachten om de LP te ontvangen!
Favoriete nummers zijn tot nu toe The Arcturian Sign, Demon en The Journey

Demon doet me echt denken aan SETI van The Kovenant, wat zou ik toch ook graag een nieuw album van die gasten willen!!

Kan niet wachten om de LP te ontvangen!
M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S
Na enige tijd Arcturian weer eens opgezet, wat een top album is het! Die drums van Hellhammer, echt waanzinnig! The Arcturian Sign, Crashland (!), Angst, Warp (!!), de ene knaller na de andere.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm