Ja! Ik ben er met 2 vrienden geweest.
We arriveerden rond 14:45 uur.
In the middle of nowhere, op een afgezet stuk weiland was het georganiseerd.
Parkeren vijf euro, maar direct naast het terrein.
Heel basic opgezet allemaal, maar dat was helemaal prima!
Muntprijs 2 euro. 1 bar, 1 snackwagen, met uiteraard een bescheiden menu, maar ik vermoed dat een van de organisatoren een dikke vegetarische vinger in de pap heeft wat betreft het menu.
Want, 2 soorten vegetarische burgers (en ik ben geen vega, maar ze smaakten beiden meer dan prima!).
De organisatie kwam op mij over als een enthousiaste vriendengroep die met veel liefde en passie het festival organiseerde.
Ook kinderarbeid werd daarbij niet geschuwd, aangezien we werden geholpen door een circa 8 jarig meisje, bij het bestellen van een snack.
Genoeg zitruimte, maar het was voor de groote van het terrein dan ook niet bepaald druk.
Ik gok tussen de 300 en 400 man.
Ik hoop van harte voor ze dat het financieel uit kan en volgend jaar weer plaats kan vinden.
Mooi, klein, underground festivalletje.
De bands;
The Hyle; stoner, dus niet echt mijn ding. Speel toch eens door!
Entrapment; met invalzanger Willem een korte set, maar lekker overtuigend.
Pyre; kwaliteitsdeath uit Rusland.
Suffer; jongedame op zang die een partijtje grind er uit raffelt.
Pentacle; oldskool.....
Terrorizer; VET! Niet lullen maar spelen! Maar wel een versie met de originele zanger die op World Downfall brulde. En dat kon die man nog steeds! Geen Sandoval, helaas.... In hoog tempo het gehele WD album erdoor.
Belphegor; not my cup of tea, maar volgens mijn gezelschap was de zanger niet goed bij stem.... Wel heel veel rookmachinepruttel!
Geen.