Lamb Of God, Drachten, 30-6-2015
Lamb Of God, Drachten, 30-6-2015
Op dinsdag 30 juni a.s. keert Lamb Of God al weer terug naar Nederland, voor een optreden in Poppodium Iduna te Drachten. Support komt van ASG en Stonehawk. Een kaartje kost 20 euro en is te koop via de website van Iduna.
Re: Lamb Of God, Drachten, 30-6-2015
Lijkt me erg gaaf om ze eens in zo'n klein zaaltje te zien, maar Drachten is niet naast de deur en heeft volgens mij niet eens een station... Dus vrees dat dit 'm niet worden gaat.
Iduna is een leuke zaal. Programmeert laatste tijd ook erg goed. Ik zou aanwezig zijn geweest als ik niet op vakantie was. Maar eens kijken of ik wel bij Ignite aanwezig kan zijn, tenzij dat al uitverkocht is.
Vette show gister in een uitverkocht Iduna (mooie zaal)! Voorprogramma, bestaande uit Stonehawk en ASG, beviel erg goed. Wel heel andere koek dan Lamb of God.
Helaas had LOG in het begin nog wat technische problemen die ontstonden halverwege openingsnummer Desolation, maar na dik een kwartier wachten waren de problemen verholpen. Vond Lamb of God in deze wat intiemere setting beter/overtuigender overkomen dan laatst op Fortarock, ook al vond ik ze toen al een van de hoogtepunten. Top avond.
Helaas had LOG in het begin nog wat technische problemen die ontstonden halverwege openingsnummer Desolation, maar na dik een kwartier wachten waren de problemen verholpen. Vond Lamb of God in deze wat intiemere setting beter/overtuigender overkomen dan laatst op Fortarock, ook al vond ik ze toen al een van de hoogtepunten. Top avond.