Dynamo Metal Fest 2015

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Wessel
Lult over cdtjes

Re: Dynamo Metal Fest 2015

Bericht door Wessel » vr jul 17, 2015 9:25 pm

Lijkt me ook. Denk sowieso dat een groot meerdaags metalfestival in Nederland moeilijk tegen de concurrentie van over de grens (GMM, WOA, Hellfest, etc.) op zou kunnen boksen.
Affijn, tot morgen allemaal! \m/

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » zo jul 19, 2015 12:26 am

Ik las iets over logistieke problemen bij de toiletten en de muntenverkoop.
Wast verder nog wat ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gilbert
Lult over cdtjes

Bericht door Gilbert » zo jul 19, 2015 1:09 am

Neus schreef:Ben benieuwd hoe ze het volgend jaar gaan doen. Maandag al in de voorverkoop. Eerste 1000 voor 15 euro. De rest voor 20. Met alleen Sacred Reich tot nu toe.
Vijftien euro entree voor alleen Sacred Reich is eigenlijk al best te doen en dat zal vast niet de hoofdact worden. Maar dan moet je wel openstaan voor bands als Arch Enemy natuurlijk.

arjans

Bericht door arjans » zo jul 19, 2015 11:59 am

Ik heb me ook prima vermaakt gisteren.

Bodyfarm en Biohazard waren voor mij de uitschieters.

Vond het, ondanks dat het uitverkocht was, niet vervelend druk.
Met een beetje mooie namen op de editie van volgend jaar ben ik er zeker weer bij.

Wessel
Lult over cdtjes

Bericht door Wessel » zo jul 19, 2015 1:15 pm

Geweldige dag gehad! Mooie locatie, gemoedelijke sfeer, lekker eten (broodje pulled pork en een bordje van de Javaan op) en drinken en veel bekenden aanwezig. Daardoor ook wel wat veel gespendeerd aan rondjes, maar ach, moet kunnen met een ticketprijs van 15 euro. :wink:

Bodyfarm helemaal gemist, stond in de (inderdaad monsterlijke) rij voor de muntjes. Orange Goblin was lekker als achtergrondmuziek. Alestorm is een vreselijk naar fenomeen. Biohazard was mijn hoogtepunt en dat had ik niet verwacht! Blijft zeer aanstekelijke muziek en heb me dan ook flink laten gaan met pitten en crowdsurfen. Nuclear Assault was inderdaad erg rommelig en kon me niet echt boeien. Death Angel daarentegen knalde als een malle, al is het niet spelen van Kill As One natuurlijk een onvergeeflijke zonde. Arch Enemy is, zeker sinds het aantreden van Smurfin op zang, mijn band niet meer: heb het optreden niet echt aandachtig gevolgd en we hebben voor afloop de trein terug gepakt.

MetalJan

Bericht door MetalJan » zo jul 19, 2015 2:49 pm

Wessel
Lult over cdtjes

Bericht door Wessel » ma jul 20, 2015 9:55 pm

De 1000 earlybirds zijn al bijna op!
Overigens heb ik de mijne ook reeds in de digitale pocket.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jul 21, 2015 11:56 am

MetalJan schreef:
Ik weet niet wat ik met dit soort filmpjes moet. Een paar domme/dronken fans in beeld, geen echt beeldmateriaal van de bands en geen echt interessante interviews. Wat moet ik daar dan mee? Zien dat er veel publiek was?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » di jul 21, 2015 12:14 pm

Die knakker met dat rode ding en dat rookspul zat hier op het forum, ben zijn naam vergeten.

Dit filmpje geeft wel een aardige kijk op de metalscene in dit land. Metal in NL = Brabo.

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » di jul 21, 2015 12:23 pm

Leuke opzet, volgend jaar graag weer. Uitschieter voor mij was Death Angel, altijd sterk live.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » di jul 21, 2015 1:52 pm

Lennert schreef:
MetalJan schreef:
Ik weet niet wat ik met dit soort filmpjes moet. Een paar domme/dronken fans in beeld, geen echt beeldmateriaal van de bands en geen echt interessante interviews. Wat moet ik daar dan mee? Zien dat er veel publiek was?
Ze hebben nog meer filmpjes. Toch iets nieuws wat betreft Nederlandstalige metalmedia. Geluid- en beeldkwaliteit is prima, en ook aardig professioneel gemonteerd. Goed bezig, dat Ragherrie.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » di jul 21, 2015 4:15 pm

Ik zag twee gozers van ragherrie nog op Roadburn voorbij lopen. Beide met dat shirt aan en liepen nog net niet hand in hand.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Wessel
Lult over cdtjes

Bericht door Wessel » wo jul 22, 2015 12:28 pm

Eru Iluvatar schreef:
Lennert schreef:
MetalJan schreef:
Ze hebben nog meer filmpjes. Toch iets nieuws wat betreft Nederlandstalige metalmedia. Geluid- en beeldkwaliteit is prima, en ook aardig professioneel gemonteerd. Goed bezig, dat Ragherrie.
Ik vind het net als Eru ook wel een leuke sfeerimpressie, al kan je idd meer doen met dit medium.

Die gozer in het rood was/is trouwens iig actief op ZM als 'verstikking' en werkzaam als biologiedocent in het dagelijks leven. Probeerde ooit in eenzelfde apenpakkie mijn toenmalige vriendin te versieren, waarbij hij uiteraard kansloos faalde. :mrgreen:

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » wo jul 22, 2015 1:12 pm

Ja, hij is hier ook lid, maar volgens mij niet meer actief. Had ook een of andere band. Echt weer zo'n kleurrijk type die je op ieder jaarlijks metalfestival in NL ziet lopen. Zo kan ik nog wel zo'n 30 van die figuren voor de geest halen (Spandex Patchman Marco spant natuurlijk de kroon :P). Wat dat betreft is de vaste bezoekersschare bij Nederlandse metalfestivals/concerten niet groot, maar wel loyaal.

Wessel
Lult over cdtjes

Bericht door Wessel » do jul 23, 2015 12:12 pm

Eru Iluvatar schreef:Ja, hij is hier ook lid, maar volgens mij niet meer actief. Had ook een of andere band. Echt weer zo'n kleurrijk type die je op ieder jaarlijks metalfestival in NL ziet lopen. Zo kan ik nog wel zo'n 30 van die figuren voor de geest halen (Spandex Patchman Marco spant natuurlijk de kroon :P). Wat dat betreft is de vaste bezoekersschare bij Nederlandse metalfestivals/concerten niet groot, maar wel loyaal.
Zeker, je ziet vaak dezelfde gezichten, waaronder Spandex idd. :)

Plaats reactie