Wacken Open Air 2015, met Savatage

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
patmanowar

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door patmanowar » di jul 28, 2015 1:52 pm

Goedenmiddag heren,
Ik ben nieuw hier, maar heb even geen tijd voor introductie. Ik heb 2 kaarten over voor Wacken, waar ik door omstandigheden helaas niet meer naar toe kan gaan. Het gaat om 2 all-in kaarten (fysieke). Bij interesse kun je mij mailen.
Alvast bedankt. Hail!!!

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » di jul 28, 2015 2:36 pm

Wat een drassige zooi, nu al. Na 3 dagen zeikende regen in wacken.
Belooft niet veel goeds voor de doorstroom van auto's.

Vooruitzicht is ook niet veelbelovend, 13-16 graden en nat. Slechtste weer in tijden op woa.
Kan eigenlijk alleen maar meevallen.

Maarja, gezellig zal het wel weer worden en het bier zal wel weer smaken. Al is het bij heet droog weer toch lekkerder.

Wessel
Lult over cdtjes

Bericht door Wessel » wo jul 29, 2015 9:55 pm

patmanowar schreef:Goedenmiddag heren,
Ik ben nieuw hier, maar heb even geen tijd voor introductie. Ik heb 2 kaarten over voor Wacken, waar ik door omstandigheden helaas niet meer naar toe kan gaan. Het gaat om 2 all-in kaarten (fysieke). Bij interesse kun je mij mailen.
Alvast bedankt. Hail!!!
Mooi dat jullie toch nog gaan Patrick! :)

Rene

Bericht door Rene » do jul 30, 2015 12:00 pm

Joris schreef:Wat een drassige zooi, nu al. Na 3 dagen zeikende regen in wacken.
Belooft niet veel goeds voor de doorstroom van auto's.

Vooruitzicht is ook niet veelbelovend, 13-16 graden en nat. Slechtste weer in tijden op woa.
Kan eigenlijk alleen maar meevallen.

Maarja, gezellig zal het wel weer worden en het bier zal wel weer smaken. Al is het bij heet droog weer toch lekkerder.
Ik lees droog en zonnig als weersvoorspelling de komende dagen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Bastiaan
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr jul 31, 2015 8:55 pm

Nu heb ik toch wel spijt dat ik er niet bij was. Geluidskwaliteit is overigens niet geweldig. Maar lijk me een bijzonder concert om bij geweest te zijn.

http://www.blabbermouth.net/news/savata ... available/

Hoop dat er nog meer in het vat zit. Ik zie Jon Oliva's Pain als een vervolg op Savatage, maar toch zou het cool zijn om de Sava-bezetting weer aan het werk te zien. Wel graag met Oliva of iemand anders op zang, want Stevens is er met de jaren niet beter op geworden - en hij zingt de afgelopen jaren sowieso al erg matig.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Wessel
Lult over cdtjes

Bericht door Wessel » zo aug 02, 2015 3:06 pm

Moet zeggen dat ik er niet echt rouwig om ben afwezig te zijn geweest, met al die blubberfoto's in het achterhoofd...

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » zo aug 02, 2015 9:07 pm

De modder was erg en loodzwaar. Van woensdag 16.00 tot donderdag 17.00 heeft het letterlijk aan een stuk door erg hard geregend. Donderdag in mijn winterjas gestaan en het niet eens te warm gekregen. Vrijdag was het droog en zaterdag was her prachtig. Maar het weer en de omstandigheden hebben de pret niet bedorven.

Savatage was de vetste show die ik ooit gezien heb. Uniek, met 2 grote podia, waar van alles gebeurde. Je kwam ogen te kort en ik hoop dat dit op dvd verschijnt om het nogmaals terug te kunnen zien.
Bijzonder was dat iedereen zijn kans kreeg en oliva een groot deel van de show op de achtergrond bleef. En met stevens op zang en russel allen in een achtergrondkoortje (ik geloofde het eerst niet, totdat hij zelf nog een nummertje mocht zingen) kan het gewoon niet meer mis.

Nadeel was wel dat je nu op donderdag al het hoogtepunt achter de rug had en dat niet een band dit niveau meer benaderde.

Grootste verassing voor nij was In Flames, die ik al jaren geen reet meer aan vind. Dit keer weer eens een keer echt genoten van deze gasten.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo aug 02, 2015 9:48 pm

Bastiaan schreef:Nu heb ik toch wel spijt dat ik er niet bij was. Geluidskwaliteit is overigens niet geweldig. Maar lijk me een bijzonder concert om bij geweest te zijn.

http://www.blabbermouth.net/news/savata ... available/

Hoop dat er nog meer in het vat zit. Ik zie Jon Oliva's Pain als een vervolg op Savatage, maar toch zou het cool zijn om de Sava-bezetting weer aan het werk te zien. Wel graag met Oliva of iemand anders op zang, want Stevens is er met de jaren niet beter op geworden - en hij zingt de afgelopen jaren sowieso al erg matig.
dit was echt zo geweldig.

Echter, je hoeft denk ik voorlopig geen andere Savatage-shows te verwachten. waarom ik dat denk, volgt binnenkort.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » di aug 04, 2015 11:53 pm

Te lachwekkend voor woorden dit stukje:

[urlhttp://www.blabbermouth.net/news/report-german ... reak-even/[/url]

Hahahahahaha dat geloof men toch zelf niet? Het meest over the top commerciële festival ter wereld dat verlies draaiet? Dan kan ieder ander festival meteen de poorten sluiten. Ze hebben nog nooit financiële risico's genomen. Wat een enorme bullshit van die gast, zeg.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 04, 2015 11:59 pm

ik kan me voorstellen dat ze dit jaar toch een extra kostenpost erbij hadden, maar dat ze al jaren met moeite kunnen rondkomen geloof ik ook niet.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » wo aug 05, 2015 11:32 am

ach, er zijn ook zeer succesvolle voetbalclubs die spelers 'kunnen' kopen van 150 miljoen €, die geen winst maar verlies maken.

Ik kan het me ook niet voorstellen, maar als je telkens een groot budget hebt, maar dit zo volledig mogelijk probeert te benutten, dan loop je een groot risico dat je eroverheen gaat. Dus dan heb je het eigenlijk over mismanagement, als dit waar is.

Maar met een opbrengst van alleen de kaartjes van al meer dan 10 miljoen euro (en daar komen nog al die vreetschuren die zich inkopen en wat sponsors bij), zou je toch wel rond moeten komen en (dik) winst moeten kunnen maken.

Plaats reactie