Eindhoven Metal Meeting 2015
- innuendo
- Lult over cdtjes
Re: Eindhoven Metal Meeting 2015
Tijd om aan prijsvragen mee te doen. Wellicht dat ik dan alsnog Solstice kan zien.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
- Contacteer:
Zelfde probleem als Lennert en Lampje hier. Op beide dagen wel een paar leuke bands, maar ik ben voor allebei niet écht overtuigd.
Dat 'probleem' (een paar must-sees en verder veel bands die je vaak genoeg kan zien of niet hoeft te zien) heb ik eigenlijk elk jaar met EMM, maar de keren dat ik er bij was heb ik me bijzonder goed vermaakt. Hoop/ga er van uit dat dat deze editie niet anders zal zijn! 

I'm really looking forward to EMM,after missing out last year.I think the lineup is a little weak.Well compared to other year's anyway.But this festival is much more then just the bands.Eindhoven is a nice city to visit.The fest venue is cool.Plus the people attending the festival are generally great.Roll on Friday.
Pre party madness!

Die pre-party ziet er dan wel weer tof uit!
Inderdaad, erg jammer dat die bands (m.n. Malevolent Creation) niet gewoon op het festival zelf staan en die pre-party niet eerder bekend werd gemaakt.
Blijf je thuis?
Hoewel ik er (zoals je wel kon zien aan mijn aantal posts in dit topic
) zeer naar uitkeek, is er iets tussen gekomen waardoor het zeer onverstandig werd om te gaan... Maar als ik mijn ticket niet kwijtraak zak ik wellicht op zaterdag nog ff af. 

Vervanger al bekend?
Ja, Rompeprop.
Binnen.
Aeturnus ramt de pannen van het dak.
Prima start. Voor wie er ook is van hier.
Veel plezier!
Aeturnus ramt de pannen van het dak.
Prima start. Voor wie er ook is van hier.
Veel plezier!
Mooi! Ik heb mijn kaartje niet verkocht, dus kom morgen ook een paar biertjes doen en bandjes kijken. 

Was een goed feestje gisteren, met als uitschieters Vektor (een van de weinige retro-thrashbands met een eigen geluid), Necrophobic (het geluid stond erg zacht en een tweede gitarist zou geen overbodige luxe zijn, maar het is en blijft gewoon een vette band) en Marduk (al heel erg vaak gezien, maar ze operen momenteel op de toppen van hun kunnen, met de sterke nieuwe cd Frontschwein, ongeëvenaard ranzige vocalist Mortuus en een drummer die zijn partijen niet veel te snel speelt zoals eerder vaak het geval was)!
Was inderdaad een prima feestje.
Eens met uitschieters zoals hierboven genoemd. Op vrijdag was Conan de absolute winnaar wat mij betreft.
De Nederlandse bands Bodyfarm en Disabuse gaven op zaterdag ook prima optredens.
Eens met uitschieters zoals hierboven genoemd. Op vrijdag was Conan de absolute winnaar wat mij betreft.
De Nederlandse bands Bodyfarm en Disabuse gaven op zaterdag ook prima optredens.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Iemand Solstice nog gezien?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ja.
Was een aardig optreden.
Niet helemaal afgekeken omdat we een goed plekje bij Nuclear Assault wilden.
Was een aardig optreden.
Niet helemaal afgekeken omdat we een goed plekje bij Nuclear Assault wilden.
Iemand God Dethroned gezien?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Ja ook.
Ik vond het niet geweldig.
Dit kwam deels doordat het meteen na Conan (voor mij het hoogtepunt van het weekend) kwam maar ik heb ze al vele malen beter gezien.
Ik vond het niet geweldig.
Dit kwam deels doordat het meteen na Conan (voor mij het hoogtepunt van het weekend) kwam maar ik heb ze al vele malen beter gezien.
Vond God Dethroned wel vermakelijk. De headbangende rode skulls met kerstmutsjes op 't podium maakte de act helemaal af. 

KFFR, old-school metal!
- zwarte krijser
Leuk gedaan dat filmpje