laat ook maar
laat ook maar
Laatst gewijzigd door mokka op do jan 28, 2016 7:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: gezocht: Band Plectrums en Drumsticks
Ik neem aan dat de meesten toch echt geen afstand zouden willen doen van dit soort mooie souvenirs. Ik niet iig.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik heb nog wel een plectrum van Phill Rind! Er staat alleen niks op.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ik heb er ergens nog een van dimebag. Ene kant staat pantera, andere kant handtekening van dimebag.
Maar die ligt al jaren ergens tussen wat rommel in een la, en daar zal die ook wel blijven liggen voorlopig.
Maar die ligt al jaren ergens tussen wat rommel in een la, en daar zal die ook wel blijven liggen voorlopig.
Is dit geen mooie aanleiding voor het posten van opschepperige lijstjes?
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik heb ooit bij Diamond Head beide drumstokjes gevangen en een daarvan gegeven aan een meisje dat naast me stond en alles meegezongen had.
Ik heb nog een paar druppels zweet van Dave Mustaine in de aanbieding, in Paradiso opgevangen in een sealbag en vervolgens ingevroren. Bieden vanaf 100 euro. Authenticatiecertificaat meegeleverd.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
- innuendo
- Lult over cdtjes
Het is dat Forbidden niet in het lijstje staat, maar je zet me wel aan het denken. Ik heb namelijk ooit een fluim van de zanger opgevangen (hij spuugde omhoog hoor, het was geen point blank shot). Die had ik ook wel mogen bewaren..
hahaha,
een stuk haar van Steve DiGiorgio in mijn bek, tijdens een testament concert in de oude (toen nog kleine) effenaar.
wie heeft nog een bekertje whiskey dat door Rob Flynn het publiek in is gegooid?
een stuk haar van Steve DiGiorgio in mijn bek, tijdens een testament concert in de oude (toen nog kleine) effenaar.
wie heeft nog een bekertje whiskey dat door Rob Flynn het publiek in is gegooid?
Heeft niemand een ongewassen shirt liggen als aandenken aan een Gwar-concert, stijfstaand van het nepbloed?
Zelf heb ik zo uit mijn hoofd overigens plectrums van Obituary, Carcass, Suffocation, Hate en Dimmu Borgir en setlists van Goatwhore, Bloodbath en Dark Angel. Die laatste zou ik eigenlijk in moeten lijsten.
Zelf heb ik zo uit mijn hoofd overigens plectrums van Obituary, Carcass, Suffocation, Hate en Dimmu Borgir en setlists van Goatwhore, Bloodbath en Dark Angel. Die laatste zou ik eigenlijk in moeten lijsten.