Satan, Vardis en Jewel, 9 april 2016, Tilburg
Satan, Vardis en Jewel, 9 april 2016, Tilburg
Op zaterdag 9 april vindt in Little Devil (Tilburg) de tiende en laatste editie plaats van Mario's Metal Meeting. Op de affiche van dit kleine, gezellige festival staan dit jaar twee cultacts uit de NWOBHM-stroming, Satan en Vardis. Het programma wordt gecompleteerd door twee Nederlandse heavy metalformaties, namelijk de ervaren rotten van Jewel en de jonge honden van Overruled. Een kaartje kost twintig euro (plus servicekosten). De meeste tickets zijn al de deur uit, dus aarzel niet te lang. Meer informatie vind je hier: http://www.facebook.com/events/1838199493073784/.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Re: Satan, Vardis en Jewel, 9 april 2016, Tilburg
Bah, Purson staat die avond in Den Bosch en dat wil ik absoluut niet missen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Goh, dat concert van Purson was inderdaad ook een interessante optie geweest. Maar het kaartje voor Satan heb ik inmiddels al in de zak.innuendo schreef:Bah, Purson staat die avond in Den Bosch en dat wil ik absoluut niet missen.

Deze show van Satan en consorten is inmiddels uitverkocht!
Kan Little Devil misschien uitwijken naar een wat groter podium in Tilburg? Net zoals Baroeg naar Maassilo in Rotterdam.Gilbert schreef:Deze show van Satan en consorten is inmiddels uitverkocht!
Little Devil programmeert geweldige bands maar het concertzaaltje is wel heel erg klein.